Şimdi Ara

Demon's Souls'un Ardılından Beklentilerimiz Neler?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
         Açıkçası bu nesilde çok oyunu Demon's Souls kadar zevk alarak oynayabildiğimi söylemeliyim. From Software ve Sony'nin işbirliği sonucu geliştirilen oyun bir çok otorite tarafından 2009 yılında "Yılın Oyunu" ve "Yılın RPG'si" gibi ödüllere layık görüldü.
     
         From Software, 1. kişi bakış açısına sahip RPG serisi King's Field'den esinlenerek geliştirdiği Demon's Souls; mükemmel RPG öğeleri, yüksek yapay zekası, başarılı grafikleri ve zorluğu ile hardcore oyuncular için biçilmiş kaftandı.
     
         Tokyo Game Show'da From Software, Demon's Souls'un ruhsal ardılı olarak görebileceğimiz Project Dark'ı duyurdu. Bu isim tabi ki oyunun resmi adı değil. Sırf bu nedenle yapımın Demon's Souls 2 olabileceği söylentileri bile çıkmıştı, (her ne kadar aynı kişiler iş başında olsa da) ama öyle değil gibi görünüyor. Japonya'da Playstation 3'e özel olarak piyasaya çıkacak oyun, Avrupa ve Amerika'da Xbox 360 için de raflardaki yerini alacak.
     
         İlk videosuna baktığımızda Demon's Souls ile aynı grafik motorunu kullandığını anladığımız Project Dark'ın oynanış mekaniklerinden, görsel yapısına kadar herşey Demon's Souls'u andırıyor. Peki Demon's Souls'un ruhsal ardılından beklentilerimiz neler?
     
    Project Dark'tan Beklentilerimiz
     
        * Öncelikle Project Dark, Demon's Souls'un gibi zor bir oyun olmalı. Bu zorluğu başarılı bir yapay zeka sayesinde boss savaşlarından, sıradan düşmanlara kadar hissetmeliyiz. Oyunu zor yapan etkenler ister kayıt sisteminin farklı olmasına, istenirse de düşmanlara dayandırılsın bizi sıkmamalı.
     
         * Grafiksel olarak oldukça başarılı bulduğumuz Demon's Souls'tan geri kalmayacağını düşündüğümüz Project Dark'ta karakter yaratımında ruhsal selefinden daha fazla özelleştirme seçeneği olmalı ve ana karakterimiz de NPC'ler kadar iyi modellenmiş olmalı.
     
         * Project Dark'ta da istediğimiz bölüme gitme şansımız olmalı ve bölümler arası geçişler zorluk ile engellenebilmeli. Örneğin Demon's Souls'ta oyuna yeni başlayan birisi 4. bölüme gitmeye kalkıştığında karakteri yeteri kadar güçlenmediğinden hayatta kalma şansı hiç yoktu.
     
         * Demon's Souls'taki fizik motorunda bazı değişiklikler yapılmalı ve öldürdüğümüz düşmanları ayağımızla sürüklememiz engellenmeli. Bu sorun gerçekten gerçekçilik açısından sinir bozucuydu.
     
         * Project Dark'ta da belirli bir karakteri değil,  kendi yarattığımız  karakteri yönetmeliyiz, aksi takdirde Demon's Souls'taki gibi ana karakter ile kendimizi özdeşleştirmemiz mümkün olması zor.
     
        * Project Dark'ta da oyunun başında zorluk seviyesi (easy, normal, hard) sorulmamalı. Demon's Souls'taki gibi White-Black Tendency veya Character Tendency gibi nasıl oynadığımıza dayalı bir zorluk sistemi atmosferi daha iyi hissetmemizi sağlayacaktır.
     
          Büyük beklentilerimizin olduğu Project Dark'ın videosunu tekrar buradan izleyebilirsiniz. Peki sizin Project Dark'tan beklentileriniz nelerdir?
     







