2008'de Portal 2 geliştirilmeye başlandığında, Valve oyunu portallar olmadan tasarlıyormuş. Konsept olarak ilk oyunun öncesi anlatılıyormuş ve 1950'lerde geçen farklı bir oynanış barındırıyormuş.
Yapım ekibi bu projeyi stüdyo içerisinde F-Stop olarak isimlendirmiş ve geliştirme sürecinin son beş ayına girildiğinde iptal edilmiş. Valve projeden çok memnunmuş fakat test ekibi nefret etmiş. Portal 2'de portalların, Chell'in ve GLaDOS'un olması gerektiğini savunmuşlar.
Böylece Valve'in geliştirdiği yeni oynanış fikirleri stüdyonun kapalı kapılarının ardında kalmış oldu. Gabe Newell, projeyi tamamen iptal etmek istemediğini ve ileride başka bir yapımla hayata döndürmeyi planladığını belirtiyor.
Portal 2'de portalların bile olmamasını sağlayan oyun mekanikleri nasıldı diye merak etmiyor değiliz fakat portal olmayan bir Portal 2'yi beğenir miydik bilemiyoruz.
Portalsız bir Portal 2 enteresan olurdu doğrusu. :D
oyun dehşetül vahşet olmuş, valve'u yürekten tebrik ediyorum.
Başlığı görünce bi gülme geldi nedense
Oyun portalların üzerine kurulu portal olmadan Portal 2 olmazdı...
zatn F-Stop demişler ya. başka bir oyunmuştu demek onu yapmak yerine portalı yapmışlar galiba ben öyle anladım
Oyunda Bazı Gerilimli Sahneler Var ama Geneli Akla İhtiyaç var Benim Fiktir Kendiniz Bitirmeniz Youtbe Vb.. Sitelerden Bakmayın