Şimdi Ara

Neil Druckmann: Elden Ring'in Hikaye Anlatım Tekniği İlgimi Çekiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
84
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Kaliforniya'nın Santa Monica şehrinde bulunan ve daha çok Crash Bandicoot, The Last of Us, Uncharted gibi oyun serileriyle bilinen Amerikan oyun şirketi Naughty Dog'un eş başkanı Neil Druckmann yeni açıklamalar yapmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde oyunları artık bitime yakın duyurulacağını belirten Druckmann, şimdi ise Elden Ring'in hikaye anlatımının ilgisini çektiğini söylüyor.
     
    Neil Druckmann, yeni detaylar vermeye devam ediyor
     
     
     
    The Washington Post ile bir röportajda konuşan Naughty Dog Eş Başkanı Neil Druckmann, The Last of Us'ın ara sahneleri ve diyalogları konusunda çeşitli açıklamalar yaptı. Bu kapsamda Elden Ring'in hikaye anlatım tekniğinin ilgisini çektiğini yineledi. 
     
    Druckmann ek olarak şunları söyledi: "Artık oyunculara yeni bir hikaye anlatmak için geleneksel anlatım tekniği pek etkili olmuyor. En iyi hikaye anlatım tekniğine sahip bazı oyunlar arasında Elden Ring ve Inside gibi yapımlar yer alıyor. Bu oyunların anlatım teknikleri ilgimi çekiyor."
     
    The Last of Us oyununda hikaye anlatımı genellikle sinematikler üzerinden ilerliyor. Diğer taraftan bu hikaye anlatımı belirli nesneleri inceleyerek, incelediğimiz nesnenin açıklamalarına bakarak (yer yer geçmişe giderek) ve karakterler arasındaki diyalogları okuyarak gerçekleşiyor.
     
    Öte yandan Neil Druckmann, hikaye anlatımı konusunda bu yapımlardan ilham alacağını yineliyor. Ayrıca şu anda The Last of Us'ın çok oyunculu bağımsız projesi geliştirilmeye devam ediliyor.








  • Elden ring in ve souls serilerinin en zayıf, en arka plandaki özelliğidir hikaye anlatımı. Oynanış, karakter gelişimi ve görsel/işitsel tasarım daha ön plandadır. Oyunun popülerliği de bunlardan geliyor. Hikaye anlatımının zayıflığından değil. Neyin kafasında bu adam anlamadım.
  • Kardeş yanlış yoldasın. Tüm spuls oyunları aşağı yukarı aynı şeyi anlatıyor ve hiç ilgimi çekmiyor. Onların güzelliği level designda keşifte vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahminimce last of us online oyununu bu hikaye anlatımıyla yapmayı düşünüyor olabilir. Online bir oyunda sağda solda bulduğumuz notlar ile bir hikaye anlatabilir. Daha önce yaptı da. Mesela gördüğümüz cesetlerin hikayelerini bu gibi notlarla anlatacaktır. Bir de online olmasından dolayı her gelecek güncelleme ile yeni sinematikler yapmak yerine bu yöntem işlerine gelir. Yeni harita yapar, der ki bu haritada bir hikaye anlattık. Oyuncular da bu notları bula bula o şehirde neler olduğunu ve ateş böcekleri gibi grupların neler yaptığını keşfedebilir.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Katiliyorum kendilerine zirt pirt ara sahne giren oyunlar artik sikmaya basladi. Souls oyunlari bu yuzden seviyorum hersey bolunmeden devam ediyor hersey oyunun icinde izlemiyorsun bu da sıkılmamani sagliyor. Horizon fw neydi oyle. Oturup iki saat vidi vidi dinleyip izliyorsun.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • hideo boşima bunu bgeğenmedi
  • bu da orta çağ oyunu yapıyor ya. hemen goty seçilmiş oyunun üstüne oynuyor. sektörde herşey pazarlama olmuş be yeğen
  • Hadi Neil fırsat bu fırsat başrolünde Çinli,siyahi bir trans bireyin olduğu Souls oyunu çıkar senden. Bosslarda straight falan olur arada homofobik bosslar gelir.
  • BSC Misafiri B kullanıcısına yanıt

    Allah akıl fikir versin sana, dışarı çık biraz oksijen gitsin beynine.

    Bu kafayla çok yaşamazsın sen.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rexroth -- 11 Ocak 2023; 19:19:6 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.