Şimdi Ara

Amazon, Video Oyun Departmanına Yılda 500 Milyon Dolar Harcıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Amazon bir süredir oyun sektöründe adını duyurmaya çalışıyor ve şimdiye kadar başarılı oldukları söylenemez.

    Bloomberg'in iki kaynaktan edinmiş olduğu bilgilere göre Amazon, video oyun bölümüne yılda neredeyse 500 milyon dolar harcama yapıyor. Bu miktara Twitch ve oyun streaming servisi Amazon Luna dahil değil.

    Bloomberg'in 30'dan fazla mevcut ve eski Amazon çalışanıyla yaptığı röportajlarda, şirketin oyun bölümünde teşvik eksikliği, Lumberyard oyun motoruyla ilgili sıkıntılar ve kadın çalışanların erkek meslektaşları ile aynı fırsatlara sahip olmaması gibi sorunlar olduğu söyleniyor.

    Amazon, oyun geliştirme operasyonlarını ilk kurduğunda Portal tasarımcısı Kim Swift ve Far Cry 2 yönetmeni Clint Hocking gibi tecrübeli isimleri bünyelerine kattı ve şu anda iki isim de şirketle birlikte değil.

    Oyun tarafına baktığımızda Breakaway adlı çok oyunculu dövüş oyununu iptal ettiler ve oynaması ücretsiz shooter oyunu Crucible çıkış yaptıktan kısa bir süre sonra kapalı betaya geri döndü ve daha sonra iptal edildi. Şu anda iki tane MMO oyunu üzerinde çalışıyorlar. Biri New World, diğeri de Leyou ortaklığıyla The Lord of the Rings.








  • Anlamadığım şey şu, single playerin bu kadar çok sevildiği bildiğindiği, diğerlerine göre daha çok tutulduğu bilindiğine göre bu multiplayer sevdası niye?
  • Yasayan bir dünya sürekli ödeme yapılıp para kazanılan iş modeli single ise bir defa para ödedip bitiyor olay amazon bunu hayatta istemez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutmadıktan sonra ne fark eder ki? İyi single her şekilde tutuyor.
  • Yazık bu anlayışla zaten duyuramazlar isimlerini
  • Şu oyunların online kısımlarını RDR 2 gibi ayrı satıp tek kişilik kısımlarını da ona göre fiyatlandirsinlar. Elimi bile sürmedigim online içeriğe para vermek istemiyorum. Üstelik online sürüme sürekli gelen güncellemeler de cabası.
  • BSC Misafiri B kullanıcısına yanıt

    Süper olurdu.

  • Kafa mı yok anlamıyorum ki tutmayan oyunlarının tümü online odaklı. Yap bir single player adam gibi bir oyun tutmazsa kendi onlineına dönersin. Bence bu şirketleri yöneten insanlarda oyuncu kimse yok tamamen pazarlanmasına yönelik geliştirme emirleri yönetiliyor. Oyuncu nabzını tutabilecek insan eksikliği var sektörde.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yazık günah. Bu paralara çok yetenekli indie, AA ve AAA stüdyoları alabilirlerdi ve bunlara yapacağı yatırımla uçuşa gecerlerdi
  • Crucible kötüydü ama New World'dan beklentim var. Oyuncuları dinliyorlar ve ona göre güncellemeler yapıyorlar.
  • İstediği kadar para akıtsın o berbat oyun motorları ile anca berbat online oyunlar yaparlar. Adam gibi Lumberyard inadından vazgeçip Unreal ile çok da güzel single oyun yapabilir, şimdiye adlarını 5 kere duyurabilirlerdi ama oyun departmanını hangi şark kurnazı yönetiyorsa Destiny gibi game as a service oyun yaparak kısa yoldan köşeyi dönüp adlarını duyurmaya çalışıyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    Şu oyunların online kısımlarını RDR 2 gibi ayrı satıp tek kişilik kısımlarını da ona göre fiyatlandirsinlar. Elimi bile sürmedigim online içeriğe para vermek istemiyorum. Üstelik online sürüme sürekli gelen güncellemeler de cabası.

    İşte bu +1

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.