Şimdi Ara

Crash Bandicoot 4: It's About Time'dan Yeni Oynanış Videoları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
71
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Yayıncılığını Activision ve geliştiriciliğini Toys For Bob'ın yaptığı orijinal üçlemenin devam oyunu Crash Bandicoot 4: It's About Time'dan çok sayıda yeni oynanış videosu yayınlandı. Snow Way Out ile Dino Dash seviyeleri ve Dr. Neo Cortex oynanabilir karakterine göz atma fırsatı yakalıyoruz.

    Crash Bandicoot 4: It's About Time PlayStation 4 ve Xbox One için 2 Ekim'de çıkacak. PlayStation Store ve Xbox Store üzerinde 470,00 TL'den ön siparişte. Satın alımlar Crash ve Coco için nostaljik Totally Tubular görünümlerini içeriyor.
     
     
    Canadian Guy Eh
     
     
     
    Dengeki Online
     
     
     
    Destructoid
     
     
     
    Famitsu
     
     
     
    Game Informer
     
     
     
    GameSpot
     
     
     
     
    GamesRadar
     
     
     
    IGN
     
     
     
    Kinda Funny Games
     
     
     
    PlayStation Access
     








  • 500 etmez
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    500 etmez


    200 TL bile etmez.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 470 tl ha... bi 0 fazla koymuşlar.
  • Last of Us 2
    Ghost of Tushima
    Cyberpunk 2077

    Bu oyunlarla, çizgi film vari bir oyunu aynı ücrete tabi tutmak ne demektir? Oyuna kesinlikle kötü demiyorum, yanlış anlaşılmasın lütfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ohoooo... Daha geliştirilme maliyetleri ile oyun motoru maliyetlerini karıştırıyorsanız çok işimiz var. Crash’i kıyaslamamızdan ötürü bir 3D platformer örneğiyle gidelim. Olabilecek en basit haliyle anlatıyorum. Resmî bir rakam verilmemiş de olsa Super Mario Odyssey minimum 50 milyon dolara geliştirilmiş bir oyun. The Last of Us Part 2 ise minimum 100 milyon bütçeyle yapılmış bir oyun. Bu ikisini aynı maliyetlerle yapılmış filmler olarak düşünelim. Sinemaya gittiğinizde bu iki filmden birine girmek isterseniz aynı parayı ödemek zorundasınız. Birinin yapım maliyetleri diğerine göre daha pahalıya patlamış olsa da bilete ödeyeceğiniz ücret aynı. Oyunlarda da böyle. Super Mario Odyssey’in grafikleri çocuk oyunu gibi duruyor diye, kusursuz level design örneği olan o bölümlerin maliyeti daha mı ucuz oluyor? Grafikleriyle övemeden duramadığımız Red Dead Redemption 2, PS3’e geliştirilen GTA V’ın ağaç asset’lerini kullanıyor baktığında. Neticede bunlar AAA dediğimiz işler ve bu tür oyunların açıklamasında “AAA game development is associated with high economic risk, with high levels of sales required to obtain profitability.” ibaresi geçiyor. Oyunun yapımına milyonlar harcamak demek zaten büyük risk içindesin demektir. Ünite başı 60 dolar alıyorlar sonuçta. Bundan ötürü de indie oyunların yapamadığı dev marketing’lerle AAA oyunların çoğunluğu aldığı riskin karşılığını hayli hayli alıyor. Bunları ucuza getirerek yapabiliyorsan indie developer oluyorsun. Oyun geliştirmek sadece kaliteli grafikler yapabilmek değildir.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: rick dangerous

    Last of Us 2
    Ghost of Tushima
    Cyberpunk 2077

    Bu oyunlarla, çizgi film vari bir oyunu aynı ücrete tabi tutmak ne demektir? Oyuna kesinlikle kötü demiyorum, yanlış anlaşılmasın lütfen.


    Bize satan yok biz talip oluyoruz 300-400 kişi alıyor diye adam sana özel fiyat çekmez reis zaten gönülleri hiç yoktu bu saatten sonra sattıklarına dua edin
  • Sabit kamera olmamış isimden satarız kafasıyla yapılmış gibi duruyor

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.