Şimdi Ara

Gravity Rush Karakter Tasarımcısı Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan Ayrıldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
27
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Shunsuke Saito, Sony Interactive Entertainment Japan Studio'dan ayrıldığını duyurdu.

    Gravity Rush 1 ile Gravity Rush 2'nin karakter tasarımcısı ve Gravity Rush 2'nin sanat yönetmeni rolünü üstlenmişti.

    Sony Interactive Entertainment Japan Studio 1 Nisan itibarıyla küçülmeye gidiyor. Oyun geliştirmeyi sonlandıracaklar ve sadece iş ve yerelleştirme departmanları kalacak. Astro Bot serisi geliştiricisi ASOBI Team de ayrı bir stüdyo olarak çalışmalarını sürdürecek ve bazı Sony Interactive Entertainment Japan Studio çalışanları ASOBI Team'e kaydırılacak.

    Masami Yamamoto, Masaaki Yamagiwa, Teruyuki Toriyama, Keiichiro Toyama, Kazunobu Sato ve Junya Okura gibi pek çok yüksek profilli isim stüdyodan ayrıldı.








  • Özellikle Gravity Rush 2 oynanışta problemler, çok kötü tasarlanmış kısımlar içerse de dünyası ve karakterleri güzeldi. Yazık oldu. Sony tarafında Japon stüdyolarının eksikliği Ps5'te çok hissedilecek. Bu kapanma aynı zamanda Bloodborne 2'nin hiç bir zaman gelmeyeceğinin kanıtı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.