Şimdi Ara

Cory Barlog: Faye ve Kratos Arasındaki İlişkinin Kökenlerini Anlatmak İstiyorum

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
1.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    2018 yılında yayınlanan ve Cory Barlog tarafından yaratılan God of War'un yeni oyunu God of War, bildiğiniz gibi yılın en iyi oyunu olmakla kalmayıp oyun dünyasına da adını güzel bir şekilde yazdırmıştı. Oyunun ana yaratıcısı Cory Barlog'un PlayStation Access ile olan röportajında, gelecekte oyun hakkında ne yapmak istediğini söyledi.
     
    Cory Barlog'un sektöre girişinden bugüne kadar olan sürecin konuşulduğu röportajda, elbette God of War hakkında da konuşuldu. Cory Barlog, en çok Kratos ve Faye'in arasındaki ilişkinin kökenlerini anlatmak istediğini söyledi.
     
    Cory Barlog, "Faye bildiğiniz gibi oğlunun büyüme aşamasını göremedi. Aslında Kratos ile benzer yanları bulunuyor. Oyunu oynadığınızda siz de fark ediyorsunuz ki Faye, sanılandan çok daha fazla hakim oyunun evrenine ve çok daha güçlü diğerlerine göre. Bu yüzden Faye'i daha geniş ve ayrıntılı bir şekilde anlatmak istiyorum ancak ne zaman ve nasıl bilmiyorum." dedi.
     








  • Açıkçası oyunun sonlarına doğru mitolojik tadı biraz kaybettim. Daha çok bir süperkahraman oyunu oynuyormuş hissine kapıldım. Zaten oyunun genelinde masalsı bir hava var. Bütün oyun yanıbaşımızda bir veletle dolaşmak bile bu havanın oluşmasına yetiyor aslında. Kötü demiyorum, bu anlatım tarzıda gayet hoş olmakla birlikte bin defa eski kanlı ve yetişkin içerikli temayı tercih ederim. O heyecan ve gerilim hissinin süzüldüğünü çokça hissettirdi bana. Dava adamı olmaktan daha çok bir hikaye dinliyormuş gibiydim.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • porsux P kullanıcısına yanıt
    Eskisinde herhangi bir hikaye derinliği yok ki . Kan görğnmesi açıkcası çok bişeyi benim açımdan değiştirmiyor. Eskisi kesme biçmekten başka herhangi bir derinliği olmayan iki boyutlu bir oyun serisiydi. Bu oyunda ise Kratosun elini atreusun omzuna uzatırkenki çekincesi yüzüne bakmaması vs çok duygu dolu ve derinlik katan sahneler. Özellikle oyunun sonunda her şeyin sebebini öğrendiğimiz anlar Faye nin etkisi çok derinlikli ve mitoloji havası veriyor. Sadece biraz komedi unsuru fazla. Belki size o komedi unsurları öyle hissettirmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla isteriz ya. Hem Faye ile olan hikayeyi anlamak, hem de farklı mitolojiye nasıl geçtiğini öğrenmek güzel olur yeni God of War oyununda.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lord Melkor

    Eskisinde herhangi bir hikaye derinliği yok ki . Kan görğnmesi açıkcası çok bişeyi benim açımdan değiştirmiyor. Eskisi kesme biçmekten başka herhangi bir derinliği olmayan iki boyutlu bir oyun serisiydi. Bu oyunda ise Kratosun elini atreusun omzuna uzatırkenki çekincesi yüzüne bakmaması vs çok duygu dolu ve derinlik katan sahneler. Özellikle oyunun sonunda her şeyin sebebini öğrendiğimiz anlar Faye nin etkisi çok derinlikli ve mitoloji havası veriyor. Sadece biraz komedi unsuru fazla. Belki size o komedi unsurları öyle hissettirmiştir.


