MOBA(Massively Online Battle Arena) oyunlarının popüler isimlerinden DotA'nın sisteminde oluşturulan League of Legends, hızla gelişmeye devam ediyor. Oyunun yapımcı ekibi Riot Games, bugün yaptığı duyuru ile 15 milyon kullanıcıya ulaştıklarını açıkladı.
Yayınlanan yazıda toplamda 15 milyon kullanıcının bulunduğunun yanı sıra, League of Legends'i aylık 4 milyondan fazla, günlük ise ortalama 1.4 milyon kişinin oynadığı belirtildi. Oyunculara teşekkürün unutulmadığı yazıda, aynı anda toplam online kullanıcı rekorunun 500.000 olduğu da açıklandı.
Oyun bilen kişilerle oynayınca çok zevkli oluyor gerçekten. Ama halâ yeni harita bekliyoruz, umarım 2. sezon beklentileri karşılar.
quote:
Orijinalden alıntı: B3lmondo
Oyun bilen kişilerle oynayınca çok zevkli oluyor gerçekten. Ama halâ yeni harita bekliyoruz, umarım 2. sezon beklentileri karşılar.
aynen ya yeni champ getiriyolarda hep aynı harita hep aynı harita baydı artık ya yeni harita getirseler çok iyi olucak
Valla artık yeni harita bekliyoruz ve bu oyunda herşeyin grafik olmadığını öğrenmiş oldum.Gerçekten çok zevkli tavsiye ederim.
quote:
Orijinalden alıntı: illet1
quote:
Orijinalden alıntı: B3lmondo
Oyun bilen kişilerle oynayınca çok zevkli oluyor gerçekten. Ama halâ yeni harita bekliyoruz, umarım 2. sezon beklentileri karşılar.
aynen ya yeni champ getiriyolarda hep aynı harita hep aynı harita baydı artık ya yeni harita getirseler çok iyi olucak
Magna Chamberin Dota2'den sonra çıkarılması planlanıyordu hatırladığım kadarıyla.
yanlız 15 milyon, aktif kullanıcı sayısı değil ama inanılmaz bir rakam 1.5 senelik bir oyun için. severek oynuyoruz
quote:
Orijinalden alıntı: brk135
yanlız 15 milyon, aktif kullanıcı sayısı değil ama inanılmaz bir rakam 1.5 senelik bir oyun için. severek oynuyoruz
Herkes referans sisteminden dolayı en az 15-20 hesap açarsa normal bence.
baltaninsapi
26.07.2011 22:01:04
abarttın sende.
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
quote:
Orijinalden alıntı: Hasikomen
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Hasikomen
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun
quote:
Orijinalden alıntı: Kienevel
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Hasikomen
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun
Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Kienevel
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Hasikomen
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun
Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.
heronun dengeleri oynayışa bağlı olarak değişir en basitinden bi nidalee için avataj sağlayabilir beklide sağlamaz ama pek bi farklılık olabileceğini düşünmüyorum
quote:
Orijinalden alıntı: ObiWanKenoobi
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Kienevel
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Hasikomen
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun
Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.
heronun dengeleri oynayışa bağlı olarak değişir en basitinden bi nidalee için avataj sağlayabilir beklide sağlamaz ama pek bi farklılık olabileceğini düşünmüyorum
Oynayıştan fazlası etkiliyo bence. Örneğin Twisted Treeline da broken map olarak geçiyo ve carry herolar her zaman avantajlı. Support hero almak enayilik olur ve Noc'un ultisi gibi skiller TT'de çok avantajlı. Yeni mapte de böyle olaylarla karşılaşabiliriz.
Eskisi kadar olmasada arada girip bakıyorum 1 el atıp çıkıyorum . Aynı temelde olan sürüsüyle hero var en büyük örnek şuan gelen monkey king'in xin zhao kopyası olması gibi . Bundan cidden çok sıkıldım farklı temellerde heroların gelmesi şart .
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: ObiWanKenoobi
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Kienevel
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
quote:
Orijinalden alıntı: Hasikomen
quote:
Orijinalden alıntı: UrbanBoy
Yeni harita için de şöyle bi kanaat var. AOS/MOBA oyunlarda 3 lane olması, aradaki yol, çok klasikleşmiş ve oyunu zevkli kılan şeyler. Bi düşününce Starwars'tan çıkmış, DotA'ya gitmiş, oradan HoN,LoL,Avalon Heroes gibi bir sürü oyuna geçmiş. Değişik bi map olunca aynı zevkin alınamayacağı düşünülüyo, ondan bu tarz(3 lanes) sürdürülmeye çalışılıyo.
3 lane değişmiyecek ki zaten sadece değişik tarz da haritalar oyuna ekliyecekler.
Onu ben de biliyorum. Sorun 3 lanes dışında maplere zorunlu olarak bakılmaması ve çıkarıldıktan sonra da o mapin popülaritesini hızlı bi şekilde kaybedeceği düşüncesi.
map in kıvrımları aynı olsun sadece biraz değiştirsinler ne biliyim karlı olsun baska bisey olsun
Ben de öyle düşünüyorum da harita baya değişince hero dengeleri de değişicek gibi ama görücez.
heronun dengeleri oynayışa bağlı olarak değişir en basitinden bi nidalee için avataj sağlayabilir beklide sağlamaz ama pek bi farklılık olabileceğini düşünmüyorum
Oynayıştan fazlası etkiliyo bence. Örneğin Twisted Treeline da broken map olarak geçiyo ve carry herolar her zaman avantajlı. Support hero almak enayilik olur ve Noc'un ultisi gibi skiller TT'de çok avantajlı. Yeni mapte de böyle olaylarla karşılaşabiliriz.
TT'de pek oynamadığım için hatta su ana kadar 4 oyun attığım için birşey söyleyemem ana haritada pek sanmıyorum yinede yeni harita gelmeden birşey söylemek zor
Hon 'un yanında bile geçebilecek kapasitede bir oyun değil. Free to play oyun normal 15 milyon acc olması metin 2 nin de 20 milyon oyuncusu vardır.
bilgisayar başına oturduğumda kesin en az 1 el attığım güzel ve zevkli bir oyun..
Bu oyun ana bir oyun değil. Yani bütün gününü bunun başında çürütemezsin. Ancak ağır bir oyundan çıktıktan sonra 1 el LoL atmanın verdiği zevk anlatılmaz yaşanır