Şimdi Ara

70'ten Fazla Guerrilla Games Geliştiricisi Death Stranding Üzerinde Çalışmış

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Death Stranding, Horizon Zero Dawn geliştiricisi Guerrilla Games'in oyun motoru Decima ile geliştirildi ve Guerrilla Games oyun motoru dışında da oyuna büyük katkıda bulunmuş.
     
    Video Games Chronicle'ın haberine göre, 70'ten fazla Guerrilla Games geliştiricisi Death Stranding üzerinde çalışmış. Çevre tasarımı, animasyonlar, görsel efektler, sinematikler, ses ve daha birçok kısımda Kojima Productions'a yardımcı olmuşlar.
     
    Çalışanlar arasında Guerrilla Games baş oyun programcısı Tommy De Roos, baş yapay zeka programcısı Arjen Beij, sanat yönetmeni Jan-Bart Van Beek, baş çevre tasarımı sanatçısı Kim Van Heest, baş ışıklandırma sanatçısı Roderick van der Steen, baş animatör Bart Wijsman, kıdemli görev tasarımcısı James Kneuper ve daha pek çok isim yer alıyor.
     
    Death Stranding 8 Kasım'da PlayStation 4 için Türkçe altyazı seçeneğiyle birlikte çıkacak. PC versiyonu 2020 yazının başlarında çıkacak. Çıkış fragmanına buradan, inceleme puanlarına buradaki haberden ulaşabilirsiniz.








  • Oyunun bir yerinde , Horizon Zero daki kafası helikopter pistine benzeyen dinozorumsu robot (Tallneck) önümüzden geçiyordu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • İyi yapmış da oyunun %80'i bildiğin kargoculuk çıktı. Hani pek işe yaramamış..
  • Herkese hitap etmeyen bir koyun ama hikaye ve oyunculuk görmek isteyen mutlaka almalı gibi bir durum çıkmış genel olarak.
  • Decima Motorunu bir üst seviyeye taşımış gerçekten. Gösterdikleri yerler sanki PS5 kalitesinde gibi. :)

    Az bir ekip ile bu denli büyük bir yapıtın ortaya çıkması gerçekten güzel.

    2. Oyununda artık tamamen oturmuş ve daha da ileri düzey bir oyun gelecektir Kojima'dan. :)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Raising Kratos

    Decima Motorunu bir üst seviyeye taşımış gerçekten. Gösterdikleri yerler sanki PS5 kalitesinde gibi. :)

    Az bir ekip ile bu denli büyük bir yapıtın ortaya çıkması gerçekten güzel.

    2. Oyununda artık tamamen oturmuş ve daha da ileri düzey bir oyun gelecektir Kojima'dan. :)


    Hocam buna şaşırmadım. Çevrede yer şekilleri dışında obje yok tüm gücü belli bir odağa kullanmışlar. Bir miktar güzel ama neden güzel durumu var. Az değil hocam toplarsan 170 kişi çalışmış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Raising Kratos

    Decima Motorunu bir üst seviyeye taşımış gerçekten. Gösterdikleri yerler sanki PS5 kalitesinde gibi. :)

    Az bir ekip ile bu denli büyük bir yapıtın ortaya çıkması gerçekten güzel.

    2. Oyununda artık tamamen oturmuş ve daha da ileri düzey bir oyun gelecektir Kojima'dan. :)


    Hocam bir kerede politik cevap vere ya. Bir şeyi de eleştirdiğini bunu başarabildiğini görelim. Merak etme bir şey olmuyor, korkacak bir durum yok yani.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    İyi yapmış da oyunun %80'i bildiğin kargoculuk çıktı. Hani pek işe yaramamış..


    tüm oyunlarda böyle değil mi? belli bir alanda gez, karşına çıkan rakiplerle kapış, hikaye aksın. Çevreyle ve düşmanla mücadele gayet çeşitli görünüyor
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.