< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 8 Eylül 2021; 23:49:59 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 8 Eylül 2021; 23:49:59 > |
Yanlış anımsamıyorsam 1 Ocak 2014'de bu konu 1000. sayfasına ulaşmıştı. Senede ortalama 500 sayfa dolusu (yaklaşık 30.000) mesaj atılıyordu. Bazen magazine kaçtığı konusunda eleştiriler alsa da çoğunlukla teknik bilgi ve belge içeren kullanıcılara oldukça yardımcı bilgiler veren mesajlar paylaşılıyordu. Popüler konular listesinin hep en üst sıralarında olduğundan konu çok ilgi görürdü.
2014 yılında ise 279 sayfa (Yaklaşık 16.000 mesaj) konuşulmuş. Bunun içerisinde Attila Khan'ın içeriği sadece gülücük olan, sadece duvarın arkasına saklanan bu simge olan, tek kelimelik ve peş peşe sıralanmış tek kelimelik mesajlarından olan yüzlerce gereksizini çıkarırsak %50 den daha fazla popülaritesini kaybettiğini söyleyebiliriz. Oysa ki yeni makyajlı kasanın çıkması, modifiye ekipmanlarının ilk zamanlara göre daha da artması ve bunları araçlarına uygulayanların paylaşımları sayesinde daha da popüler bir hale geleceğini düşünebilirdik. Maalesef böyle olmadı ve ters bir etki gösterdi. Forum kullanıcıları bu konuda neler düşünür bilmem ama bununla ilgili bir kaç mesajı görünce kendi fikrimi de söylemek istedim. Ben Attila Khan'ın sayfalar dolusu gereksiz, sığ mesajlarından ve yönetimin de buna müsaade etmesinden dolayı artık foruma girmiyorum bile. Bu durumda olan bir çok kişinin de olduğunu biliyorum. Elbette herkes dilediği foruma yazmakla ilgili özgürdür yazdıklarına ve düşüncelerine de saygı duyarım. Ancak "ben gidip vw forumunu biraz karıştırayım, gidip octavia forumunu karıştırayım" zihniyetinde olan ve bunu burada açıkça ifade ederek amacını belli eden, arabasının sinyal kolunu bile aylar sonra keşfeden, cliosunu civicten üstün görebilen birine ve yazdıklarına saygı duyamıyorum. Söylediklerim tamamen kendimi bağlar, acizane görüşlerimi sunar, saygılar sunarım. Herkese iyi forumlar... |
SEVİYORUM HONDAYI.....
Tüm eski ve yeni arkadaşlara merhabalar ve saygılar.... 2012 Mart ayında aldığım aracım 170 000 km.yi geçti...Aracım ECO değil, 140 000 km.sini LPG kullanarak geçti..Bir kere olsun LPG den kaynaklanan bir motor sorunum olmadı..( gerçi hiç sorun çıkmadı ) Bu durum bu forumun eski sayfalarında öne sürdüğüm ECO efsaneside sona erdirdi bana göre .. Honda Türkiye ye duyurulur. Arkadaşlar bu aracı aldığımda en önemli faktör arıza çıkarmayıp beni yolda bırakmaması olmuştu, şimdiye kadar bu görevini başarı ile tamamladığı gibi ilerisi içinde umut verdi....Daha önceki aracım Land Rover başımı bayağı ağrıtmıştı.. 40 binden sonra özel servise gitmeye başladım.. Reklam olmasın ismini vermiyorum..Diğer kıymetli ustalarada ayrıca selamlar.. Honda ile 170 bin km. kullanırken neler oldu..özetleyelim. 2 ci el araç alacaklara kılavuz olur... 1.Kapı içlerinde kol dayama plastiklerinin ince zar şeklinde mat gösteren kaplamaları soyuldu, garantiden yenilendi. Fakat yine soyuldu. Bende tamamen bu mat ince kaplamayı elimle biraz uğraşarak soydum, altından parlak siyah plastik çıktı ve hoşumda gitti böyle kullanıyorum..Döşemeci arkadaş 150 liraya deri kaplayalım çok güzel olur diyor..Bakalım.. 2.Bujilerin 100 binde değişmesi lazım fakat ustamın önerisi ile arıza yapmasını bekliyoruz hala arıza yapmadı..4 buji 300 lira.. 3. 80 binde ve 150 binde olmak üzere 2 kere sibop ayarı yapıldı..Usta motor sesini dinleyerek karar veriyor..80 lira.. Ayar olmassa biraz benzin yakıyor..Çekişten düşüyormuş..Gerçi ben anlayamadım.. 4. Önler iyi ama arka amastitörler de az bir terleme var..Bu bakımda yenilemeyi düşünüyorum.. 5. 50 binde bir fren balataları yenilendi..Disklerin durumu iyi.. 6. Yağ değiştirme periyodunu ( uzmanlık alanım olduğu için) 15 bin de bire çıkardım.. 7. Motoru bir kere yıkattım... 8.Arka tamponumun sol köşesine acemi sürücü aracını sürttü..Hasar yok ama tamponu boyattım..Başka bir hasarım oluşmadı..250 lira.. 9. Direksiyon derisinde bir soyulma yok..Bazıları olduğunu söylüyor..Bence insan yapısıyla ilgili terleme, terin asit dercesi etkiliyor olabilir. 10. Daha öce kullandığım 2002 Corolla aracımım koltuk sırt telleri 150 binde döşemeyi yırtmıştı..Honda da bu durum yok.. 11. Hiç bir şekilde yağ sızıntısı vb. yok..Aracın LPG İle 600 bin km.yi sorunsuz geçeceğine inancım arttı.. Aklıma gelenler bunlar..Sorunsuz bir araç kullanmak isteyenler bence Honda dan şaşmamalı..Bir de Gösterge sistemine ailece aşık olduk Başka araçlarda bunu arıyoruz..Bazı modeller de çıkmaya başladı gerçi.. Neyse kısaca genel özet yaptım..Tekrar saygılar... |
Hocam titreşim takozu diye geçiyor ismi. Basit bişey. 10 15 tl çifti. Internette satılıyor fakat boyut ölçüm yapamadım. Atikerden alıp geldi usta her lpg ustası bilir bunu dedi. Herhangi bir otogazcı da bulunur. Civic forum da paylaştık nereden alınabilir falan, uygulaması yoksa yükleyin bayağı faydalı hocam
Benzinde hiç ses yok hocam, şimdi lpg de de benzin gibi oldu. https://www.civictr.com/showthread.php?t=9440 Lpg de enjektör sesi çözümü Uygulama https://play.google.com/store/apps/details?id=com.tapatalk.civictrcom |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 24 Aralık 2011; 2:26:15 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|