Şimdi Ara

Prince of Persia'nın Dövüş Sistemi ve Hikayesi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •     
     
         Prince of Persia: The Forgotten Sands ile ilgili yeni ayrıntılar ortaya çıktı. Ubisoft'un açıkladığı yeni bilgiler oyun hakkında umutlanmamızı sağlıyor.
     
         Ubisoft'tan Michael McIntyre'nin açıklamalarına göre Prince of Persia: The Forgotten Sands'in hikayesi The Sands of Time ve The Warrior Within arasındaki 7 yıllık boşluğu dolduracak. Prensin amacı kardeşi Malik'in şehrine saldıran kum ordusunu durdurmaya çalışmak olacak.

         McIntyre açıklamasının devamında "Bu oyun fazlasıyla Sands of Time'ı hatırlatacak. Oyunun bu yönünü benzetmeye ve hissettirmeye çalıştık. Prensin saflıktan biraz karanlığa ve kötümserliğe düştüğü açıkça görülüyor." dedi.
     
         Prensin başına gelen bunca olaydan sonra hala tamamen saf bir kalbe sahip temiz yürekli bir beyefendi olmasını beklemek zaten çok saçma olurdu.
     
        
     
         Oyunun açıklanan diğer özelliklerinde ise Prens'in zamanı geri sarabilmesinin yanı sıra elementlere (mesela su gibi) bağlı olarak bazı güçlere sahip olacağı da söyleniyor. Bu elementler sayesinde su katılaşacak ve prensimizhttp://kaynaklardan fışkıran sulara tutunabilecek veya onların üstüne çıkabilecek.
     
         Oyunda aynı zamanda oldukça küçük güçlere de sahip olacağız ve bunlar satın alınabilir olacaklar. Bu güçlerin ne olduğu ile ilgili henüz bir açıklama yapılmadı.
     
         Prince of Persia serisinin (son oyunu dışında) dövüş sistemi de en az bulmacaları ve gizemleri kadar çekici olmuştur. The Forgotten Sands bu konuda serinin diğer oyunlarını geride bırakabilir; çünkü oyunun yapımcılarının açıklamalarına göre 1 kerede tam 50 kişiye karşı savaşabileceğiz.
     
         Bu rakam gerçekten kulağa inanılmaz geliyor, fakat 50 kişi herhalde gruplar halinde geliyordur, yoksa 50 kişiyle aynı anda savaşmak hem saçma, hem de sıkıcı olurdu.
     
         
     
         Üstelik en ilginç açıklamalardan birisi ise bu kadar kalabalık gruplara karşı savaşmamıza rağmen oyunda koruma (block) sisteminin olmayacağının açıklanması. Düşmanlarımızdan serinin diğer oyunlarındaki gibi çeşitli yönlere atlayarak kaçabileceğiz.
     
         Dövüş sisteminin de The Sands of  Time'ı hissettireceğini söyleyen yapımcılar, kombo sayısının oldukça artacağını vurgulamışlar. Bunun yanı sıra oyundaki denge unsurların da Sands of Time'a benzeyeceğinin açıklanması güzel bir düşünce. Örneğin bir odada bulmacayı çözdüğümüzde hemen ardından sizi boğazlamak isteyen düşmanlarla karşılaşacaksınız.
     
    Prince of Persia: The Forgotten Sands'in serinin ilk ve en iyi oyununa benzeyeceğinin ısrarla vurgulanması, en azından "filmin adıyla oyunu satmaya çalışacaklar" eleştirilerine yanıt niteliği taşıdığını söyleyebiliriz.
     
     







  • vaaay iyice heyecanlandım şimdi.
  • işallah dedikleri gibi vardır...son oyunda hiç aksyon yoktu...
  • evet ya son oyun neydi öyle(özellikle sonu). Ama bundan ümitliyim. Ayrıca film de güzel olacağa benziyor...
  • 2008 de çıkanı ben de hiç sevmedim zaten bitirmedim. İnşallah eski tadını tutturabilirler.
  • Bu tarz oyunlar artık demode olmaya başladı hepsi birbirinin kopyası.
  • dostum ne diyon ya.pop serisine benzeyen başka bi youn yok.burdaki bulmacalar atmosfer hiçbiyerde yok.
  • Oyun Bana daha çok Warrior Within ve Sands Of Time karışımı olacak gibi geldi birde Dahaka gibi bir baş belası varsa mükemmel olacaktır.
  • Teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.