Şimdi Ara

Mafia 1 Remake'te Polis Mekaniklerini Ayarlayabileceksiniz

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    2002 yılında çıkan ilk Mafia oyununda polis davranışları oyuncuya karşı oldukça gerçekçiydi ve oyuna güzel bir zorluk katıyordu. Örneğin hız limitini aştığınızda veya kırmızı ışıkta geçtiğinizde polis size ceza yazmak için aracınızı kenara çekmeniz yönünde ihtarda bulunuyordu. Eğer dinlemezseniz para cezasından tutuklamaya geçiyordu.
     
    Mafia 1'in remake versiyonu Mafia: Definitive Edition'da bu mekanikler tamamen korunacak fakat isteyen oyuncular bu ayalarda bazı değişiklikler yapabilecek. Polislerin ne kadar saldırgan olacağına veya hız limiti ve kırmızı ışık gibi trafik ihlallerinin ne kadar katı olacağına karar verebileceksiniz.
     
    Bunun yanı sıra silahlı çatışma kısımları Mafia III'ten modellenmiş fakat daha siper tabanlı, daha ölümcül ve her bir kurşunun önemi olacak. Çatışmalarda eski bir asker olan Clay ile taksi şoförü olan Tommy arasındaki farkı hissedeceğiz.
     
    USgamer'a konuşan Hangar 13'ten Haden Blackman, orijinal oyunun zorlayıcı ve aynı zamanda çekici bir yanının olduğunu ve remake'te de aynı çizgiden ilerlediklerini belirtti fakat yeni oyuncuları uzaklaştırmamak adına ek kolaylaştırıcı seçenekler de sunulacak. 
     
    Mafia: Definitive Edition 28 Ağustos'ta PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkacak.








  • bunlar son güne kadar gameplay göstermicekler herhalde

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • "Bunun yanı sıra silahlı çatışma kısımları Mafia III'ten modellenmiş fakat daha ölümcül olacak." bunu görene kadar okuduklarıma çok sevinmiştima ama bunu görünce biraz soğudum. Mafya 3ün çatışma dinamiklerini çok severim fakat aşırı aşırı hızlı bir mekanik bu. ve mafia 1deki çatışma dinamikleri neredeyse simulasyon gibiydi, silahlar hayvan gibi teper, siper aldığımız yerden kolay kolay çıkamazdık. zordu yani. Umarım ölümcül demekle bizim ölümcül olduğumuzu değil de düşmanların ölümcül olduğunu kastetmişlerdir. yoksa eyvah eyvah :(

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Off efsane oyun gelsinde alalim oyniyalim bu zamana ladar hic oynamadim mafia 1 2.efsaneydi 3 kotu denilmicek ladar kotuydu insallah hangar icine etmez mafia 1 in umudum var bakalim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulen hangar kendin bir şey katma mahvedeceksin git grafikleri elden geçir işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok kardeş yok. Yapan Hangar 13.. Oynayış görmeden asla hype ile pre-order işine girmem, tavsiye de etmem.
  • Oynanış videosu hala olmadığına göre ya patates çıkacak ya da ertelenecek çıkış tarihi bence.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oynanış videosunun hala ortalıkta olmaması beni acayip kıllandırıyor. Umarım balon çıkmaz diyeceğim ama konu Hangar 13 olunca çok zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cocobongo555 kullanıcısına yanıt
    O kısmı USgamer'daki haberden biraz güncelledim. Ölümcül derken bizim için zor olacak.

    Bunun yanı sıra silahlı çatışma kısımları Mafia III'ten modellenmiş fakat daha siper tabanlı, daha ölümcül ve her bir kurşunun önemi olacak. Çatışmalarda eski bir asker olan Clay ile taksi şoförü olan Tommy arasındaki farkı hissedeceğiz.
  • mafia 1 bugfest edition

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bloo.

    O kısmı USgamer'daki haberden biraz güncelledim. Ölümcül derken bizim için zor olacak.

    Bunun yanı sıra silahlı çatışma kısımları Mafia III'ten modellenmiş fakat daha siper tabanlı, daha ölümcül ve her bir kurşunun önemi olacak. Çatışmalarda eski bir asker olan Clay ile taksi şoförü olan Tommy arasındaki farkı hissedeceğiz.
    Ohh iyi bari çok teşekkürler bilgi için. Ama inşallah bu söyledikleri doğru çıkar. Malum, geliştirici Hangar 13 olunca insan hiç güvenemiyor
  • Playstation 5‘te oynariz

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bloo.

    O kısmı USgamer'daki haberden biraz güncelledim. Ölümcül derken bizim için zor olacak.

    Bunun yanı sıra silahlı çatışma kısımları Mafia III'ten modellenmiş fakat daha siper tabanlı, daha ölümcül ve her bir kurşunun önemi olacak. Çatışmalarda eski bir asker olan Clay ile taksi şoförü olan Tommy arasındaki farkı hissedeceğiz.


    Hocam o herifler bu dediğini imkansız başaramaz :) Keşke dediğin gibi olsa da imkansız.. Ne yalan söyleyeyim Mafia 1'in çeyreği kalitede olsun yeter bana :) Çünkü onun çeyreği demek şu dönemin iyi bir oyunu demek + Mafia 3'ten 10-15 kat iyi demek :D
  • Herkes yine Hangar 13'e sallıyorda arkadaş, hala adamların stüdyolarının 2016'dan sonra değiştiğini, 2K Czech ekibindeki önemli kişilerin bu oyunda da görev aldığını bilmiyor. Oyun bir çıksın ondan sonra yorum yapın bari. :/

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyun çıktıktan sonra gameplay göreceğiz sanırım.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Gta mı bu da basitleştiriyorsunuz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Oyun gameplay cıksın bakacaz ona göre sipariş vericez Temmuz ayında gameplay gelicek xbox konferansında

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • bu oyun rezil de olsa oynayacağım aynı şey mafia 3 için de yaşandı her ne kadar rezil de olsa aldım oynadım. ha ben gömüldüğü kadar kötü bir oyun olarak görmüyorum ama elbette seriye yakışmıyordu. bunu da şimdiden pre order ladım bakalım umarım buna değer, umarım mafia 3 te aldıkları olumsuz yorumları ciddiye alıp gerçekten kaliteli bir iş ortaya koyarlar.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.