Şimdi Ara

Dreams için 16 Dakikalık Oynanış Videosu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    Game Informer, Media Molecule tarafından PlayStation 4'e özel olarak geliştirilen Dreams'in hikaye modundan 16 dakika uzunluğunda yeni bir oynanış videosu paylaştı.  
     
    Oyunun PlayStation.com üzerindeki tanıtım yazısı:
     

    Hayal edebiliyorsanız, bunu gerçekleştirebilirsiniz
     
    Yaratıcılıklarla ve sonsuz olasılıklarla dolu, kusursuz ve gelişmeye açık bir ortamda insanların düşlerini (ve kendi düşlerinizi) keşfedin ve düşlerin içinde oynayın.
     
    Birden fazla ödül kazanmış Media Molecule tarafından PS4'e özel olarak geliştirilen Dreams, devrim yapmak ve eğlenceli deneyimler sunmak amacıyla stüdyonun sınır tanımayan tutkusuyla ortaya çıkmıştır.

     
    Dreams 2019'da çıkacak. Bu yıl bitmeden bir beta planlanıyor ve betada kaydedilen ilerleme oyunun tam sürümüne aktarılacak.
     
    Oynanış videosunu aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.








  • Hocam oyun dünyasından bi haber olan 13-17 yaş arası şahıslara laf yetiştirmene gerek yok, bırak.

    Çoğu bu tarz oyunların belli bir bütçesinin ve belli bir satış barajını yakalaması yeterlidir. Bu oyunların daha proje aşamasında her şey tek tek belirlenip anlaşılıyor, adamlar biz Dreams diye bir oyun yapıyoruz god of war yapmıyoruz 5-10 milyon satmayacağını Sony'e diyor Sony de bunu bilerek oyunun yapılmasına izin veriyor ki konsolunda çeşitlilik olsun. Her firma Uncharted, Horizon, God of War yapacak değil ve oyunları milyonlar satacak değil. Konsolda biraz sanatsal ve arcade oyunlarda olacak ki az olan kitlenin de oynayabileceği bir şey olsun bu oyunun yapılmasında Sony zaten o az olan kitleyi hedefleyerek pazar araştırması ederek bu oyunun yapılmasının iznini çıkartıyor. Aşırı cirolar beklemiyor, barajının hedefini koyup ona göre bütçe ile ona göre çıkartılıyor bu tarz oyunlar.

    Ama sen bunu pubg, farcy vs yada xbox da multi platform çer çöp oynayan kişilere anlatamazsın anlamazlar.
  • Bu oyun kaç yıldır geliştiriliyor? çok diye biliyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    Bu oyun kaç yıldır geliştiriliyor? çok diye biliyorum


    bize öyle bir bilgi gelmedi.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Maalesef böyle oyunlar ilgi çeksede alanı pek olmuyor. Tüm problemde burada kopuyor. Aynı sebepten ötürü nintendo dışındaki herkes büyük bütçeli platform, ilginç mekanikleri olan oyunlar yapmayı bıraktı. Kıçlarını yırtsalar 500.000 satıyorlar. Peki kaç kişi oturup oyun, kısa film yapacak bunu kullanarak. Daha iki boyutlu düzlemde bölüm tasarlamaktan aciz insanlar.
  • Kaç kere iptal edilip baştan yapıldı bu oyun. İlk olarak PS4 tanıtımında gösterilmişti. Lütfen iptal edilsin de şu MMolecule adam gibi bir yapım geliştirmeye başlasın. Olmuyor işte diretmeye gerek yok boşuna.
  • Platform oyunu yapılacaksa oyunun çok güçlü bir ana çekici etmeni olması lazım. Mesela limbo ve inside ta korku ve yetişkin öğeleri acımasız ortam tasvirleriyle kendine has bir tarz oluşturdu. Diger bir örnek ori ise insanı duygulandıran akıcı ve özgür bir his verdi ki ormanda geçipte kendimi bu kadar özgür olmamı hissettiren belkide dengi bir oyun yok. Örnekler çögaltılabilir. Fakat ben bu videoda o vurucu özelliği göremedim. O yükselme hissi oluşmadı.
  • Tearaway 2 yapsınlar işte üstüne daha bir düşererek, düşünerek. Orjinal Vita Tearaway’i mediamolekül yapmıştı ama unfolded başkası tarafından geliştirildi. Otursunlar eksik taraflar üstünde çalışıp bir devam oyunu getirsinler. Bütün nesli bir dreams çıkarmaya çalışarak harcadılar, cidden baydı artık. Senaryo modunu bitirip bir kenara atacak çoğu kişi bu kadar uğraştıklarıyla kalacak.
  • Exc ise satışlarda çakılıp kısa zamanda diğer platformlara gelir. Böyle küçük yapımcıların konsola özel oyun yapması şirketlerinin büyümesi açısından iyi değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony bu tip oyunların satış rakamlarına bakmaz, geçen nesilde Puppeteer, Flower, Tearaway gibi az satan ama oyuncuların gönlüne taht kuran bir dünya oyun var. Az satmasına rağmen bu tarz oyunlar Sony tarafından yaptırılmaya devam ediyor. Ayrıca Media Molecule oyunu olan bu oyun hiç bir şekilde diğer platformlara gelmez, adamlar Sony'nin firması.

