Şimdi Ara

Battlefield V'e Wake Island Haritası 12 Aralık'ta Eklenecek

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
115
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
     
    Battlefield 1942'den Wake Island haritası, 12 Aralık'ta yayınlanacak ücretsiz versiyon 5.2 güncellemesi ile birlikte Battlefield V'e eklenecek ve yayıncı Electronic Arts ile geliştirici DICE haritanın tanıtıldığı bir fragman yayınladı.
     
    Güncelleme ayrıca çeşitli hata düzeltmeleri, iyileştirmeler ve denge ayarlamaları da içerecek.
     
    Harita hakkında:
     

    Birlikler:
    Piyade
    Hava taşıtı
    Vasıtalar  
    Botlar

    Boyut:
    Orta

    Tempo:
    Hızlı (Breakthrough modu)
    Yavaş (Conquest modu)
     
     
    Oyun Tarzı

    Wake Island, hava/deniz/kara çatışmalarının yanı sıra, oynadığınız oyun moduna göre değişen farklı tempolara uyum sağlıyor. Breakthrough hızlı bir tempoya sahipken, Conquest Assault ise Battlefield’ın klasik ve daha yavaş tempolu versiyonunu tecrübe etmenize imkan tanır.

    Oyuncular, haritanın ölçeğinden dolayı adada bulundukları yere göre daha çatışmalı veya daha sakin yerler bulabiliyor. Tüm bayrakların yakın menzilli çatışmaya uygun şekilde tasarlanmasının yanı sıra, bayrakların arasındaki alanlar da daha yavaş bir oynanışı destekliyor. Haritada Recon sınıfı için ideal olan konumlar mevcut, ancak bunlar yüksek risk-yüksek kazanç mantığı göz önünde bulundurularak dengelenmiş durumda.
     
    Breakthrough Bölgeleri ve Ele Geçirme Noktaları

    Şimdi Wake Island’daki ana bölgeleri inceleyelim. Aşağıda listelenen Ele Geçirme Noktaları (veya bayraklar) Breakthrough modunu temel alsa da tüm modlar için çevredeki unsurlar hakkında fikir veriyor. Breakthrough ile Wake çok iyi bir kombinasyon oluşturuyor. Bu kombinasyonda karşılaşma devam ederken sulak ve hoş bir alandan, kuru ve endüstriyel bir alana ilerleyeceksiniz.
     
     
    Ele Geçirme Noktası A: Hotel

    İnşaat halindeki bu yapı, Barracks ile birlikte Breakthrough modundaki ilk bölgede yer alıyor. Peal Island’a çıkan oyuncular, Hotel’e güvenle ulaşmalarına yardımcı olacak bazı işaretli patikalar bulacak.

    Savunmacılar ise saldıran takımı uzak tutmak için iki kıyı topuna ve bir uçaksavara sahip. Öte yandan, Hotel’in üst katlarında keskin nişancı için uygun yerler bulabilirler. Ancak zeminler ve duvarlar dahil olmak üzere Hotel’in büyük bir kısmının yıkılabildiğini unutmamaları gerekiyor.

    Ele Geçirme Noktası B: Barracks

    Oyuncular, Hotel’den yola çıkarak gerçek hayattaki adada bulunan kışlaya (Barracks) giden bir köprüden geçecekler. Wake Island adası sakinlerinin büyük bir kısmı burada yaşıyordu.

    Savunmacılar bu bayrakta daha geniş bir alana sahip ve saldıranlara karşı kışlayı (Barracks) siper olarak kullanabiliyorlar. Ayrıca düşman uçaklarını uzak tutmak için kullanabilecekleri bir uçaksavara sahipler. Kışlaların arka tarafında, keskin nişancılar için uygun bir su kulesi mevcut.
     
    Ele Geçirme Noktası C: Hangar

    Saldıran takım, ilk bölgeyi ele geçirdikten sonra Hangar’a doğru ilerleyecek. Gerçek dünyadaki adanın bu kısmında bir terminal binası bulunuyordu, ancak biz bunun yerine bir Hangar yerleştirdik.

    Bu noktaya ulaşmak için saldıran takımın tepeye kurulmuş siperi aşması gerekiyor. Savunan takım bu tepede de bir uçaksavar bulacak. Wake Island’ın en yüksek mevkisi olan bu tepe, savunan takım tarafından, düşmanların Hangar’a ulaşmasını önlemek için kullanılabilir. Siper dağıldığında, savunan takımın Hangar’a doğru geri çekilmesi ve düşman tankların girmesini önleyecek tank tuzakları başta olmak üzere çeşitli Tahkimatlar kurması gerekiyor. Savunan takım, yüksek mevki avantajına sahip olmak için Hangar’ın üstüne çıkabilir. Çatının yıkılabildiğini unutmayın.