  • Yine kazık ama özgün olacağı kesin.
  • manyak oyundu. yazdıklarınıza tamamen katılıyorum. umarım yine güze bir oyun çıkar ortaya. yalnıt xbox a çıkınca bir oyun genelde özünden kopartılıyor. ticari kaygılar nedeniyle.....
    ff13 de olduğu gibi bunda da böyle bir hata yapmazlar ve oyun birincisinin izinden gider..
  • Herhangi bi hikaye (ülkeye karanlık çökmüştür ve herkes demon oluyodur'u hikayeden saymıyorum. neden öldürüyorum ben bu yaratıkları, olay nedir?)
    Daha fazla cutscene (en azından NPC'lerin hikayeleri, bosslardan önce bişiler, bölüm aralarında bişiler, bu türün cutscene'lerle meşhur olduğunu düşününce bu oyun gözüme daha da garip geliyor)
    Daha fazla oyun dinamiklerini açıklayıcı oyun içi yardım (örn. tendency nedir vs. gibi bilgiler için bi kılavuz)
  • * Project Dark'ta da istediğimiz bölüme gitme şansımız olmalı ve bölümler arası geçişler zorluk ile engellenebilmeli. Örneğin Demon's Souls'ta oyuna yeni başlayan birisi 4. bölüme gitmeye kalkıştığında karakteri yeteri kadar güçlenmediğinden hayatta kalma şansı hiç yoktu.
    Bu bölüm haricinde yazılanların hepsine katılıyorum.Co-op oynamayı daha rahat bir hale getirsinler bana yeter,demon's souls'un üstüne fazla bir şey eklemelerine gerek yok.Ayağa ceset takılması olayı berbattı birde.
  • Oyunu büyük zevkle oynayıp bitirmiştim ama keşke güzel bir hikayesi olsaydı. Oyunda neredeyse hiç "karakter" yoktu. Nexus dışında takılabileceğimiz bir yer de yok gibiydi. Kısacası senaryo istiyoruz. Herşeyin daha önceden olup bittiği bir dünyada olmak yerine olup bitenlere tanık olmak güzel olabilir mesela.
  • Markajimda bir oyun ,cunki isin ucundan tutan ekib From Software. Oyun ici dinamiklerin Demon's Souls kadar iyi olucagina eminim. (combat sistem, oyunda kurulu olan harkulade denge, ve bi okadar onem arz eden online ve co-op) ozellikle online co-op PROJECT DARK oyununda dahada iyilestirmelere gidilecegini tahmin ediyorum. En azindan online da belli sinirlamalar ortadan kaldirilip, invt sistemi PSN frends bolumunden gerceklestirilirse daha verimli olabilecgini dusunuyorum. From Software 'in Demon's Souls un devami niteliginde benzer bir oyun diye tanitmasi. Benim gibi bir cok Demon's Souls RPG severi memnun etmisdir sanirim. Sabirsizlikla bekliyoruz.
  • Konu ve diyalog olsun lütfen , bana göre Demon's Souls yılın rpg oyunu olmayı hak etmedi ne konu var ne diyalog . Rpg oyunun can damarı olan şeylerden mahrumdu .

    Bunun dışında normal bir insanın yerinden bile kımıldatamayacağı silahlar olmasın lütfen . Meat Cleaver , Dragon Bone Smasher gibi .


    Oyunda hep kapalı mekanlar vardı açıklık da olsun hatta oyunun çoğu açık alanlarda geçsin , ormanlar falan filan
  • oyun türkçe çıksın çok fantezi bir istek
  • Videoda benden olsun oyunda checkpoint olsun sırf rpg itemleri taşıyor diye aksiyon oyunu rpg olmasn mümkünse
    hani rpg oynamasak neyse diyeceğim zaten demon souls'un checkpoint olmaması dışında hiçbir zorluğu yok kolayca herkes bitirebilir
    ben oturupta onca zamanımı bu oyuna ayırıp kendimi kasamam kusura bakmasın From Software





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetius

    oyun türkçe çıksın çok fantezi bir istek

    Sony yapıyor olsaydı bir şans ama yapımcı başka maalesef.
  • Jolly_RogeR evet o konuda kesinlikle haklisin. Diyalog sistemi malese Demon's Soulsda yok. Zaten bir senaryonun varligi bile yok gibi bisey :) Seninde uzerinde durdugun acik alanlarda oyunun gecmemeside kotu. PS2 de FFX oynamisdim muhtesemdi acik alanlarda daha guzel renk paleti kullanilmis ucsus bucaksis haritalar :) daha sonra ps3 e FFX 13 cikti onuda oynadim evet guzeldi oda fakat FFX 13 de haritalar sinirliydi. Demek istedigim PS2 de oynadigim o muhtesem FFX in tadi yokdu bence. 2011 de basda Arcania: Gothic 4, Versus ve The whitcher gibi oyunlardaki genis haritalar ve diyalog sistemleri gayet basarili olucak bilhassa combat sistem Demon's Souls ve Oblivion gibi olursa Arcania: Gothic 4 efsane olmaya aday olabilir.
  • Co op olayını düzgün yapsınlar. Atıyorum, Nexus'ta yardım bekleyen oyuncular olsun onlarla toplanıp girelim haritalara. Ama lütfen biri ölsün biri diriltsin falan filan olmasın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.