Şimdi Ara

Elder Scrolls V: Skyrim Görüntüleri + Ayrıntıları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
9.513
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •     The Elder Scrolls V: Skyrim ile ilgili ilk bilgiler Game Informer dergisinin Şubat sayısında açıklanacaktı, ama şimdiden ayrıntılı bilgiler sızdı. Bu bilgiler oyunu bekleyenleri daha fazla heyecanlandıracaktır.
     
         İlk olarak hikayeye bakalım. Skyrim'in Oblivion'dan 200 yıl sonraki zaman diliminde geçtiğini biliyorduk. Oyuna Skyrim'in Nord bölgesinde başlayacağız. Karakterimiz Dragonborn'lardan birisi (Yani kralın soyundan geliyor) ve ejderhaların döneceği ile ilgili kehanetin gerçekleşmesi ile yola koyuluyor. Akıl hocamız ise son savaşçılardan birisi olacak.
     
        Oyunun dünyası 5 büyük şehire ayrılmış olacak. Mağaralar, yeraltı mekanları, zindanlar da önceki oyunlardaki gibi Skyrim'de de bulunacak.
     
         Skyrim'de insanlarla konuşurken artık kamera yüzlerine odaklanmayacak. Sizinle konuşan bir kişi bir yandan da yürüyebilecek. Ayrıca karakterlerin yüz detaylarında da büyük değişim yaşanıyor. Artık görsel olarak pek de iç açıcı olmayan yüz görüntülerine elveda diyoruz.
     
           Zaten oyunun motorunun değiştiği daha önce açıklanmıştı. Tamamen yeni olan bu oyun motoru sayesinde karakterlerin görünümünün yanı sıra dinamik kar yağışı, ağaçlar ve diğer bitkilerin rüzgara göre hareket etmesi, suyun akışındaki harika görünüm oyuncuları büyüleyecek.
     
    Dövüş Sistemi
          The Elder Scrolls V: Skyrim'in en önemli yeniliklerinden birisi de dövüş sisteminde yaşanacak. Dövüşler artık daha dinamik ve taktiksel olacak, ayrıca her bir elimize farklı bir fonksiyon atayacağız. Mesela bir elimize büyü, diğer elimize ise kılıç almamız mümkün olacak.
     
          Geliştirici ekip her silahın farklı bir his vermesine büyük önem veriyor ve dövüş sisteminin daha gelişmiş olduğu konusunun da sürekli üzerinde duruyor. Oyundaki düşmanlarımız arasında zombiler, iskeletler, troller, devler, hayaletler, dev örümcekler, ejderhalar, kurtlar, mamutlar, atlar, kılıç (keskin) dişli kediler ve daha fazlası bulunacak.
     
          Görevler ise tıpkı dövüş sistemi gibi geliştirici ekibin gurur duyduğu bir başka önemli nokta oluyor. Görevlere karakterinizi nasıl geliştirdiğinize bağlı olarak atanacaksınız. Örneğin büyü kullanımına ağırlık verirseniz bir başka büyücüden görev alma şansınız olacak. Eğer metal silahlar kullanan birisi iseniz büyücü sizi görev vermeyebilecek.
     
         Bunun yanı sıra görevler nasıl bir yol izlediğiniz veya ne level'inizin seviyesine göre de çeşitli değişikliklere uğrayabilecekler. Örneğin belirlenmiş bir yerden bir kızı kurtarmak zorundasınız. Kızın bulunduğu yer level'inize uygun olmayan yaratıklarla doluysa, yeni bir mekanı ziyaret edip daha güçlü bir savaşçı olma imkanınız olacak.
     
         Aynı zamanda Oblivion'da bir item'i (eşyayı) bir yere bıraktığınız zaman, o eşya orada sonsuza dek kalıyordu. Skyrim'de ise durum farklı olacak. Eşyayı bıraktığınız yere göre farklı olaylar gelişebilecek. Örneğin şehirde bir hançeri yere bırakırsanız, hançerin olduğu yere döndüğünüzde genç bir çocuk o hançeri almış olabilir. Bunun yanı sıra mesela bir grup adam o hançer'i bulabilir ve hangisinin o hançere sahip olacağına dair dövüşebilirler.
     
         Bunların yanı sıra  ilk dergi taramalarına baktığımızda 3. kişi bakış açısı görüntüsünde büyük gelişme yaşandığını görüyoruz. Artık karakterimiz çevreyle çok daha uyumlu görünüyor. İstersek ekrandaki bütün işaretleri de kaldırmamız mümkün olacak.
     
         Önceden ziyaret ettiğimiz mekanları hızlı yolculuk seçeneği ile istediğimiz an ziyaret edebileceğimiz Skyrim'de ejderhalar da şehirlere saldırabilecek. Anlaşılan ejderhalar başımıza büyük iş açacak.
     
