Şimdi Ara

Todd Howard, Skyrim'deki Değişiklikleri Yorumladı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
989
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      The Elder Scrolls: Skyrim konusunda serinin hayranları arasında bazı tartışmalar yapılıyor. Kimisi oyunun RPG öğelerinden fedakarlık edileceğini ve oyunu herkesin oynayabilmesi için Skyrim'in aksiyona kaydığını düşünürken, kimisi de bu değişikliklerin doğal olduğunu vurguluyor. Bethesda ise oyununa yeterince güveniyor. Peki Skyrim'de ne kadar çok değişiklik yapıldı? Todd Howard bunun yanıtını verdi.
         
          Oblivion ve Skyrim arasındaki grafik farkının Morrowind ve Oblivion arasındaki kadar olmadığını söyleyen Todd Howard bunun nedenini ise iki oyunun (Morrowind ve Oblivion) teknoloji farkının çok yüksek olmasına (arada bir nesil var) bağlıyor.
     
         Bu arada Oblivion ve Skyrim arasındaki oynanış mekaniklerinin ve içeriklerin değişimi ise serinin önceki iki oyunu arasındaki fark kadarmış. Bu değişim olumlu olacak mı? Aslında bu konu kişinin ne tür oynanış öğelerinden hoşlandığına da bağlı. Şurası açık ki serinin bazı eski hayranları bu konuda tedirgin.
     
         11 Kasım'da PC, Xbox 360 ve Playstation 3 için piyasaya çıkacak olan The Elder Scrolls V: Skyrim ne olursa olsun heyecanla beklenen bir yapım.
     








  • Oblivion her ne kadar güzel bir oyun olsa da karakterlerin ciddi tavırlı donuk hareketlerinden sıkılmıştım. O zamanlarda çıkan Dark Messiah Might and Magic daha çok hoşuma gitmişti. Skyrim, bu konuda epey yol katedildiğini gösteriyor.
  • Oblivion'u oynarken işten gelince bir geçerdim başına yemek bile yemeden yatana kadar oynardım.Artık Skyrim için ne yaparım bilemem
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.