Şimdi Ara

God of War ile İlgili Yeni Detaylar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  
     
    - Savaş sistemi düşmanlara öncelik vermeye dayanıyor, geçmişte olduğu gibi bir kaos ortamı yok. Ayrıca bazı düşmanlar Kratos'un baltası Leviathan'a karşı dirençlidir.

    - Savaş senaryolarına erişmek için çevrenin kullanılması önemlidir. Oyunculara savaş senaryolarını tamamlamada birkaç farklı seçenek sunar.

    - Leviathan bazı düşmanları dondurmak için fırlatılabilir ve bir tuş ile geri döndürülebilir. Kalkan parry ve yakın dövüş esnasında kullanılabilir. Arteus kare tuşuna basarak belli düşmanlara saldırmak için kullanılabilir.
     
    - Arteus düşmanları ok yağmuruna tutarak onları sersemletebilir bu sayede Kratos düşmanları yakalayabilir, onları parçalayabilir veya onları silah olarak kullanabilir. 
     
    - Yetenekler, zırhlar ve silahlar yükseltilebilir. Yeni zırhlar üretmek için craft sistemi kullanabilir. Yetenek yükseltmeleri zırh craft etme Arteus için de geçerlidir. Balta üzerinde hafif ve ağır atak için silah özelliklerini değiştirebilecek rune yuvaları var. Diğer silahlar konusunda geliştirici ekibin ağzı sıkı ancak belirtilene göre balta ve kalkan şovun yıldızları.

    - Zıplamak veya yüzmek yok. Kratos ve Atreus gerekli durumlarda çevreyi dolaşmak için tekne kullanabilir.
     
    - Önceki God of War'larda olan 'tüm tanrıları öldür' zihniyetinden uzaklaşmak istediler ve bu yüzden Kratos'u daha savunmasız bıraktılar. Savaşta gerçekten delirdiği tek zaman Spartan Rage gücünü kullandığı zaman.

    - God of War'un geleceği hakkında konuşan Cory Maya dönemi veya Mısır döneminden bahsediyor.
     
    - Cory daha fazla insana ve Uncharted ile Assassins Creed seviyelerine ulaşmak ve seriyi daha da büyütmek için God of War'un yeni bir yöne gittiğini söylüyor.








  • Adamlar Ascension'ı yaparlar. "Ya yine aynı mekanikler. Bıktık artık bu mekaniklerden. God of War'ın adını sömürüyorlar." derler. Tümden yeni sisteme geçerler. Bu sefer de "Büyük risk aldılar, eski Kratos artık yok, of öldürmek yok, o yok bu yok şu yok." Ne yapsınlar adamlar size, ne istiyorsunuz?

    Adamlar markasını ayakta tutabilmek ve iyi bir satış yapabilmek için şartlar neyi gerektiriyorsa o yönde ilerleyecekler.
  • Oyunun dinamikleri baya baya degismis o zaman ziplama bile yoksa...

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Enfesto!

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Aslında çoğunluk Gow 3 sonrası mısır mitolojisi bekliyordu. En iyisini en sona sakladıklarını düşünüyorum.

    AC serisi bir sonraki oyunda iskandinavya'ya, viking donemine geçebilir. Gow'da boylece Mısır'a çıkartma yapar. Hatta karakterler yolda birbirleri ile karşılaşabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir değişiklik gerekiyordu zaten ve bu degişikligide çok iyi kullanmışlar gibi duruyor :)

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Thorla odinle savaşmayacak mıyız
  • LoU mekanikleri kopyala yapıştır olmuş belli. Zıplama yok ama etkileşim vardır zılıyor ayağı ;) Aman güzel olsun kalite düşmesin de.. Bunu da es geçeriz napalım.
  • Bende hafiften endişeler başladı . Umarım ters köşe yaparlar , ben epik boss fightlar bekliyorum . Çıtanın GoW 3 ün çok çok üstünde olması lazım .

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Barlog cesaret gerektiren bir işe kalkıştı ama gerekliydide. Bence güzel bir iş çıkarmışlar şimdiye kadar yayınlanan gameplay'ler beni fazlasıyla tatmin etti.
  • İyi bir oyun olacağına şüphem yok sonuçta ilk 2 GOW oyununda çalışmış kişiler işin başında ama hala elle tutulur pek bir şey göremedik. Bu bilgilere ve yayınladıkları videolarda olan kamera açısına bakarsak eski oyunlardaki gibi kaos ortamı olmayacağı belli diyebiliriz. Fakat böyle olunca dövüş sistemini büyük ölçüde değiştirmeleri lazım. GOW dövüş sisteminden daha çok mekanın etkileyici olması ve üstünüze tonla düşman atmasına dayanıyordu. Acaba diğer GOW oyunlarından daha derin bir dövüş sistemi mi göreceğiz?

