Şimdi Ara

Bir Oyunun Senaryosu Nasıl Katledilir (EA Örneği)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
3.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •      Electronic Arts'ın Shadows of the Damned'ın oyun yapısına müdahale ettiğinden ve oyunu macera türünden aksiyona kaydırdığından daha önceki bir haberimizde bahsetmiştik. Şimdi EA'in bununla yetinmediğini de öğreniyoruz. Shadows of the Damned'ın senaryosu da bizzat Electronic Arts tarafından değiştirilmiş. Üstelik sıradan bir Hollywood filminden farksız olması istenmiş.
     
         Oyunun geliştiricisi Grasshopper Manufacture'dan Goichi Suda'nın açıklamasına göre oyunda ilk aşamada ateşli silahlar yokmuş ve yakın dövüş üzerine yoğunlaşılmış. EA ise oyunun aksiyona kaymasını istediğinden bu durumun değişmesini istemiş.
     
         Hatırlarsanız Goichi Suda'nın Kurayami adlı (İngilizce adı Darkness) bir projesi vardı ve bu proje aslında Shadows of the Damned'ın ilk haliydi. Kafka'nın Şato adlı öyküsünden esinlenen oyunun senaryosu bizi meraklandırmıştı. Anlaşılan senaryonun Kafka'nın öyküsünden uzaklaşmasının nedeni de Electronic Arts'mış.
     
         EA Partners başkanı David DeMartini senaryoyu "kaçırılan kız arkadaşını kurtaran genç savaşçı" başlığı altında değiştirilmesinin daha iyi olacağını söylemiş. Peki neden mi? Tabi ki herkesin ilgi göstereceği popüler bir konu olması nedeniyle.

        Oyun dünyasında sırf daha fazla satış olsun diye bir oyunun senaryosunun bu şekilde rezil edilmesi (Shadows of the damned'ın senaryosu daha nasıl basit olabilir ki?) üzüntü verici. Aslında burada tek suçlu da Electronic Arts değil, geliştirici firma da anlaşılan hiç bir itirazda bulunmadan durumu kabul etmiş.
     








  • Şahsen sadece melee silah olması daha iyi olurdu.
  • Need For Speed dışında EA'dan artık nefret etmeye başladım
  • ea son zamanlarda olaylara hep parasal bakar oldu tabiki para kazanma odaklı bir firma olaylara kar amaçlı bakacak fakat bana kalırsa ne zaman bir firma amatör ruhunu kaybederse o zaman sonun başlangıcına doğru gitmeye başlamıştır bence ea önümüzdeki 2-3 sene içerisinde piyasada büyük bir düşüş yaşayacak
  • Activisiondan alta kalmıyor
  • Klasik japon oyunu olsaydı,bus efer de DMC çakması olabilirdi...
  • Basarili olmus oyunlarin cogu bunu farkli olan hikayesine borclu oluyor herhalde eanin elinde yeterince basarili oyun varki buna bi tane daha eklemeye gerek duymuyor riske girmiyor. Yapimcilarda uzulmustur elbet ama sonucta ea bu
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.