Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 Yönetmeni, Bloomberg'ten Jason Schreier'ın Raporuna Cevap Verdi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Bloomberg'ten Jason Schreier geçtiğimiz günlerde Cyberpunk 2077'nin yapım süreci ile ilgili bir rapor yayınlamıştı ve bunu CD Projekt RED'teki 20'den fazla geliştirici ile yaptığı röportaj sonucu hazırlamıştı. Buradan göz atabilirsiniz.

    Cyberpunk 2077 yönetmeni Adam Badowski'den direkt olarak bu rapora yanıt geldi.
     
    İlk haberde CD Projekt RED geliştiricilerinin çoğunun oyunun 2020'de çıkmaya hazır olmadığını bildiği belirtiliyordu. Badowski, sadece 20 kişiden yola çıkarak bu sonuca varmanın doğru olmadığını düşünüyor. Oyun üzerinde 500'den fazla kişi çalışmış.
     
    İlk haberde E3 etkinliğinde gösterilen 48 dakikalık oynanış demosunun sahte olduğu ileri sürüldü. Badowski, oyunun çıkışından iki yıl önce yayınlandığı ve o zaman hâlâ devam etmekte olan bir çalışma olduğu için farklıklar bulunduğunu fakat bunun sahte anlamına gelmediğini ifade etti. Ayrıca oyunun son halinin E3 demosundan çok daha iyi göründüğünü ve oynandığını dile getirdi. Eksik özelliklerle ilgili olarak, özelliklerin iyi çalışıp çalışmadığına göre oyuna eklenip çıkarılmasının yaratıcı sürecin bir parçası olduğunu söyledi.
     
    Ekip konsollardaki sorunları gidermek için çok sıkı bir şekilde çalışıyor ve PC versiyonunun da kusursuz olmadığının farkındalar. Badowski yine de bir oyun ve sanatsal vizyonu açısından Cyberpunk 2077'den gurur duyduklarını belirtti.
     
    Badowski son olarak, şirket içinde Polonyalıların, Polonyalı olmayan çalışanların önünde Lehçe konuşarak diğerlerinin dışlanmış hissetmelerine yönelik iddialara da yanıt verdi. Tüm toplantılarda herkesin İngilizce konuştuğu ve duyuruların İngilizce yapıldığı söylendi. Ortamda sadece Polonyalılar olduğu zaman kendi dilleriyle konuşmaları normal olarak görülüyor fakat ortama o dili bilmeyen biri geldiğinde tekrar İngilizce konuşma kuralını benimsemişler. Şirkette 44 farklı ülkeden çalışan bulunmakta ve çok kültürlü bir ortam oluşturmak için çok çalıştıklarını belirttiler. Jason Schreier da daha sonra bu dil mevzusunu gündeme getirdiği için pişman olduğunu ve çok büyütülecek bir konu olmadığını açıkladı.








  • Hepimiz biliyoruz ki CDPR yalan söyledi.Belki hâlâ söylüyorlar damage control için.Hâlâ bu firmayı cp2077 için savunan varsa ne diyeceğimi bilemiyorum. CDPR fazla konuşmasın bence artık ve yarım kalan oyununun üstünde çalışsın.Nasıl hâlâ kendilerinde cevap verebilme lüksünü görebiliyorlar anlamıyorum.Hello games gibi sessizliğe gömülüp yaptıkları güncellemeler ile konuşmalılar.Oyunu bu hâliyle beğenen oyuncularda olabilir gayet anlayışla karşılıyorum.Sonuçta herkesin zevki farklı lakin yıllardır lanse edilen oyun bu oyunda değil gayet açık.Umarım en kısa zamanda olabildiğince mükemmel kıvama gelir.Hadi şimdi iş başına...
  • JS abartmayı sever

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepimiz biliyoruz ki CDPR yalan söyledi.Belki hâlâ söylüyorlar damage control için.Hâlâ bu firmayı cp2077 için savunan varsa ne diyeceğimi bilemiyorum. CDPR fazla konuşmasın bence artık ve yarım kalan oyununun üstünde çalışsın.Nasıl hâlâ kendilerinde cevap verebilme lüksünü görebiliyorlar anlamıyorum.Hello games gibi sessizliğe gömülüp yaptıkları güncellemeler ile konuşmalılar.Oyunu bu hâliyle beğenen oyuncularda olabilir gayet anlayışla karşılıyorum.Sonuçta herkesin zevki farklı lakin yıllardır lanse edilen oyun bu oyunda değil gayet açık.Umarım en kısa zamanda olabildiğince mükemmel kıvama gelir.Hadi şimdi iş başına...

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • İlk Witcher oyununda eksiklikler vardı sonrasında gayet güzel bir seriye dönüştü, Cyberpunk 2077'le birlikte bu tarza geçiş yaptılar bence bu da güzel bir seriye dönüşecektir. Tabi oyun bu kadar sorunlu çıkınca eleştirilerde normal. Oyunun hikayesi, sürükleyiciliği gayet güzel bu arada, son dönemde gördüğüm en iyi senaryoya sahip oyunlardan birisi hakkını da vermek lazım.
  • Cyberpunk 2077 Yönetmeni, Bloomberg'ten Jason Schreier'ın Raporuna Cevap Verdi
  • Cyberpunk 2077 kitlesinin sırasıyla beş hali;inkâr,öfke,pazarlık,depresyon ve kabullenme :)
  • Adını bi kenara not edeyim de bir daha herhangi bir konuda denk gelirsem ciddiye alınmaması gerektiğini hatırlarım.
  • Cdpr kardeşim yeter ağzınız yalan yuvası olmuş
  • Harbi ha ne uzatıldı bu mesele ya. Bırakın başka oyunlar gelsin de izleyelim :')

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • YouTube'ta karşılaştırma videolarına bakınca görsel olarak aşağı yukarı aynıydı. Bazı yerler daha iyi bazı yerler daha geri gözüküyordu..Tasarım değişiklikleri olabiliyor bu tür şeyler normaldir. Bence asıl sıkıntı vaadedilen şeylerin verilmemesi,Oyun motoru, şehrin doluluğu ve yapay zeka, fizik gibi teknik sorunlar...Bu konularda sıçılmış durumda.
  • Adam da ne varsa görmeyim diye her şeyi yazmış. Polonya temelli firmada adamlar lehçe konuşmasın mi yahu bu nasıl eleştiri.
  • Witcher bu kadar sorunlu değildi evet bende ilk gün almıştım o oyunu ama gayet oynanabilir ve hatası çok azdı en azından ben PS4’de pek hataya rastlamadım. Nasıl diyebilirim bir AC serisinden daha haz hatası vardı ama CP2077 öf öf PS4’de zaten oynamayın grafikler çok karıncalı berbat. Diğer bugları söylemiyorum bile hatta bugsız çıksaydı yine oynanmazdı PS4’de. Ama oyunu PS5’de açınca grafik olarak işler değişiyor ve oyun harikalaşıyor. Bu kez tabi buglar can sıkıyor. Bence TPS’de gelmeli. Zaten bugları yazmama gerek yok. Yalnız sürekli güncelleme alıyor ve alacak bu oyun sonunda süper olacak tabi biraz zamana ihtiyacı var. Ardından DLC’ler ve sonunda online kısım eklenince tadına doyum olmayacak. Ek olarak dava olaylarını abartı buluyorum. :)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.