    Kısaca boş ve gereksiz hayaller kurma...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    Exc ise satışlarda çakılıp kısa zamanda diğer platformlara gelir. Böyle küçük yapımcıların konsola özel oyun yapması şirketlerinin büyümesi açısından iyi değildir.


    Yapımcı firma Media Molecule. LBP ve Tearaway yapımcısı. Yani Sony'nin firması. O yüzden başka platformlara gelmez.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sony bu tip oyunların satış rakamlarına bakmaz, geçen nesilde Puppeteer, Flower, Tearaway gibi az satan ama oyuncuların gönlüne taht kuran bir dünya oyun var. Az satmasına rağmen bu tarz oyunlar Sony tarafından yaptırılmaya devam ediyor. Ayrıca Media Molecule oyunu olan bu oyun hiç bir şekilde diğer platformlara gelmez, adamlar Sony'nin firması.

    Kısaca boş ve gereksiz hayaller kurma...


    Bu sabah duyduğum en komik laf ''sony bu tip oyunlarda satış rakamlarına bakmaz'' :D En az nintendo kadar satmak isterler ama yapamıyorlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sony bu tip oyunların satış rakamlarına bakmaz, geçen nesilde Puppeteer, Flower, Tearaway gibi az satan ama oyuncuların gönlüne taht kuran bir dünya oyun var. Az satmasına rağmen bu tarz oyunlar Sony tarafından yaptırılmaya devam ediyor. Ayrıca Media Molecule oyunu olan bu oyun hiç bir şekilde diğer platformlara gelmez, adamlar Sony'nin firması.

    Kısaca boş ve gereksiz hayaller kurma...

    Hocam bir kere geçiceksiniz bizim sony satış rakamlarına bakmaz şeylerini. Nerden duyduysanız çok yanlış tespit olmuş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sony bu tip oyunların satış rakamlarına bakmaz, geçen nesilde Puppeteer, Flower, Tearaway gibi az satan ama oyuncuların gönlüne taht kuran bir dünya oyun var. Az satmasına rağmen bu tarz oyunlar Sony tarafından yaptırılmaya devam ediyor. Ayrıca Media Molecule oyunu olan bu oyun hiç bir şekilde diğer platformlara gelmez, adamlar Sony'nin firması.

    Kısaca boş ve gereksiz hayaller kurma...


    Şaka mı bu ? Az satıyor ama yaptırıyormuş. Yok öyle bir dünya. Kimse satmayacağını bildiği bir ürünü 3 yıl geliştirmez. Puppeteer satmadığı için tasarımcısı mobil platforma kaydı, satmadığı içinde o muhteşem oyunun bence Ps4 portu gelmedi. Sony bu oyunların satışlarından memnun kalmadığı için devamını yapmayacak ama gerzek Knack sırf 1 milyon sattı diye devamını yaptırdı. Gravity Rush 2 satmadığı için erkenden online özellikleri kaldırıldı oyuncular karşı çıkmasına rağmen. Sanıyorsunuz bu oyunlar 3 kuruşa geliştiriliyor aman yapalım satmazsa satmaz kafasında yapılıyor. En az diğer oyunlar kadar büyük bütçeleri var bu yapımların çoğunun. En sinir olduğum şey teknoloji mağazasında mal satmaya çalışan personel gibi konuşanlar. Ne sony ne oyun dünyası hakkında bu kadar romantik hayaller. Kusur bakma cidden ne söylediğinin farkında değilsin. Unutmadan bunlardan sadece Flower'ı ayrı tutmak lazım onun bütçesi Puppeteer, Tearaway ve diğerlerinin yanından, köşesinden geçmez. İndie oyun gibi birşey o.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sony bu tip oyunların satış rakamlarına bakmaz, geçen nesilde Puppeteer, Flower, Tearaway gibi az satan ama oyuncuların gönlüne taht kuran bir dünya oyun var. Az satmasına rağmen bu tarz oyunlar Sony tarafından yaptırılmaya devam ediyor. Ayrıca Media Molecule oyunu olan bu oyun hiç bir şekilde diğer platformlara gelmez, adamlar Sony'nin firması.

