Şimdi Ara

'Kahrolası GamePad'imi Geri Verin'

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Harekete duyarlı kontrol sistemleri artık oyun dünyasının değişmeyen unsurlarından birisi haline geldi. Bu sistemleri çok beğenen oyuncular olsa da, koltuğuna uzanıp, kontrolcüyü eline alarak birşeyler atıştırıp oyun oynamayı seven oyuncuların sayısı da bir hayli fazla. kimileri ise harekete duyarlı sistemlerin bu kadar ön plana çıkmasından şikayetçi. Nitekim Edmund McMillen'de bunlardan birisi olmuş..
     
         Super Meat Boy ile adından söz ettiren Team Meat'ten Edmund McMillen, harekete duyarlı kontrol sistemleri için açmış ağzını yummuş gözünü.. Eurogamer ile bir söyleşi yapan McMillen, yeni nesil konsolları bir an önce görmek istediğini belirttiği söyleşide harekete duyarlı kontrol sistemleri için kısaca "Sadece benim kahrolası gamepad'imi geri verin" serzenişinde bulunmuş.
     
         Harekete duyarlı sistemlerin Nintendo Wii ile patlak verdiğini belirten McMillen, "Nintendo tarafından geliştirilen Wii Sports gerçekten çok iyiydi. Daha sonra birçok Wii oyunu oynadım fakat hiçbirinden aynı hissiyatı alamadım" daha sonra yapılan oyunların aynı hazzı vermediğini belirtmiş.
     
         Daha sonra Kinect hakkında konuşmaya başlayan McMiller, "Aynısı Kinect için de geçerli. O şey tam bir çö parçası. Kesinlikle hiçbir iyi yönü yok. Kahrolası (Fu..ing) bir şaka gibi. 'Bir sürü insan aldı' diyerek haklı çıkamazlar çünkü bu sadece (başarıdan bahsediyor) pazarlama taktiğidir." sözlerine yer vermiş.
     
         Açıkçası bazı noktalarda McMiller'a katılsam da kendisinin çok acımasız konuştuğunu düşünüyorum. Şahsen bende oturduğum yerden oyun oynamayı severim. Fakat gerek Kinect gerekse de Rock Band gibi sistemler parti oyunları kapsamına giriyor ve evde kalabalık bir grup iseniz bu oyunların keyfini daha farklı bir şekilde alıyorsunuz. Oyun sektörünün tamamen harekete duyarlı kontrol sistemlerine yönelmesi can sıkıcı olabilir fakat şu halde iken alternatif olarak farklı bir eğlence sundukalrını kabul etmek gerek.
     








  • bir sövmedigi kalmis :)
  • Aynen bende katılıyorum eskiden kinect,move,wii mi vardı lan:D Gamepadlerimizi geri verin!
  • Sövmüş de zaten.

    Ayrıca bence uçakların pek fazla işe yaramayacağını söyleyen generalden ileri gidememiş. Harekete duyarlı kontrolcüler biraz daha geliştirildikten sonra bir çok kişi gamepadle oyun oynayamaz hale gelecek diye düşünüyorum.
  • Ne sövmemesi sövmüş adam çevirlerde kahrolasının ne anlama geldini biliyoruz diyilmi
  • adam bi yerde haklı bnce
  • Einstein
    04.08.2011 16:38:05
    hardcore oyun nasıl oynıyıcaksın... :? infamos gow.. ac.. yada bir fps oynadıgını düşün bukadarda saçmalanmaz
  • @stun

    Adam nicki yazınca kendini gerçekten einstein sandı:D :D :D

    Konuya yorumum:Adam haklı sırf casual ve bebe diye tabir ettigimiz oyunculara yaranmak için yapılan birşey haraket algılayıcılar hardcore olan hiç bir oyuncunun ilgisini çekmez.
  • Hareket algılayıcılar dışında oyun oynayamaz hale gelmeyi bırak Gamepadleri bile eleştiren kesim var klavye-mouse diye Hardcore Gamer dediğimiz kavram hayatta geçmez bunlara..ama Kinect'in çöp olduğu olayına hiç katılmıyorum söyleyeyim..Sesli komut vs. özellikleri RPG'lerde veya taktiksel oyunlarda çok işe yarayacaktır Forza ve Ghost Recon'da da inceleme kısmı çok güzel işliyor onu gördük hani Wii'ye laf edemem o başlattı furyayı ama Move varken Kinect şaheser kalır kimse kusura bakmasın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi On.E -- 5 Ağustos 2011; 19:57:54 >
  • quote:

    Einstein
    04.08.2011 16:38:05
    hardcore oyun nasıl oynıyıcaksın... :? infamos gow.. ac.. yada bir fps oynadıgını düşün bukadarda saçmalanmaz


    Tabii canım adamlar ghost recon'u bile kinectle uyumlu yapamıyorlar,diğerlerini de yapamazlar zaten :P
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.