    Ele Geçirme Noktası D: Ammo Depot

    Sıradaki bölgede Ammo Depot ve Oil Tanks adlı iki bayrak bulunuyor. Adından da anlaşıldığı gibi tüm mermiler burada depolanıyor ve evet; patlıyorlar. Savunan takım bu noktada iki uçaksavar bulacak. Saldıran takım radyo kulesinin üzerine çıkabilir ve savunan takıma karşı iyi bir görüş açısı yakalayabilir.

    Ele Geçirme Noktası E: Oil Tanks

    Üçüncü bölgedeki ikinci bayrakta, uçak yakıtlarının depolanması için tasarlanan bir alanda savaşacaksınız. Dar ve yakın menzilli çatışma yaşanan bu bayrak, bu bölgedeki tüm gidişatı değiştirebilir. Saldıran takım bu ele geçirme noktasını yandan saldırarak ele geçirebilir ve savunan takımı Ammo Depot’ta sıkıştırabilir. Keskin nişancılar, Oil Tanks’in üzerinde kendileri için ideal bir konum bulabilir.

    Ele Geçirme Noktası F: Dock

    Breakthrough’daki son bayrak. İskelenin önünde, saldıran takımın ilerleyişini kesmek için savunan takım tarafından kullanılabilecek bir siper bulunuyor. Öte yandan savunan takımın keskin nişancıları, iskelenin girişinde bir kule bulacak. Saldıran takımın bölgeye doğru ilerlemek için siperi dağıtması gerekecek. Ayrıca, her iki taraftan da saldırı yapabilmek için botlara ulaşabilirler.
     
     
    Wake Island’da Başarılı Olmak İçin Beş İpucu

    İşgal ve savunma sırasında başarılı olmak için haritanın geliştiricileri tarafından verilen harika püf noktaları şöyle:

    - Breakthrough’da saldıran takım ilk bölgede tanklara sahip, ancak savunan takımın tankı yok. - Saldıran takımdaysanız bu durumdan mutlaka faydalanın Ayrıca, Hotel’de saklanan savunan takım askeri görürseniz orayı yerle bir edin! Savunan takım buna karşı koymak için Tahkimatlar kurabilir.
    - Saldıran takım, Hangar’ı imha etmek için de bazı yöntemler bulabilir. Savunan takım, - tankların Hangar’a girmesini engellemek için en kısa sürede tank tuzakları kurmalı.
    - Sığınakların bazıları imha edilebilirken, bazıları edilemez. Savunan takım, dar geçit oluşturarak sığınaklara giden tünellerden avantaj sağlayabilir.
    - Son bölge, topçu veya roket Destekleri çağırmak için en önemli yerdir. Bunları kullanın.
    - Küçük botları hafife almayın! Bunlar hızlı, çevik ve yandan saldırı için idealdir.









  • Çöp diyen arkadaşa bende cevabını verdim ona katılmıyorum.
    Evet kısmen katılıyorum sana da, ama baktığımız zaman hiç bir oyun %100 kusursuz olmuyor.
    Yine de eski bir COD sever olarak Battlefield'ın haritaları ve oynanış tarzı insana zevk veriyor.
    Oyunda ki atmosfer, sesler, grafikler bence mükemmel.
    Eğer iyi bir sistemle, ve ses sitemi ile oynuyorsan oyunu, bunu kimse tartışamaz.
    Eksiklikler var mı? evet var, ne yazık ki her oyunda olduğu gibi.
    3. Parti sunucu desteğinin geleceğini duydum bu arada,
    Yerel sunucumuz yok maalesef, ama yine de 50 60 Ping arası Alman sunucularına bağlıyor bizi. İdare ediyor yani çokta kötü değil.
    Bu arada BF4 kötü demişsin ama BF severlerin hepsi BF4'ü çok başarılı bulur ve sever.
    Kusura bakma ama senin bakış açında sıkıntı var bence.
  • çöp

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheCapedCrusader

    çöp


    Ahaha tamam hocam :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheCapedCrusader

    çöp


    Bi bitmediniz arkadaş. Nefes kaybısınız.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheCapedCrusader

    çöp


    Çöp mü dedi bu alın bunu burdan :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Oyuna cop diyene taslamadiklari kalmis ama evet, eski oyunlarla kiyaslarsak su durumda BFV cop. Ne bir ucuncu parti sunucu destegi var, ne autobalance var, ustune ustluk her oyun en az 1 tane hacker ile karsi karsiya geliyorsun. Tam yeni haritalarla toparladilar mi diyorduk TTK guncellemeleri oyunun icine etti. Herkes sniper oynamaya gecti bir anda orta-uzun mesafe haritalarda. SMGler direkt patates oldu.

