Şimdi Ara

Unreal Engine 5, NVIDIA'nın DLSS Teknolojisi için Resmi Destek Ekliyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
50
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    NVIDIA, Unreal Engine 5'in artık DLSS teknolojisini resmi olarak desteklediğini duyurdu. Bu, temel olarak geliştiricilerin hem UE5'in Süper Çözünürlüğünü hem de DLSS'i kullanabileceği anlamına geliyor. Ayrıca henüz AMD'nin FidelityFX Super Resolution (FSR) teknolojisinin resmi olarak desteklenmesi için bir plan bulunmuyor.
     
    Ek olarak NVIDIA, Rust'ın 1 Temmuz'da DLSS teknolojisini destekleyeceğini duyurdu. Bunu, Mayıs ayında sistem gecikmesini yüzde 38'e kadar azaltan, daha hızlı yanıt veren ve oyuncuları daha rekabetçi hale getiren NVIDIA Reflex'in eklenmesi takip ediyor. 
     
    Son olarak, LEGO Builder's Journey bugün çıkıyor. Bu yeni LEGO oyunu, ışın izlemeli Ambient Occlusion'ı (Ortam örtme), Global Illumination'ı (Küresel ışıklandırma), Yansımaları ve Gölgelendirmeleri destekleyecek. Doğal olarak DLSS'i de destekleyecek.








  • DLSS mükkkkkemmmmel bir teknoloji de biz eski nesil kart sahiplerinin çok canını yakacak. Optimize işini beceremeyen dayayacak dlss 2.0'a ucu 10xx 9xx vs gibi desteklemeyen kartlara dokunacak :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.