Şimdi Ara

Bioshock: Infinite Farklı Bir Oyun, Yeni Bir Dünya

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
         2011'in son bombaları bir bir patlayadursun, biz gözümüz 2012'ye çoktan diktik. Tasvir ettiği dünya, atmosferi ve kurgusuyla  2012'nin en önemli oyunlarından birisi olan Bioshock: Infinite pek çoklarına göre, Bioshock markasını kullanan bir oyun. Ancak Irrational Games'in beyni ve oyunun baş tasarımcısı Ken Levine bu farklı ve yeni dünyayı, Playstation resmi blogunda yaptığı söyleşide şu sözlerle anlatıyor bekleyenlerine:
     
    "Bioshock: Infinite'e başladığımızda, ilk yaptığımız iş bir "y" ve "z" ekseni çizmekti. Bu eksenlerden birisi karşılaşacağımız düşman sayısı, diğeri ise bu düşmanların menzilini temsil ediyordu. Orjinal Bioshock'ta, tüm oyun boyunca bir köşede aynı manzara sunulmuştu - bir kaç düşman ve yakın dövüş silahları. Sadece Electro Bolt ve pompalı böyle bir ortamda mükemmel bir seçimdi. Bioshock: Infinite'de daha geniş alanlar, mümkün olduğunca daha çok düşman ve nihayetinde oyunculara daha geniş silahlar ve araçlar kullanmaya itecek bir sistem sunacağız."
     
         Levine, ilk Bioshock'un tema olarak Ayn Rand'in dünyaca ünlü romanı Atlas Shrugged (ülkemizde "Atlas Silkindi" ismiyle yayınlanmıştır.)'ı kullandığını ve nesnellik üzerine yoğunlaştığını ancak bu sefer bir başka önemli edebi eser olan Eric Larson'un Devil in the White City (ülkemizde "Beyaz Şehirdeki İblis" olarak yayınlanmıştır.) isimli romanını tema olarak kullandığını dile getirdi. Roman, 19. Yüzyıl sonları Chicago'sunda ünlü bir mimar ve acımasız bir seri katilin hikayesi anlatıyor. Kitap pek çok noktasında tarihi belgelere dayanıyor olmasıyla, adından epeyce söz ettirmişti.








  • Ken Levine gayet zeki bir adam. Şimdi onun romanlardan ilham aldığını görerek, alınan ilham ile yaratılan bir şeyin çok güzel olabileceğini anlıyorum. Infinite farklı bir dünya, yine hayal gücü sınır noktasında. Bu oyun daha iyi olacak, kesin; ama Bioshock'un değerini bilmek de gerek.

    Bazıları, Bioshock 2'yi, çoğu kişi hatta, Bio2'yi yarıda kesmiş. Saçma görevler vardı diyorlar. Tabii ki, bir romandan ilham alıp onu "oyuna" çeviriyorsun. Ken Levine bir film çekmeli, roman yazmalı, karikatür hazırlamalı. Ama aslında, Infinite'de bu üçünü birleştiriyor. Basit bir oyun kurgusu yok, çok daha karmaşık, alışılagelmişin dışında bir oyun hazırlıyor. Baya ders, tecrübe alınmış.
  • bioshock 2 gibi fps gelmedi neredeyse.. iyi bir hayal dunyasıyla tasarlanmış guzel mekanlar...iyi bir hikaye işleyişi...bazen duygusala kaçıyordu çok iyiydi... oynanış ta gerçekten harıkaydı...başlı başına bioshock 2 yi ve butun fpslerı ayırabılırım... bundada aynı mantık olucak ... tebrıkler
  • Bir ben ısınamadım galiba bu seriye.Ama 2012'de çıkacak oyunu açık alanda geçeceğine göre bir kez deneyebilirim.
  • bu oyundaki silağlar bana ps2 deki black hatırlattı.. güzel oyun..
  • Bakalım, göreceğiz..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.