    Bunlara ragmen oyuna basyapit denmesini beklemesin DICE. Onun yerine ellerindeki oyunu duzeltsin. BF4 kotu diyordum, BFV beter cikti. Cok da zor olmasa gerek bunlari yapmak. BC2'leri yapan BF3'leri yapan koskoca DICE'in dustugu hale bak.
  • Bu oyunu başka Şirket yapsaydı, çok konuşulurdu ama herkes haklı olarak DICE' tan çok şey bekledi ve BF ve BF1 den sonra biraz hayal kırıklığı yarattı. Benim en çok zoruma gidense BF1942 teki gibi NAzi armalarının sansürlenmediği tam çıkmış bir oyun görememek oldu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • BF1942'de nasıl sansür yoktu? Multiplayer bir oyunda özellikle Almanya'da da satılacağını düşünecek olursak nasıl swastika eklemeyi düşünüyorsunuz ki?

    @Toyoda
    Bunlar hep casual oyuncuları çekmek için yapılıyor. TTK hakkında ben önceden hiç post görmemiştim redditte alakalı. Asıl sıkıntılarla(Buglar,eksik silahlar,bir türlü gelmeyen tank body customization) uğraşmak yerine oyunu daha da mahvetmek için uğraşıyorlar. Sonra bizim oyunumuz neden oynanmıyor diye kara kara düşünüyorlardır.
  • Hocam casual oyunculari cekmek icin yapildigi belli. Ne zaman olsem diyorum adam nerede diye, bir bakiyorum koseye pronelamis. Prone simulator oynuyoruz sanki Yeni COD: MW'de bile bu kadar pronelamadiklarina eminim o kadar diyim.
  • Ttk mtk anlamam ben.Oyun ilk çıktığı halinden çok daha iyi hale geldi.Eski bf'lerde bu haritalar için hep ayrı ayrı para alacaklardı, şimdi hiçbir ücret ödemeden yeni haritalar geliyor.Arada saçmalıklar olsa da yine oynatıyor oyun kendini. Hele de, multiplayer oyun dünyası çöp battle royale tarzı oyunlar ile kaynarken, bf bu klasik oynanış çizgisini bozmadan devam ediyor. Firestorm modu geldi gerçi ama bf'nin oynanış stiline uymadığı için, onun üzerinde çok bir gelişme olmadı. O yüzden bol bol klasik oynanış yapısında haritalar geliyor.
  • Çöpmüş, oyundan ne anlarsınız siz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Toyoda

    Oyuna cop diyene taslamadiklari kalmis ama evet, eski oyunlarla kiyaslarsak su durumda BFV cop. Ne bir ucuncu parti sunucu destegi var, ne autobalance var, ustune ustluk her oyun en az 1 tane hacker ile karsi karsiya geliyorsun. Tam yeni haritalarla toparladilar mi diyorduk TTK guncellemeleri oyunun icine etti. Herkes sniper oynamaya gecti bir anda orta-uzun mesafe haritalarda. SMGler direkt patates oldu.

    Bunlara ragmen oyuna basyapit denmesini beklemesin DICE. Onun yerine ellerindeki oyunu duzeltsin. BF4 kotu diyordum, BFV beter cikti. Cok da zor olmasa gerek bunlari yapmak. BC2'leri yapan BF3'leri yapan koskoca DICE'in dustugu hale bak.


    Çöp diyen arkadaşa bende cevabını verdim ona katılmıyorum.
    Evet kısmen katılıyorum sana da, ama baktığımız zaman hiç bir oyun %100 kusursuz olmuyor.
    Yine de eski bir COD sever olarak Battlefield'ın haritaları ve oynanış tarzı insana zevk veriyor.
    Oyunda ki atmosfer, sesler, grafikler bence mükemmel.
    Eğer iyi bir sistemle, ve ses sitemi ile oynuyorsan oyunu, bunu kimse tartışamaz.
    Eksiklikler var mı? evet var, ne yazık ki her oyunda olduğu gibi.
    3. Parti sunucu desteğinin geleceğini duydum bu arada,
    Yerel sunucumuz yok maalesef, ama yine de 50 60 Ping arası Alman sunucularına bağlıyor bizi. İdare ediyor yani çokta kötü değil.
    Bu arada BF4 kötü demişsin ama BF severlerin hepsi BF4'ü çok başarılı bulur ve sever.
    Kusura bakma ama senin bakış açında sıkıntı var bence.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.