    Eski oyunlar o kadarda basit değildi. Bu oyunda da vahşeti bize yansıtsalardı daha iyi olurdu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • eski düzeni yeterince kullandıkları için seriyi toptan değiştirdiler zaten.gow3 çıkış zamanını hatırlıyorum da. bu ne ya! gow1 2'nin aynısı hiç bi yenilik yok diyenle doluydu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyun gayet güzel olmuş devam böyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-AEF248198

    Oyun gayet güzel olmuş devam böyle.
    Hayret sen bir ps exclusive oyununu beğenirmiydin? Kafana tuğla mı düştü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Manhunt Three kullanıcısına yanıt
    Nasıl basit değildi biraz örnek verir misiniz ? Commodore zamanı oyunların derinliğindeydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Combat basitti ama basit olması oyunun genel derinliğinin az olduğu anlamına gelmiyor. Rakipi dmc'ye göre çeşitlilik azdı savaş mekaniklerinde ama yinede eğlenceliydi. Farkı silahlar, büyüler ve quick time event ile oyun sıkmıyordu. Zamanına göre grafikleri, atmosferi, bölüm dizaynları, bulmacaları da çok yerindeydi. Bosslar başarılıydı. (Özellikle ilk 3 oyun) Epikliği çok iyi veren bir üçlemeydi. Özellikle ilk 2 oyunu daha çok severim. Hikayesi de fena değildi. Dmc serisinin bu seriye göre tek artısı kombat mekaniklerinin derinliğidir. Geri kalan herşeyde Dmc sınıfta kalıyor.(Gow serisiyle karsilastirdigin.zaman)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hikmet İsayev H kullanıcısına yanıt
    Benim derinlikten kastım oynanış ve elementleri çeşitliliği değildi. Kratosun karakterinin ve hikayenin derinliliğiydi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Hikaye olarak derin değildi evet. Kratosda derin değildi. Yazarların amacı zaten derin bir karakter ve hikaye sunmak değildi. Kratos bir antikahraman olarak oluşturulmuştu, kötü bir karakterdi, acıma duygusu yoktu. Kratos zaten derin bir karakter olsaydı kendi ailesini öldürmezdi. Yani anlayacağın bu durum oyun için bir eksi değildi. Kratosu böyle sevdiler yıllarca. Ama son oyunda da artık Kratos yine aynı olsaydı, ben buna iyi yazılmamış bir karakter derdim. Çünki oyun dünyası çok değişti. Oyunlardan beklentilerimiz değişti. Eski kratosa artık tahammül edemeyebilirdik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu oyun dan bi beklentim yoktu aldım sıkıla sıkıla za zor bitirdim gow serisi 3 den sonra anlaşılan daha iyisi gelmicek böyle bi karaktere bu çöplük senaryo nasıl yapa bilmişler aklım almıyor bi daha gow almak mı tövbeler olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lord Melkor kullanıcısına yanıt
    Bu arada sen 2 boyutlu bir oyun serisiydi dediğin için ben bunları yazdım. Oynanıştan falan bahsettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hikmet İsayev H kullanıcısına yanıt
    Tamam benim dediğimi demişsiniz zaten. Ben eski oyunlara ne kötü dedim ne de yapımcılar derinlikli yapmak istedi ama yapamamış mı dedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hikmet İsayev H kullanıcısına yanıt
    2 boyutu hikaye için söyledim mesajımı sanırım baştan okumamışsımız. Oynanıştan hiç bahsetmedim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kendisi Balrog'la ilişkisini anlatsın ilk önce

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Deswaaa kullanıcısına yanıt
    God of War 3, üçlemenin hikaye anlamında en zayıf oyunu. Aynı oyunu yapmak yerine daha çok emek verip yeni birşey yaptılar. Bari azıcık takdir edin böyle yenilik getiren işleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hikmet İsayev H kullanıcısına yanıt
    Yemişim yeniliğini oyuncuyu sıkıyorsa senaryo olmamış bu kadar basit oyun kötü demiyorum hikaye dışın da çok iyi ama böyle potansiyel olan yapıma böyle vasat senaryo koyarsan eleştirim çoğunu sıktı yarı da bırakanlar oldu neyini tak dir edim bu çöpün şimdi bir de seri olarak devam edicek miş gow emeği geçenlerin ve bu hale getirenlerin alah belasını versin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.