Şimdi Ara

Söylenti: Halo Infinite Unreal Engine Oyun Motoruna Geçiyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
64
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Twitter'da birden fazla kaynakla konuşan Jeremy Penter, Halo Infinite geliştiricisi 343 Industries'in Slipspace Engine'den (kendi oyun motorları) Unreal Engine oyun motoruna geçme planlarının olduğunu belirtiyor.
     
    Penter, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "Birçok kaynağın aynı şeyi söylediğini ve bunun çoktan kararlaştırıldığını duydum. Halo'nun kesinlikle Unreal motoruna geçtiğini çok net bir şekilde teyit edebilirim."
     
    Her ne kadar Penter sözlerinde kesin olsa da bu durum resmi olarak açıklanmadı ve bunun bir söylenti olarak ele alınması gerek. Ancak bu geçiş süreci doğru çıkarsa bu kararın Halo Infinite oyununa ne gibi etkilerin olacağı bilinmiyor. Oyunun başlangıçta on yıl boyunca 343 tarafından destekleneceği belirtilmişti. 
     
     
     
    Halo Infinite, Aralık 2021'de piyasaya sürülmeden önce bir yıl ertelendi. Halo Infinite, 343 Industries tarafından geliştirilen ve Xbox Game Studios tarafından yayınlanan birinci şahıs nişancı oyunu.








  • Xbox 360tan kalma grafikleri 1 sene ertelemeyle xbox one seviyesine zor çektiler.Şimdi de motor değiştirerek yeni nesil seviyesine çekecekler herhalde. Kırk takla attı adamlar şu oyun için.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aterikasedi -- 4 Ekim 2022; 15:8:54 >
  • Eeeee nihayet yani.20 yıldır aynı motor.İnfinite'nin hala performans sorunları ve mouse lag çözülemedi.Yeni nesil dediler hala oyunlar antika motorlarla çıkıyor.
  • PS3 neslinden grafiklerle şov yapmışlardı (!) 500 milyon doları yemişler resmen.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten mevcut Halo oyunlarında kullandıkları motor Unreal Engine'dan devşirme diye biliyorum. Unreal Engine'ın modifiye edilmiş bir versiyonu.


    Herhalde geliştirme sürecini daha kolaylaştırmak için yaptıkları bir hamle bu. Görsel açıdan pek bir fark yaratacağını sanmıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m.A.A.d city -- 5 Ekim 2022; 19:51:39 >
  • Halo zaten Unreal ya da Frostbyte oyun motorunda harika bir iş çıkarabilirdi. Bu güne kadar kullandığı grafik motoru bana etkileyici gelmedi. Sadece iyi bir piyar çalışması ile sunulan kötü bir oyun. Mass Effect Andromeda da olduğu gibi bir grafik kalite yaklaşımı beklerdim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.