Şimdi Ara

Shadow of the Tomb Raider Zorluk Seçenekleri Detaylandırıldı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
    Eidos Montreal, Shadow of the Tomb Raider'ın zorluk seçenekleri hakkında bilgiler paylaştı.

    Belirtilene göre, oyuncular Shadow of the Tomb Raider'da savaş, keşif ve bulmaca zorluk seviyelerini ayrı ayrı ayarlayabilecek. Her bir kategori için Kolay, Normal, Zor ve Ölümcül Takıntı zorluk seçenekleri bulunacak.
     

    1) Savaş
     
    A) Kolay
     
    - Hedef yardımı açık.
    - Düşmanların sağlığı daha az ve daha az hasar verir.
    - Cephane kutuları bol.
    - Düşmanların aydınlatılmış silüetleri var.
     
    B) Normal 
     
    - Düşmanların sağlığı ve verdiği hasar seviyesi normal.
    - Cephane kutuları seyrek.
    - Düşmanların aydınlatılmış silüetleri var.
     
    C) Zor 
     
    - Düşmanların sağlığı arttırılmıştır ve daha fazla hasar verir. Ayrıca Lara'yı daha çabuk bulurlar.
    - Savaş esnasında sağlık yenileme yok.
    - Cephane kutuları seyrek.
    - Dürbünde işaretleme seçeneği yok.
    - Hayatta kalma içgüdülerinde düşmanlar belirtilmez.
     
    D) Ölümcül Takıntı
     
    - Zor ile aynı.
    - Lara bir düşman tarafından tespit edildiğinde HUD ikonu yok.
     
    2) Keşif 
     
     
     
    A) Kolay

    - Gidilecek ana yol beyaz boya ile gösterilir.
    - Kaydetme zamanlayıcısı daha uzun.
    - Ana kamplarda ateş yanar.

    B) Normal

    - Gidilecek ana yolu vurgulamak için kullanılan beyaz boya daha az.
    - Kaydetme zamanlayıcısı normal.
    - Ana kamplarda ateş yanmaz.

    C) Zor

    - Beyaz boya yok.
    - Azaltılmış kaydetme zamanlayıcısı.
    - Hayatta kalma içgüdüleri yok.
    - Ana kamplarda ateş yanmaz.

    D) Ölümcül Takıntı

    - Zor ile aynı.
    - Ana kamplarda ateş yanmaz ve yakmak için kaynak gerekli.
    - Oyun sadece ana kamplarda kaydedilir.
     
    3) Bulmacalar
     
     
     
    A) Kolay

    - Lara'ya bir sonraki eylemi için ipuçları verilir.
    - Hayatta kalma içgüdüsünde etkileşime girilebilecek nesneler vurgulanır.
    - Hayatta kalma içgüdüsünde ilerlemek için gerekli nesneler mavi ile vurgulanır.
    - Zamanlayıcı mekaniği için daha uzun bir aralık.

    B) Normal

    - Lara'ya bir sonraki eylemi için genel ipuçları verilir.
    - Hayatta kalma içgüdüsünde etkileşime girilebilecek nesneler vurgulanır.
    - Zamanlayıcı mekaniği için normal bir aralık.

    C) Zor / Ölümcül Takıntı

    - Lara'ya ipucu verilmez.
    - Hayatta kalma içgüdüsü yeteneği yok.
    - Zamanlayıcı mekaniği için kısa bir aralık.

     
    Shadow of the Tomb Raider 14 Eylül'de PlayStation 4, Xbox One ve PC için çıkacak. 








  • Savaş=Normal, Diğerleri=Zor olarak oynarım.
  • Diğer iki oyundaki en büyük eksikliklerden biriydi bence. İyi olmuş. Eski tat Tomb Raider havası verebilir. Birde kupa/başarım avcıları için uğraşı çıkar. :)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Güzel olmuş. Çıksın da oynayalım iki oyunda harikaydı buda çok güzel olucak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorluk seviyesine göre bu detaylar müthiş düşünülmüş helal olsun

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eylül ayında Spiderman çıkacak olmasaydı alınırdı bu oyun. Fiyatı da uygun aslında diğer oyunlara oranla.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Eski tr fanları full hard mod'ta takılacaktır demektir bu. O ne arkadaş yok oraya sıçra yok buraya sıçra seçeneği falam. Hadi hayırlısı
  • Ağır işsiz bi reyiz sağlam uğraşmış, tebrik etmek gerek şaka maka güzel olmuş. İlk easy normal akılır, hatim ettikten sonra zorda daha gerçekçi bir tecrübe yaşanır. Misssss.
  • Bu tarz detaylı zorluk seçenekleri koymaları güzel olmuş. Tomb Raider gibi gizli ilerleme mekaniği olan oyunları zor oynamayı seviyorum çünkü gizli ilermeye mecbur bırakıyor. Tabi 'sözde gizlilik' mekaniği olan Uncharted gibi oyunlar hariç.
  • Hardda oynamayan bizden degildir :P

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Rottr'u bu listedeki Ölümcül takıntı seviyesinde açtım, yine de kolay geldi. Tabi ilerilerde daha güçlü rakipler gelince ne olacak görecez :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Hepsini de Normal’de oynarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her şeyi anladım eyvallah da, bu kaydetme sıklığına olan takıntı nedir anlayamıyorum.Rottr'da da vardı, "sadece ana kamplarda kaydedilir".Yani oyun zorluğunun kayıtla vs. ne alakası var.Güzelim eskiden olan quicksave-quickload'u zaten hiç ettiler, çok oldu.Sen oyunun kendisini zor yap da kayda bulaşma işte.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.