Şimdi Ara

'Ara Sahneler Korku Oyunlarını Baltalıyor'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
2.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj




  •  
         Amnesia: The Dark Descent son zamanların en başarılı korku oyunu olmayı başardı ve yapımcı da hemen arkasından Amnesia: A Machine for Pigs'i geliştirmeye koyuldu. Peki böylesine başarılı bir başarılı bir korku oyunu geliştiren yapımcı bu türde neleri yanlış buluyor?
     
         Frictional Games yapımcıları korku oyunlarında oyuncuyu oradaymış gibi hissettirmek yerine korku olayı gerçekleşirken kontrolü oyuncudan alarak tam oyuncunun hissederek tepki vermesi gereken yerde oyunu boşa harcadıklarını düşünüyor. Bu nedenle korku oyunlarında ara sahnelerin ve Quick Time Event'ların olması oyuncunun kendini orada hissetmesine engel oluyor ve karakterin asıl kontrol etmesi gereken yerde bir şey yapamamasına neden oluyor. Yapımcıya göre korku oyunlarında veya korku sahnelerinde oyuncuya tam kontrol verilmeli. Gerekli olan sahnelerde oyuncunun izlemek yerine başrole geçerek oynaması çok daha etkili oluyormuş. Aslında bunu Amnesia'da da gördük.
     









  • Sanırım kastettikleri yapım Dead Space serisi özellikle 2.oyun denildiği gibi korkunç değildi ancak bence başarılı bir aksiyon oyunuydu yinede, neyse asıl konuya gelecek olursak bu adamların korku oyunlarıyla ilgili söyledikleri her şey doğru bence yani ben ne Silent Hill ler ne RE lar gördüm ancak Amnesia gibi bir korku oyunu görmedim oynarken adamı resmen yavaş yavaş çıldırtıyor ama oynamadan da duramıyorsun yeni oyunu da merakla bekliyorum.
  • Korku oyunlarında bu arasahne sistemi Portal veya Half Life serisinde olduğu gibi olursa daha iyi olur.Yani birşeyler olurken bile kontrol bizde olursa daha iyi olur.Adamlar da bunu anlatmış.Bence haklılar.
  • yanlış, oyunu The Chinese Room geliştiriyor.
  • Kesinlikle doğru söylemişler.
  • Yemin ediyorum piyasada korku oyunu kalmamasına rağmen bir geliştiricinin böyle düşünmesi beni içten duygulandırdı helal olsun ne diyeyim inşallah korkarız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi I3uRocKSiyoN -- 27 Nisan 2012; 18:26:06 >
  • tam olarak katılıyorum..
  • Adam haklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    yanlış, oyunu The Chinese Room geliştiriyor.
    Çok yanlış oyunu Frictional Games ve The Chinese Room ortak geliştiriyorlar ve Oyun Frictional Games'e ait
  • Su oyunu konsollara cikarmadiniz ya yatacak yeriniz olmasin....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi veterangamer -- 28 Nisan 2012; 4:20:40 >
  • Ya bırak, adamlar oyunu 5 kişi zar zor kaç yılda yaptı zaten. Hâlâ konsol diyorsunuz. Çokta sistem isteyen bir oyun değil, indir oyna. Ha, bu firmanın oyununu korsan oynamam. Bu oyunu oynayacaksanız orijinal alın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.