    Kısaca boş ve gereksiz hayaller kurma...


    Şaka mı bu ? Az satıyor ama yaptırıyormuş. Yok öyle bir dünya. Kimse satmayacağını bildiği bir ürünü 3 yıl geliştirmez. Puppeteer satmadığı için tasarımcısı mobil platforma kaydı, satmadığı içinde o muhteşem oyunun bence Ps4 portu gelmedi. Sony bu oyunların satışlarından memnun kalmadığı için devamını yapmayacak ama gerzek Knack sırf 1 milyon sattı diye devamını yaptırdı. Gravity Rush 2 satmadığı için erkenden online özellikleri kaldırıldı oyuncular karşı çıkmasına rağmen. Sanıyorsunuz bu oyunlar 3 kuruşa geliştiriliyor aman yapalım satmazsa satmaz kafasında yapılıyor. En az diğer oyunlar kadar büyük bütçeleri var bu yapımların çoğunun. En sinir olduğum şey teknoloji mağazasında mal satmaya çalışan personel gibi konuşanlar. Ne sony ne oyun dünyası hakkında bu kadar romantik hayaller. Kusur bakma cidden ne söylediğinin farkında değilsin. Unutmadan bunlardan sadece Flower'ı ayrı tutmak lazım onun bütçesi Puppeteer, Tearaway ve diğerlerinin yanından, köşesinden geçmez. İndie oyun gibi birşey o.
    Sallarken yavaş sallayın, neymiş oyunun yapımcısı az satışlar nedeni ile mobile kaymışmış. Yahu oyunun yapımcısı Ape Escape, LocoRoco, Patapon ve Gravity Rush gibi oyunları yapan Sony Interactive Entertainment Japan Studio, sizin dediğinize göre Sony kendini kapatıp mobil oyun yapmaya başlamış. Komik olamıyorsunuz, komiklik yapmayın bari.

    Sony her nesilde satışlarının bir milyon barajında kalacağını bile bile yaptığı bir dünya oyun var ki, bunların bir kaçını saydık zaten. Adamlar bilmiyor mu yani bu oyunun bu kadar satacağını, yapıyor ama yine de, çünkü çeşitlilik, her kesime hitap etmek bu adamların politikası. Oyunun kendisi belki sizin beklediğiniz kadar satmıyor ama bu tip oyunlar konsolun marka değerini arttırıyor. İşte exclusive oyunların etkisi de burada ortaya çıkıyor. Tabii siz beyninizi Xbox ile zehirlediğinizden bunu anlayabilmeniz mümkün değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İdrak İstimlak -- 6 Ekim 2018; 13:39:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu çocuk sözde bizi bloklamışmış ama BSC'den girince görüyormuş, yöneticiler düzeltsinmiş. Bal gibi de her mesajımızı okuyor, sonra BSC misafiri kisvesinde buralarda kendince cevap vermeye çalışıyor. Acil olarak bunun ruh ve sinir hastalıkları uzmanına görünmesi gerekiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sallarken yavaş sallayın, neymiş oyunun yapımcısı az satışlar nedeni ile mobile kaymışmış. Yahu oyunun yapımcısı Ape Escape, LocoRoco, Patapon ve Gravity Rush gibi oyunları yapan Sony Interactive Entertainment Japan Studio, sizin dediğinize göre Sony kendini kapatıp mobil oyun yapmaya başlamış. Komik olamıyorsunuz, komiklik yapmayın bari.

    Sony her nesilde satışlarının bir milyon barajında kalacağını bile bile yaptığı bir dünya oyun var ki, bunların bir kaçını saydık zaten. Adamlar bilmiyor mu yani bu oyunun bu kadar satacağını, yapıyor ama yine de, çünkü çeşitlilik, her kesime hitap etmek bu adamların politikası. Oyunun kendisi belki sizin beklediğiniz kadar satmıyor ama bu tip oyunlar konsolun marka değerini arttırıyor. İşte exclusive oyunların etkisi de burada ortaya çıkıyor. Tabii siz beyninizi Xbox ile zehirlediğinizden bunu anlayabilmeniz mümkün değil.