    Aynı zamanda umarım Uncharted 4 gibi bir yol izlemez. Amy Hennig, Naughty Dog'u bıraktıktan sonra Uncharted 4'ün başına Neil Druckmann geldi ve The Last of Us formülünü direk Uncharted'e uyarlamaya çalışmasından dolayı bence iyi bir oyun olmasına rağmen seri içinde 1 ile birlikte en beğenmediğim oyun oldu. Aynı zamanda direk aynı formülü bambaşka seriye uyarlamaya çalışması Neil Druckmann hakkında da düşündürdü.

    Yanlış anlaşılmasın sürekli aksiyon olsun, yavaş sahne hiç olmasın demiyorum ama diyaloglar başarılı değildi ve pek bir karakter gelişimi yoktu. Kısacası gereksiz gelmişti o yavaş sahneler umarım GOW'da da gereksiz şekilde kullanılmaz. Kratos sonuçta ailesini öldürmüş, tanrıları kesmiş bir sürü şey yaşamış bir karakter ve karşısında saf duygulara sahip, ilk defa koruması gereken bir karakter var. Umarım bu iyi işlenir.




  • '' Cory daha fazla insana ve Uncharted ile Assassins Creed seviyelerine ulaşmak ve seriyi daha da büyütmek için God of War'un yeni bir yöne gittiğini söylüyor. ''

    Şu cümle beni tırstırdı açıkçası.O epik boss savaşlarını göremeyeceksek sıkıntı var.Zıplama yok nedir sonra The Last of Us'a benzemiş deyince kızıyorlar.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • İşin özeti zokayım last of us'ınıza

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Oyunun iyi olacağına şüphem yok ama bu oyun zıplama olmayacağı ve kaos ortamının olmayacağı açıklamalarından sonra GoW oyunu olmayacağını da söylemek gerek. Last of Us ın kılıçlı kalkanlı versiyonu.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • " - Cory daha fazla insana ve Uncharted ile Assassins Creed seviyelerine ulaşmak ve seriyi daha da büyütmek için God of War'un yeni bir yöne gittiğini söylüyor. "

    Selam "Casual" kitle demek istenmiş.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Mısır falan diyorduk yıllardır da Maya iyi olur baya.
  • İnşallah GOW 3 gibi epic Boss fight'lar görürüz..Bi tırsmadım değil, Özellikle zıplama yok dedikten sonra..Abovvv...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CaLx

    Oyunun iyi olacağına şüphem yok ama bu oyun zıplama olmayacağı ve kaos ortamının olmayacağı açıklamalarından sonra GoW oyunu olmayacağını da söylemek gerek. Last of Us ın kılıçlı kalkanlı versiyonu.


    Aynen, oyunun neredeyse her şeyini değiştirdiler ve daha önce God of War oynamamış kişilere bu durum çok cazip gelebileceği gibi oyunun eski oynanışını beğenenlerin tadını kaçırma riski de oldukça büyük. God of War'da savaş alanının çarşamba pazarı gibi karmaşık olması ve aksiyonun sürekli üst seviyede olması oyunu çok eğlenceli kılan önemli bir unsurdu. Umarım ne kendiler ne hayranlar üzülmez.
  • - Combat is based on prioritizing enemies, it’s not as chaotic as in the past. For example certain enemies are resistant to Leviathan which is Kratos Axe, others are impossible to stagger.

    Kaos ortamı mevzusu dövüşler azaldı manasında değil yalnız. Düşmanlar Kratos'a karşı daha dayanıklı ve yere sermesi zor, Kratos ise daha fazla yaralanabilir durumda. Eskiden kılıç yeterince upgrade edildiyse kare - kare - üçgen kombinasyonu ile acayip - acayip hayvanları bile havaya fırlatabiliyorduk herkes dağılıyordu. Bu bizim lehimize bir kaos ortamı oluşturuyordu mesela, şimdi bunu o kadar kolay yapamayacağız ve biraz daha vur - kaç bazında savaşacağız. Geçen sene aynı anda ekranda 100 civarı düşmanı görebileceksiniz diye bir açıklama yapılmıştı, bence ortam yine kaos oğlu kaos olacak ama eskiden olduğu kadar Kratos'un lehine olmayacak sadece. Çocuğun da upgrade edilebilir ve savaşlarda kullanılabilir olması daha taktiksel bir god of war evreni oluşturacak anlaşılan. Yine eskisi kadar şiddetli ama Kratos adına eskisinden daha tehlikeli olacak yani.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Son zamanlarda, bilhassa Sony oyunlarında bir "sinematik kaygı" oluşmaya başladı. Uncharted ve Last of Us'a çok yakışıyor, bu açıdan şikayetçi değilim. ND iyi kotarıyor bu işi yani.

