Şimdi Ara

PlayStation VR Satış Miktarı Açıklandı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  
       Sony Interactive Entertainment CEO'su Andrew House, New York Times ile gerçekleştirdiği bir röportajda PlayStation VR'ın satış miktarını paylaştı. Paylaşılan bilgiye göre de ilk olarak 13 Ekim 2016 tarihinde çıkış yapan PlayStation VR 915,000 adet civarında bir satış gerçekleştirdi.
     
       Sony daha önce açıkladığı raporunda PlayStation VR'ın nisan ayının ortasına kadar 1 milyon satmasını hedeflediğini belirtmişti. Muhtemelen Sony bu hedefine ulaşacak gibi görünüyor.
     
       PlayStation VR Türkiye'de 24 Ocak 2017 tarihinde 1699 TL fiyat ile çıkış yaptı. 








  • Henüz bunu sattırıcak oyunlar yok gelmeside zor gibi , bir iki saatlik demo tadında derinliği olmayan oyunlar için bu parayı vermek çok zor

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bir süredir kullanıyorum, kullanması çok keyifli. Arkadaşlarımı eve çağırıp bunu denettiriyorum hepsi hayran kalıyorlar. Almak isteyenlere öneririm.
  • Daha yeni bir teknoloji ama 3 yıla kalmaz firmalardan ciddi adımlar gelir
  • 60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    Konsol ile aynı fiyata satilan bir aksesuardan başka ne başarısı bekliyordun , xboz trollü... Çok bile satmış. Aklınızı peynir ekmekle büyütmekten vazgeçin artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    Konsol ile aynı fiyata satilan bir aksesuardan başka ne başarısı bekliyordun , xboz trollü... Çok bile satmış. Aklınızı peynir ekmekle büyütmekten vazgeçin artık.

    Yav şunu kaale alıpta cevap verme Allah aşkına ya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Persona_Non_Grata -- 27 Şubat 2017; 4:19:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    Konsol ile aynı fiyata satilan bir aksesuardan başka ne başarısı bekliyordun , xboz trollü... Çok bile satmış. Aklınızı peynir ekmekle büyütmekten vazgeçin artık.

    Mavi ekran fan boyu o kadar satan cihazi nasil oluyorda musterilerine daha fazla vr sattiramiyorlar? Besbelli ki ortada basarisizlik var.sirf laf yetirtirmek icin cevap veriyorsan seni " rebuilding data " kismina alip nalburiye den yazilim getirelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Az satmış diyen var daha bu vr denen aletle doğru dürüst yapacak bir şey yokken bu satış b,le bence çok iyi

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bu satış miktarına bir de şöyle bakın. Pc de satan bütün Vr markalarının toplamı PSVR'ın yarısı etmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamerasi -- 27 Şubat 2017; 11:8:31 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Gereksiz konsolun gereksiz zımbırtısı zaten geleceği olmayan boş bir tekloloji o satın almayan 59 milyon kişiyi tebrik ederiz alanlara ise geçmiş olsun.
  • Çok para bee...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis


    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    Konsol ile aynı fiyata satilan bir aksesuardan başka ne başarısı bekliyordun , xboz trollü... Çok bile satmış. Aklınızı peynir ekmekle büyütmekten vazgeçin artık.

    Mavi ekran fan boyu o kadar satan cihazi nasil oluyorda musterilerine daha fazla vr sattiramiyorlar? Besbelli ki ortada basarisizlik var.sirf laf yetirtirmek icin cevap veriyorsan seni " rebuilding data " kismina alip nalburiye den yazilim getirelim.

    Ulen İngiliz anahtarı, başarılı olup olmamasını neye göre ölçüyorsun, kıyaslıyorsun.Kıyas yapılacak ise, benzer ürünler ile karşılaştırma yapacaksın.Bir konsol ile veya bir gamepad ile değil.Pc'deki diğer halefleri ile kıyasladığın zaman çok daha fazla satmış. Bir ps4 pro fiyatına , satılan aksesuardan, konsol kadar satış başarısı bekleyecek kadar gözü dönmüş bir xboz fanboyusun.Senin gibi ileri xboz fanboyu birini alıntı yapıp , mesaj yazmak bile uzay boşluğundan, daha boştur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis


    quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    Konsol ile aynı fiyata satilan bir aksesuardan başka ne başarısı bekliyordun , xboz trollü... Çok bile satmış. Aklınızı peynir ekmekle büyütmekten vazgeçin artık.