    Sony severlerin sony oyunları hakkında biraz haberleri takip etmeleri gerekiyor. Kaynak Bknz :

    https://www.engadget.com/2014/03/21/puppeteer-director-to-pursue-smaller-games-next-steer-clear-of/




  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sallarken yavaş sallayın, neymiş oyunun yapımcısı az satışlar nedeni ile mobile kaymışmış. Yahu oyunun yapımcısı Ape Escape, LocoRoco, Patapon ve Gravity Rush gibi oyunları yapan Sony Interactive Entertainment Japan Studio, sizin dediğinize göre Sony kendini kapatıp mobil oyun yapmaya başlamış. Komik olamıyorsunuz, komiklik yapmayın bari.



    Sony her nesilde satışlarının bir milyon barajında kalacağını bile bile yaptığı bir dünya oyun var ki, bunların bir kaçını saydık zaten. Adamlar bilmiyor mu yani bu oyunun bu kadar satacağıni, yapıyor ama yine de, çünkü çeşitlilik, her kesime hitap etmek bu adamların politikası. Oyunun kendisi belki sizin beklediğiniz kadar satmıyor ama bu tip oyunlar konsolun marka değerini arttırıyor. İşte exclusive oyunların etkisi de burada ortaya çıkıyor. Tabii siz beyninizi Xbox öle zehirlediginizden bunu anlayabilmeniz mümkün değil.


    Hocam bu konuda yanlışınız var. 'haberi bile var 'Puppeteer Director No Longer Making Retail Games'' yani anlayacağınız japon stüdyolarından bahsetmiyor arkadaş yönetmenden bahsediyor. Bence herkes önce iyice konu hakkında bilgi sahibi olmalı. Satmayacağı oyunu geliştirmek yanlış bir cümle olmuş. Savunduğunuz şey cidden bugünün koşullarında romantik bir laf. Bu oyunların bütçeleri birkaçını saymazsak oldukça yüksek.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sallarken yavaş sallayın, neymiş oyunun yapımcısı az satışlar nedeni ile mobile kaymışmış. Yahu oyunun yapımcısı Ape Escape, LocoRoco, Patapon ve Gravity Rush gibi oyunları yapan Sony Interactive Entertainment Japan Studio, sizin dediğinize göre Sony kendini kapatıp mobil oyun yapmaya başlamış. Komik olamıyorsunuz, komiklik yapmayın bari.



    Sony her nesilde satışlarının bir milyon barajında kalacağını bile bile yaptığı bir dünya oyun var ki, bunların bir kaçını saydık zaten. Adamlar bilmiyor mu yani bu oyunun bu kadar satacağıni, yapıyor ama yine de, çünkü çeşitlilik, her kesime hitap etmek bu adamların politikası. Oyunun kendisi belki sizin beklediğiniz kadar satmıyor ama bu tip oyunlar konsolun marka değerini arttırıyor. İşte exclusive oyunların etkisi de burada ortaya çıkıyor. Tabii siz beyninizi Xbox öle zehirlediginizden bunu anlayabilmeniz mümkün değil.


    Birşey bilmemek ne güzel yav. Stüdyo'dan bahsetmiyoruz, yönetmenden bahsediyoruz. Neymiş zaten sony ne kadar satacağını biliyormuş ona göre yapıyormuş. Kendinizde inanıyorsunuz şimdi bu lafa ? LocoRoco, Patapon indie sayılır ama Gravity Rush özellikle 2'inci olan ve Puppeteer bütçeleri yüksek iki oyun. Kendiniz bile daha ayrımına varamamışsınız ama savunduğunuz bir fikriniz var. Ne güzel valla atıp tutmak.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: d3vstator

    Sony bu tip oyunların satış rakamlarına bakmaz, geçen nesilde Puppeteer, Flower, Tearaway gibi az satan ama oyuncuların gönlüne taht kuran bir dünya oyun var. Az satmasına rağmen bu tarz oyunlar Sony tarafından yaptırılmaya devam ediyor. Ayrıca Media Molecule oyunu olan bu oyun hiç bir şekilde diğer platformlara gelmez, adamlar Sony'nin firması.

    Kısaca boş ve gereksiz hayaller kurma...


    Çok beylik sözler. Sony, microsoft, nintendo herbiri satmak için üretiyor. Minimum 1 milyon satmayı hedefleyip 175.000 satıyorsan bu zarardır. Merak ediyorum şu konsol fanatikliğini ne zaman bırakacaksınız.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.