    Ancak Order örneğinde bu işin cılkının çıkarılmasını gördük ve God of War'un da bu formüle uyarlanacak olmasını açıkçası çok iyi beklentilerle karşılayamıyorum. Oyunu oynayınca muhtemelen beğeneceğim, GOTY bile seçilir belki. Ancak biz senaryo odaklı yapımlar istedikçe yapımcıların tüm yükü senaryo üzerine bindirip, oyunun mekanikleriyle yaratması gereken etkiyi sinematik öğelerle verme kolaylığına kaçmaları biraz düşündürücü.

    Bundan önceki fragmanlardan sonra hep o eski kaotik ortamı yakalayacağımızı ummuştum. Son zamanlarda bir moda var: Eserin bir önceki yapıtlarına çamur atma modası. Star Wars evreninin içine eden dallama Rian Johnson ve müridleri de aynı şekilde "Yeaaa zaten eski filmler dandikti, force algısı eksikti" gibisinden garip ve mantık dışı açıklamalar yapıyorlar. E şimdi God of War için söylenen ve sanki kötü bir şeymiş gibi gösterilen kaotik ortamın, aslında GOW serisinin özü olduğunu inkar etmek niye? "Düşmanlara öncelik" veren zaten Souls serisi var. Gerek yok bunlara. Biz GOW'u kaotik olarak sevdik. "Cesur bir hamle, bravo" denilen hamle bu olmaz arkadaşım. ııh. Mesela bak cesur hamleyi Guerilla yaptı. Killzone'u allayıp pullama yerine gitti Horizon çıkardı. Yepyeni bir IP ve başarılı oldu.

    Uzağa gitmeyelim, uzak örnekleri birazdan vereceğim. Persona 5 ve Bloodborne çok mu sinematik öğelerle bezenmişti? Hayır. Ancak malumunuz, biri birçok yerden yılın oyunu ödülü aldı, diğeri de şimdiden klasikler arasına girdi. İki oyunun da çok çeşitli mekanikler sunması ve bu mekanikleri de lüzumsuz tekrardan kaçınarak, oyuncuyu sürekli kendisini yenilemeye itecek şekilde yedirmesi takdire şayan.

    Gelelim son çıkan Mario ve Zelda'ya. Ne kadar zengin içeriğe ve mekaniklere sahipler değil mi? Hele henüz oynayamasam bile izlediğim kadarıyla Mario'da her haritada yaşanan o yenilik hissi müthiş. İlla sinematik olmaya kastırmadan o 2D - 3D oynanış geçişleri müthiş. İkisinin de aldığı puanlar belli. Bunun tek nedeni var, önce oyun olmaya çalışmak. Oynanış, mekanik ve içerikle ön plana çıkmak. Seslendirme, senaryo ve kamera açılarıyla değil. Bunların yanına Persona 5'i ve Divinity: Original Sin 2'yi de koy. Al sana 2017'de çıkıp ve temelinde "oyun" olmayı seçmiş 4 yapım. Aldıkları puanlar ve ödüller belli.

    Ah crafting, vah crafting. Zombi oyunları ve Minecraft ile hayatımıza soktular şu olayı ve lanet ettim artık. Yapmayın arkadaşım. Ne ruh hastası oyuncu kitlesi var da minimum kaynaktan maksimum verim almayı bu kadar kafasına takmış durumda... Ne gereği vardı? Witcher'da bakıyorum, Geralt üzerinde 2 milyon tane ıncık cıncık crafting malzemesi ile dolaşıyor. Oyunun odağını böyle gereksiz yerlere kaydırmaya gerek yok.

    GOW kesinlikle keyifli olacaktır. Ön sipariş de geçeceğim ancak ben ısrarla sürdürülen ve oyunların sanki vazgeçilmez parçası olarak sunulmaya çalışılan şu "sinematik öğe" kavramından biraz sıkıldım. Yani sanki oyun mekaniklerinin sayısını kısıp (olm crafting demeyin:( ) senaryo, drama, yan karakter - ana karakter ilişkisi ve etkileyici kamera açılarına abanacaklarmış diye düşünüyorum. Hani bunları istesem zibilyon tane film/dizi var. Eski GOW formülüyle %100 eğleneceksem yeni yapıyla %80 eğleneceğim gibi korkular oluştu. Şu 20-25 saati umarım iyi dengelenmiş bir oyunla sunarlar bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wayward Son -- 6 Ocak 2018; 7:16:36 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • Hani bi ara diyorlardı, Ekranda 100 düşman görebileceksiniz..Bu düşmanlar ne yapacak peki..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.