Şimdi Ara

Capcom'dan '2.5D' ye Devam

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.118
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Image and video hosting by TinyPic
     
    Capcom'un 2008 yılında muhteşem derinliğe ve detaylara sahip 3D grafiklerin bulunduğu 2D dövüş oyunu Street Fighter 4 ile büyük bir başarı elde ettiğini biliyoruz.

    Geliştiricelerin tabiriyle buna "2.5D" efekti deniliyor ve bu efekti benimsemiş olmalılar ki yakında çıkacak olan Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stas oyununa da uygulanıyor.

    "Sanırım Capcom ve Tatsunoko karakterlerini sunmak için en iyi yol bu" diyen yapımcı Ryota Niitsuma, "Capcom olarak bizim 2D dövüş oyunları konusunda büyük bir gücümüz var ve tarihimiz bu tarz oyunlar yapmakla dolu" diyerek sözlerine devam etti.

    2D sistem üzerinde 3D modellerin olmasının ve yeni nesil konsolların görsel olarak harika yansıttığını vurgulayan Niitsuma, sonsuza dek böle oyunlar yapmayacaklarını ama bu sistemi benimseyeceklerini belirtti.

    Görünüşe bakılırsa Capcom, Street Fighter 4'ün başarısıyla bu dövüş sistemini benimseyen oyunlar yapmaya devam edecek. Bu da bizim ekmeğimize yağ sürer tabi...







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.