Şimdi Ara

Assassin's Creed Mirage NVIDIA DLSS 2 ve AMD FSR 2.0'ı Destekleyecek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
35
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Ubisoft tarafından oyunculara sunulacak aksiyon macera oyunu Assassin's Creed Mirage için yeni detaylar açıklandı. İlk olarak sadece Intel XeSS teknolojisini destekleyeceği belirtilen oyunun yeni açıklamayla beraber NVIDIA DLSS 2 ve AMD FSR 2.0'ı da destekleyeceğini ortaya çıktı.
     
    Birçok destekle beraber geliyor
     
     
     
    Assassin's Creed Mirage için yapılan açıklamayla beraber teknoloji kapsamında sunulan desteklerin tamamının PC'de olacağı doğrulandı. Elbette bu durum PC oyuncuları için memnun edici bir gelişme. Bu gelişmelerle beraber oyunu oynayacak oyuncular daha akıcı bir deneyim yaşayabiliyor.
     
    Assassin's Creed Mirage serinin köklerine dönüşünü temsil ediyor ve gerek mekanikler gerekse yapısı sebebiyle oyuncular tarafından beklenen oyunlar arasında yer alıyor. Oyunda Bağdat şehrine adım atıyor ve Basim karakterini kontrol ediyoruz. Serinin diğer oyunlarından daha küçük bir ölçeğe sahip oyunda Bağdat'ın keşfedilmemiş kısımlarını keşfediyor ve ana karakterin başından geçenleri öğreniyoruz.
     
    Beklenen oyunlar arasında yer alan Assassin's Creed Mirage, 5 Ekim tarihinde PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, PC ( 
     
    Assassin's Creed Mirage için yapılan açıklamayla beraber teknoloji kapsamında sunulan desteklerin tamamının PC'de olacağı doğrulandı. Elbette bu durum PC oyuncuları için memnun edici bir gelişme. Bu gelişmelerle beraber oyunu oynayacak oyuncular daha akıcı bir deneyim yaşayabiliyor.
     
    Assassin's Creed Mirage serinin köklerine dönüşünü temsil ediyor ve gerek mekanikler gerekse yapısı sebebiyle oyuncular tarafından beklenen oyunlar arasında yer alıyor. Oyunda Bağdat şehrine adım atıyor ve Basim karakterini kontrol ediyoruz. Serinin diğer oyunlarından daha küçük bir ölçeğe sahip oyunda Bağdat'ın keşfedilmemiş kısımlarını keşfediyor ve ana karakterin başından geçenleri öğreniyoruz.
     
    Beklenen oyunlar arasında yer alan Assassin's Creed Mirage, 5 Ekim tarihinde PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, PC (Epic Games Store ve Ubisoft Store üzerinden) ve Luna için çıkış yapmaya hazırlanıyor.








  • Işın izleme yine yok değil mi? Ubisoft oyunlarına neden ışın izleme koymuyor anlamış değilim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Işın izleme yine yok değil mi? Ubisoft oyunlarına neden ışın izleme koymuyor anlamış değilim.


    Watch dogs legion dan beri ışın izlemeyi koyuyor. AC oyunlarına diye sorsan daha doğru olurdu. FC6 ve gelecek olan Avatar oyununda da ışın izleme teknolojisi var.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Işın izleme yine yok değil mi? Ubisoft oyunlarına neden ışın izleme koymuyor anlamış değilim.

    Oyun motoru kaynaklı olabilir. Assasin's Creed hala anvil oyun motorunu kullanıyor. Anvil dediğimiz de Assassin's Creed 1'den beri üzerine eklene eklene geliştirilmiş 2008'den beri kullanılan bir oyun motoru.Ac1'in çıkışından önce de kullanıldığını 2 sene geliştirildi desek 2006 yılından yapılmış. Unity gibi bir oyun motorunda ışın izleme ekleme render pipeline ve shader'lar aracılığı ile oluyor. Yani aslında uğraşarak, yapabileceğin, yansıma (objene kamera atarsın iki üç texture maskle'de görünmemesini istediğin alanı gizlersin al sana gerçek zamanlı yansıması olan alan) gölgeleme gibi şeyleri uğraştırmadan shader aracılığı ile importlayabiliyorsun projene. Tahminimce oyun motoruna entegrelerinde problem vardır. Eski resident evillara da getirdiler Re7 ve sonra çıkan ama oyun motoru problemlerinden kaldırdılar tekrar sonra gene getirdiler mi bilmiyorum. Bu ışın izlemenin aşırı abartıldığını düşünüyorum şahsen .Guardians of the Galaxy oyununda buna has video yapmışlardı gerçek zamanlı ışın izleme yansımalar diye. Karakter'in camda yansıması ile karakterdeki saç modeli uyuşmuyordu. Yani shader'den optimize edebilmek için model ayarlarıyla oynamışlar. Eeee aynısı değilse gerçek zamanlı bir yansıma değildir bu. Işın izleme gibi şeyler biraz daha pr kısmı gibi bu içeriklerin. Dlss ve fsr gibi performans araçlarına. diyeceğim yok tabi. fan yapımı modlarla da emülatör oyunlarına dahi şuan shader modu olarak ışın izleme ekleyebiliyoruz. İstedikleri kadar eski olsunlar. Ac Unity'i denemek için indirmiştim bir tane. Görsel etkisi var mı evet ama performans kaybına değer mi hayır.




  • BSC Misafiri B kullanıcısına yanıt

    Valla hocam ben kesinlikle Işın izlemenin abartıldığını düşünmüyorum. Eğer iyi bir sistemin varsa bir oyunu Işın İzleme+ Full ayarlarda oynarsan, objelerin yansıma farkı çok bariz belli oluyor.

    Ama evet oyun motoru kaynaklı olabilir belki, yoksa şu oyunda Işın izleme olmalıydı. Çünkü doğal bir açık dünya da çok güzel görünürdü.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.