         Oyunun ilk ekran görüntülerini aşağıda bulabilirsiniz. Grafikler gerçekten harika görünüyor. RPG severleri 2011 yılında mükemmel bir oyun bekliyor gibi görünüyor.
     
  • Yıllardır bekliyoruz. Boşuna değilmiş.
    Saol hocam.
  • Arkadaşlar haber güncellendi. Yetenekler ve level sistemini gözden kaçırmışım :) ki oyundaki en önemli ayrıntı.
  • Arena>>>Daggerfall>>>Morrowind>>>Oblivion>>>Skyrim

    Seri bence Morrowind'ten sonra bitmiştir, Oblivion resmen aksiyon oyununa dönmüştü. Bu haberden anladığımız kadarı ile daha fazla aksiyon oyunun içine girecek ve RPG öğeleri azalacak gibi. Önyargılı olmayayım diyorum ama Oblivion'da ne olduysa bunda da o olacaktır... Satış kaygısı, daha fazla oyuncu kitlesine ulaşma çabası derken Elder's Scroll gibi bir serinin içine ettiler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SolidRock

    Arena>>>Daggerfall>>>Morrowind>>>Oblivion>>>Skyrim

    Seri bence Morrowind'ten sonra bitmiştir, Oblivion resmen aksiyon oyununa dönmüştü. Bu haberden anladığımız kadarı ile daha fazla aksiyon oyunun içine girecek ve RPG öğeleri azalacak gibi. Önyargılı olmayayım diyorum ama Oblivion'da ne olduysa bunda da o olacaktır... Satış kaygısı, daha fazla oyuncu kitlesine ulaşma çabası derken Elder's Scroll gibi bir serinin içine ettiler...

    Aynen hocam. Morrowind'den sonra Oblivion tam bir hayal kırıklığıydı.
  • @SolidRock Bir oyunda aksiyon öğelerinin bulunuşu neden kötü oluyor anlamadım, şahsen benim oyunlarda aradığım bir özellik.
  • quote:



    Arena>>>Daggerfall>>>Morrowind>>>Oblivion>>>Skyrim

    Seri bence Morrowind'ten sonra bitmiştir, Oblivion resmen aksiyon oyununa dönmüştü. Bu haberden anladığımız kadarı ile daha fazla aksiyon oyunun içine girecek ve RPG öğeleri azalacak gibi. Önyargılı olmayayım diyorum ama Oblivion'da ne olduysa bunda da o olacaktır... Satış kaygısı, daha fazla oyuncu kitlesine ulaşma çabası derken Elder's Scroll gibi bir serinin içine ettiler...


    ne saçmalıyosunuz siz ya muhteşem bi oyundu oblivion!
  • Seriye Morrowind'den başladım.Ve o zamanlar çocuk halimle beni ingilizce öğrenmeye zorlayacak kadar bağlamıştı kendisine beni =))
    Envayi çeşit büyü ve silah seçeneği vardı.Zırhlardaki çeşitlikik de gene fazlaydı.Ağır,Orta,Hafif ve Zırhsız.Şimdi ise Skyrim...
    Morrowind'de olandan 11 tane eksik yetenek ağacı...Morrowind'de uzun ve kısa bıçaklar bile ayrı ayrı sınıflardı :\ Evet grafikler şahane görünüyor.Serinin her oyununda olduğu gibi çıktığı senenin en iyi grafikli oyunlarından biri olur ama...
    BioWare gidip bassa Bethesda stüdyolarını,"bunu böyle şunu da şöyle yapın,öptürmeyin kendinizi bana !" dese keşke ...
    Yinede Oblivion a yaptığım gibi 1 yıl boyunca her gün her türlü ek paket-yan görev-mod ne varsa hepsini bitirmeden bırakmam bu oyunu =))
    Teşekkürler haber için =))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    quote:



    Arena>>>Daggerfall>>>Morrowind>>>Oblivion>>>Skyrim

    Seri bence Morrowind'ten sonra bitmiştir, Oblivion resmen aksiyon oyununa dönmüştü. Bu haberden anladığımız kadarı ile daha fazla aksiyon oyunun içine girecek ve RPG öğeleri azalacak gibi. Önyargılı olmayayım diyorum ama Oblivion'da ne olduysa bunda da o olacaktır... Satış kaygısı, daha fazla oyuncu kitlesine ulaşma çabası derken Elder's Scroll gibi bir serinin içine ettiler...


    ne saçmalıyosunuz siz ya muhteşem bi oyundu oblivion!

    Önce gerçek üyeliğinle gir ondan sonra salla kardeşim. Bilmiyorsunuz susun bari susun, oyunlarla bu nesilde tanışan bebelerle karıştırma beni...

