Şimdi Ara

Beyond Good and Evil 2 In-Engine Demo

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
       Ubisoft, E3 2017 etkinliği esnasında kapalı kapılar ardında gösterilen Beyond Good and Evil 2'nin in-engine demo görüntülerini paylaştı.
     
       Videoda kreatif direktör Michel Ancel oyunu oynuyor ve yorumluyor. Ubisoft, bunun erken aşamadaki test görüntüleri ve devam eden bir çalışma olduğunun altını çiziyor. Geri bildirimlerinizi resmi websitesi veya forum üzerinden paylaşabilirsiniz.
     
       Ubisoft, Beyond Good and Evil 2'yi geçtiğimiz hafta E3 2017'de resmi olarak duyurmuştu. Sinematik fragmana ve oyun hakkında verilen ilk bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.
     
       Beyond Good and Evil 2'nin çıkış tarihi ve platformları henüz açıklanmadı.

       In-Engine demo görüntülerini aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.








  • Koca gezegen gerçek zamanlı dolaşılabilecek mi? Her gittiğimiz yerde şehirler var mı yoksa tek şehir mi? İngilizce bilmediğimden anlamadım ama bu oyunun boyutu ve vaat ettikleri bir sonraki nesil için bile fazla.
  • Bu haliyle bile çok tatlı çok güzel bir dünyası ve tarzı var oyunun:) bu adamı seviyorum sanatsal işler yapıyor. Ubisofta güvenmem bu adama güvenirim. Oyunun çok güzel olacağından şüphem yok.
  • çok güzel şeyler vaat ediyor ikinci bir no man's sky olmasında
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Faltuner

    çok güzel şeyler vaat ediyor ikinci bir no man's sky olmasında


    Michel Ancel işin içinde olduğu için bağımsız bir stüdyonun balon oyunuyla bir benzerlik olması imkansız. Yapımcı daha oyunun %0 aşamasında olduğunu söylemesinden bir oyun platformu belirlememelerini anlayışla karşılıyorum o yüzden 3 yıl sürecek bir geliştirme süresi bu nesil konsollara gelmesi zor demek benim için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSC Misafiri

    quote:

    Orjinalden alıntı: Faltuner

    çok güzel şeyler vaat ediyor ikinci bir no man's sky olmasında


    Michel Ancel işin içinde olduğu için bağımsız bir stüdyonun balon oyunuyla bir benzerlik olması imkansız. Yapımcı daha oyunun %0 aşamasında olduğunu söylemesinden bir oyun platformu belirlememelerini anlayışla karşılıyorum o yüzden 3 yıl sürecek bir geliştirme süresi bu nesil konsollara gelmesi zor demek benim için.

    İsterler ise hem mevcut ve sonraki yeni nesil konsollar ile vurgun yaparlar. Bana kalırsa aynı şeyi bir dahaki nesil içinde düşünüyorlar. Bomba Oyunları bu neslin sonuna yayımlayıp yeni nesile aktarabilirler 1 oyunu böylece 2 kere saymış olurlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mementopolis
    İsterler ise hem mevcut ve sonraki yeni nesil konsollar ile vurgun yaparlar. Bana kalırsa aynı şeyi bir dahaki nesil içinde düşünüyorlar. Bomba Oyunları bu neslin sonuna yayımlayıp yeni nesile aktarabilirler 1 oyunu böylece 2 kere saymış olurlar.


    Tabii ki dediğin gibi de yapabilirler, ancak son günlerde PS5 haberlerinin sayısı oldukça artmaya başladı, hatta dün Playstation K. Amerika CEO'su Shawn Layden PS5'in akıllı telefonlardaki gibi evrim değil tamamiyle farklı devrim niteliğinde bir model olacağını söyledi. Yani konsol alemindeki Pro veya One X gibi buçuklu modellerden olmayacak denmiş, Death Stranding veya Last of Us 2 gibi oyunların daha en az 2 yıl geliştirme süreci olduğunu gözardı etmemek gerek. Seneye E3'te PS4'ün 5. yılı olacak ve bir PS5 duyurusunun yapılıp bir sonraki sene çıkması bana çok normal geliyor. O yüzden haber başlığındaki oyun ve diğer PS4 özeli denilen oyunların bir sonraki nesile anca yetişeceğini düşünüyorum.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.