Şimdi Ara

Skyrim'in Unreal Engine 5'te Nasıl Görüneceğine Dair Bir Video Yayınlandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
167
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Skyrim'in yeni nesil Unreal Engine 5 motoru kullanılarak geliştirilmesi, çoğu oyuncunun isteyeceği türden bir şeydir. Bu konuda resmi olarak somut bir adım olmasa da Chris G tarafından oluşturulan yeni bir konsept Skyrim'in 2021 yılındaki görüntüsünü ortaya çıkarıyor.
     
    Chris G'nin sadece birkaç ay önce Unreal Engine 4'te Fallout New Vegas'ı oluşturduğunu gördük. Şimdi ise Unreal Engine 5 Skyrim çalışması, işleri bir sonraki seviyeye taşıyor. 
     
    Chris: "Bu video, nanite kullanılarak Unreal Engine 5 ile oyunun ne kadar iyi olduğunu görmenizi sağlayan test görüntüleridir, '' dedi. 
     
    Yayınlanan video
     
     








  • Valla Skyrimi böyle yapsalar tekrardan gene satış listelerinde birinciliğe oynar efsane gözüküyor cidden

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Skyrim oynayasım geldi.

  • Mükemmel görünüyor. Şu grafiklerle remake yapıp satsalar ne güzel olurdu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 11 Temmuz 2021; 21:10:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekanlar çok güzel görünüyor ama bence bunlardan daha önemli bir şey var o da insan animasyonlar onu da baştan sona biri elden geçirse keşke

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seifer

    Mekanlar çok güzel görünüyor ama bence bunlardan daha önemli bir şey var o da insan animasyonlar onu da baştan sona biri elden geçirse keşke

    Oyunun asıl sıkıntısı buydu bence. Çıktığı zaman da sırf bu yüzden oynayamamıştım. Vuruş hissi yok, bir ruhsuzluk var. Shooter olduğunda göze batmıyor ama, melee bazlı bir oyunsa inanılmaz göze batıyor.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: Babblebabble

    Oyunun asıl sıkıntısı buydu bence. Çıktığı zaman da sırf bu yüzden oynayamamıştım. Vuruş hissi yok, bir ruhsuzluk var. Shooter olduğunda göze batmıyor ama, melee bazlı bir oyunsa inanılmaz göze batıyor.

    Shooter'da da göze çarpıyor ya. Resident evil 6 action shooter bildiğin ama sözde düşmanlar o kadar evrilmiş ki mermi işlemiyor işlediğinde de direk eriyerek yok oluyorlar. Bir de Resident evil 2 remake'i oyna. Sıktığın yerin parçalanması, ayağa sıkınca topallama, geriye itme kuvveti. Vuruş hissiyatı önemli bir süs oyunlarda. Melee olsun ranged olsun hepsinde gerekli. Diğer örnek Mass Effect 1 ve Mass Effect 2 . Mass Effect 1'de can barı olmasa düşmanın isabet ettiremiyorum dersin ama 2'de vuruş hissiyatı ile tamam hasar verebiliyorum dönüşünü alabiliyorsun.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Babblebabble

    Oyunun asıl sıkıntısı buydu bence. Çıktığı zaman da sırf bu yüzden oynayamamıştım. Vuruş hissi yok, bir ruhsuzluk var. Shooter olduğunda göze batmıyor ama, melee bazlı bir oyunsa inanılmaz göze batıyor.


    Diğer unsurlar o kadar kaliteli ki bunu görmezden geliyorsun işte hocam. Mesela New Vegas zamanına göre grafik ve vuruş hissi olarak ağır çöptür ama o rpg o hikaye o sunum oynattırıyor işte.
  • benim laptop ekranım 60hz

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.