    @merich

    Bu oyunun aslı RPG'dir, action RPG değil, seriyi ilk oyundan beri bilen oynayan insanlar maalesef bu nesilde Oblivion'u görünce soğuk bir duş aldılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SolidRock -- 8 Ocak 2011; 14:59:21 >
  • Oyunun neredeyse bütün eksilerini kapatacaklar gibi görünüyor :)
  • bethesdayada laf atmak ayıp olur aslında üzerlerinde çok büyük bir yük var fallout 4 yapılacak oblivion skyrim yapılacak brink yapılacak onlarında işi zor ki zaten yinede oyunları şaheser oluyor bence
  • 200 saatlik oynanış süresine sahip olan bir oyun daha ne yapmalı ki eleştiriliyor anlamıyorumZaten artık her oyun hakkında vır vır etmek moda oldu,şu oyunun şu tarafı iyi demek yerine hep şu tarafı kötü diye konuşuyor olduk.

    Neyse bence Oblivion harika bir oyundu ayrıca tam konsolların çıkış tarihine denk geldiği için,sistemi el vermeyen pek çok kişinin 360 almasını sağladı ve konsol için güzel bi çıkış oyunu oldu.Skyrimde bana göre harika olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JOSEPH_STALin

    200 saatlik oynanış süresine sahip olan bir oyun daha ne yapmalı ki eleştiriliyor anlamıyorumZaten artık her oyun hakkında vır vır etmek moda oldu,şu oyunun şu tarafı iyi demek yerine hep şu tarafı kötü diye konuşuyor olduk.

    Neyse bence Oblivion harika bir oyundu ayrıca tam konsolların çıkış tarihine denk geldiği için,sistemi el vermeyen pek çok kişinin 360 almasını sağladı ve konsol için güzel bi çıkış oyunu oldu.Skyrimde bana göre harika olacak.

    Morrowind serinin bir önceki oyunu olmasına rağmen, Oblivion'dan daha iyi bir oyundu. Oblivion piyasadaki diğer oyunlardan iyi olabilir, ama içinde bulunduğu seri için iyi bir oyun değil. Eleştirilerde bu yöndedir.
  • Beni bilgisayarın başından saatlerde kaldırmayan ilk oyun kendileri. İlk görsel şöleni bu oyunda yaşamıştık ve gerçekten bende büyük izleri olan bir oyun, gerek uçsuz bucaksız haritası gerek görsel efektleri gerekse gerçekten o şehirde yaşadığın hissi bambaşka biyerde Oblivion. Yine en iyisini yapıcaklarından şüphem yok . Ama çok bekledik ya gelsin artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musketeer. -- 8 Ocak 2011; 17:02:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Computeus


    quote:

    Orijinalden alıntı: JOSEPH_STALin

    200 saatlik oynanış süresine sahip olan bir oyun daha ne yapmalı ki eleştiriliyor anlamıyorumZaten artık her oyun hakkında vır vır etmek moda oldu,şu oyunun şu tarafı iyi demek yerine hep şu tarafı kötü diye konuşuyor olduk.

    Neyse bence Oblivion harika bir oyundu ayrıca tam konsolların çıkış tarihine denk geldiği için,sistemi el vermeyen pek çok kişinin 360 almasını sağladı ve konsol için güzel bi çıkış oyunu oldu.Skyrimde bana göre harika olacak.

    Morrowind serinin bir önceki oyunu olmasına rağmen, Oblivion'dan daha iyi bir oyundu. Oblivion piyasadaki diğer oyunlardan iyi olabilir, ama içinde bulunduğu seri için iyi bir oyun değil. Eleştirilerde bu yöndedir.

    katılıyorum. ama çıkınca deli gibi bu oyuna saldıracağız.
  • Oblivion'ı cıvığını çıkarana kadar oynadım Skyrim için sabırsızlanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BadGuy

    Oblivion'ı cıvığını çıkarana kadar oynadım Skyrim için sabırsızlanıyorum.


    Aynen en son hırsız olmuştum çok eğlenceliydi.Mekanlar basmak yeraltı dünyasının kralı olmak falan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musketeer. -- 8 Ocak 2011; 19:36:34 >
  • Beklediğimize deyecek gibi . . .
  • Oblivion u nedense hiç sevemedim hem de hiç,umarım yeni çıkacak oyun zevkime hitap eder,böyle övgüler alan oyunu bende beğenmek isterim.Ama hiç sevemedim,ingilizce az olduğu için mi nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stormoffdarkness

    Oblivion u nedense hiç sevemedim hem de hiç,umarım yeni çıkacak oyun zevkime hitap eder,böyle övgüler alan oyunu bende beğenmek isterim.Ama hiç sevemedim,ingilizce az olduğu için mi nedir?

    İngilizcesiz RPG oyunu mu oynanır.

    Bu oyunu da iple çekiyorum.Oblivion'u da çok sevmiştim Morrowind'ı da.Umarım içerik açısından Morrowind'a yakın bir şey olur.Ki eğer öyle bir şey yaparlarsa 2-3 ay boyunca sabah akşam bu oyunu oynarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FadeToßlack -- 8 Ocak 2011; 20:54:55 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.