Şimdi Ara

Detroit: Become Human 1.5 Milyondan Fazla Oyuncu Tarafından Oynandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
    Quantic Dream resmi twitter hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, dünya genelinde 1.5 milyondan fazla oyuncunun Detroit: Become Human'ı oynadığını ve oyunun toplamda 20 milyon saatten fazla oynandığını duyurdu.
     
    "You are now well over 1,5 million worldwide to have played @Detroit_PS4, totalling above 20 million hours of playtime!"
    Daha önce açıklandığı üzere, 25 Mayıs 2018 tarihinde PlayStation 4'e özel olarak çıkan Detroit: Become Human ilk iki haftasında 1 milyon kopya sattı.

    Quantic Dream'in ilk önce PlayStation 3 daha sonra PlayStation 4 için çıkardığı diğer oyunları Beyond: Two Souls 2.8 milyon, Heavy Rain 5.3 milyon kopya satmayı başardı.








  • Herkesin twitch de izlemesine rağmen hene iyi bir başarıdır.
  • çok güzel oyundu sevdim.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bi indirim verin de oynayalım biz de artık.. Spoiler yemeden geçirdik şu süreyi daha ne kadar gider bilmiyorum.
  • çok iyi bir oyundu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • İndirim bekliyorum.
  • Bu oyunu da çok fazla sisirdiler

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BSC Misafiri

    İndirim bekliyorum.


    Aynen müdür
  • @Psxx ağlama ya
  • maşallah güzel satmış. heavy rain den daha güzel bana göre, tekrar tekrar bitirilebilecek bir oyun.
  • Çok kaliteli bir yapım, az bile satmış. Oyunu bitirdiğimden bu yana 2 aydan fazla geçti fakat halen yeni şeyler görüyorum, inanılmaz bir emek ve çalışma var. Her durumu düşünmüşler ve senaryoyu ona göre hazırlamışlar, boş kalan bir durum yok.
  • Elimde çok oyun var. Birazını bitirsem direk başliyicam. Demosunu sevmemiştim ama yorumlar çok iyi. Tam yaz gecesi oyunu

    Bence de az satmış. Ama hem çok izlendi hemde genel oyuncuya hitap etmiyen bi tarz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lord Melkor -- 3 Ağustos 2018; 21:6:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tartışmaya girmeyeceğin rahatsız oluyorsan blokla ayrıca yorumlarımı tırnak içine almadan önce de bir oku, tırnak içine aldığın çalıntı oyun muhabbetini de hiç yapmadım. Ne yapalım 300 tl'lik oyunları savunup 5-6 yıl önce çıkmış konsolların düşmeyen fiyatına sevinelim mi? Cevap vermeyeceğim boşuna alıntı yapmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Heavy Rain’den sonra pek de iyi oyunlar gelmedi quantic dream’den. Beyond: Two Souls kötü değil ama yaptığımız seçimler oyuna neredeyse hiç etki etmiyordu. Bu oyun ise, açıkçası E3 2016’daki fragmandan sonra oyunu çok merak etmeye başladım, hatta neredeyse bana göre God Of War’dan bile daha çok ilgimi çekmişti oyun. Ama oyun çıktığında pek de hoşuma gitmedi yani, nedendir bilmiyorum ama...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Mutlak.Sıfır

    82 milyon konsol satış haberi düştüğünde burada fanboylar göbek atıyordu. 1.5 milyon satmış şaka gibi resmen. Bu firma umarım oyun geliştirneye devam eder yoksa durum iç açıcı durmuyor.


    Rise Of The Tomb Raider Xbox One + Xbox 360 da 1 Milyon ancak satmıştı. Buna ne diyorsun ?

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Rise of Tomb Raider, Halo, Uncharted, Last of Us, Far Cry gibi oyunların yokluğunda bir şey olmaz alternatifleri çıkar onlara çok bakmıyorum ben ama Quantic Dream gibi firmaların varlıklarını devam ettirmeleri gerekiyor. Quantic Dream benim en sevdiğim oyun firmalarından birisidir son çıkan oyunları iyi olmasa da her oyununda çok derin hikayeler anlatıyorlar. Bu tarz firmaların böyle düşük satması oyun dünyası için iyi bir durum değildir. Vur-kır-parçala dışında sana bir felsefe anlatan çok nadir firma var zaten onlar da böyle exv oyun yaptıkları zaman zaten az satıyorlar, böyle oldukça tehlike çanları yavaştan çalmaya başlar. Bence Quantic Dream gibi firmalar her zaman multiplatform oyun geliştirmeleri ve tüm sektörün ilgilerini çekmeleri gerekiyor. Yoksa bugün bir firma kendi ürününe özel oyun geliştirmesi için parayı basıp verir ama yarın onun sonraki ürünü az sattığı zaman ne olacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.