    Mavi ekran fan boyu o kadar satan cihazi nasil oluyorda musterilerine daha fazla vr sattiramiyorlar? Besbelli ki ortada basarisizlik var.sirf laf yetirtirmek icin cevap veriyorsan seni " rebuilding data " kismina alip nalburiye den yazilim getirelim.

    Kardeş Troll olduğun için arada pişmanlık duyuyor musun? Troll olmaktan dolayı en ufak bir rahatsızlık hissetmiyor musun?




  • Doğrusunu bilmem ama kendi hissettiklerimi söylüyorum; bir elinize VR teknolojisini, diğer elinize de herhangi bir başka teknolojik gelişmeyi aldığınızda VR'ın büyümesi ve ilerlemesinin, diğer teknolojilere nazaran daha yavaş olduğunu görüyorum. Oyun, film, tasarım ve sanat dünyasında ve benim aklıma gelmeyen daha nice alanda yeni olasılıklara kapılar açan böyle bir teknolojiyi, geçtiğimiz 5-6 yıl içerisinde çok daha iyi yerlere getirebilselerdi, 400 ile 800 dolar arasında gezinen (Türkiye'de çok daha fazla) satış fiyatları, bu cihazlar için yerinde olabilirdi. Lâkin VR'ın bu sürede gelebildiği noktayı çok da başarılı bulmuyorum. VR için ürünler ve çözümler üretecek ve bundan gelir eldecek büyük şirketler de bu durumu gördüklerinden ötürü, VR tarafına yapılan yatırımların da düşüklüğü dikkati çekiyor. Bu yavaşlık, son kullanıcının da gözünden kaçmıyor haliyle ve gelişimi tamamlanmamış, mevcut haliyle yapabilecekleri sınırlı olan bir cihaza bu ücretleri vermekten kaçınıyorlar. Biliyoruz ki bundan birkaç yıl sonra çıkacak bir VR çözümü veya uygulaması için, bugünkü VR'lar yetersiz kalacak (17" CRT monitörde güncel oyunları oynadığınızı hayal edin) ve insanları yeni VR'lar almaya zorlayacak. VR sonuçta bir ekran ve bir kontrolcü; kullanıcılar ister ki satın aldıkları bir kontrolcü su koyana kadar kullanabilsin; hele ki bu kontrolcünün fiyatı 1500-2000 lira ise.

    4K görüntünün neredeyse minimum standart olmasına ramak kaldığı şu zamanlarda VR teknolojisi gerçekten eski kalıyor. Kaldı ki Oculus Rift gibi VR öncülerinin kickstarter projelerinde ve teknoloji fuarlarında prototiplerini göstermeye başladığı zamanlarda küçücük 4K ekranlar da kendilerini göstermişlerdi. Yalnızca çözünürlük meselesi de değil tabi, ayrıca bu standartizasyonu yenileme hızında da gerçekleştirmeleri gerekiyor; 120-144hz 'in artık minimum olması gerekiyor. 90'lı yıllarda sahip olduğumuz CRT monitörlerin de 60hz ve üzeri yenileme hızları vardı; üzerinden geçen 20-30 yıla rağmen, 60hz'in bir standart olarak monitörlere yapışıp kalması beni ziyadesiyle üzüyor. 144hz olan bir monitöre ise "gaming" etiketi yapıştırılıp 2000-3000 liraya satılması çileden çıkarıyor. Oyuncu, parası çok olan adam demek değildir. Kaldı ki oyuncu, çok para kazanan adam da değildir. Ortada bir soygun olduğu açıktır; ama soyguna karışanları tespit ve tecrit etmek kullanıcı olarak hiç kolay değildir; çünkü o büyük soruyu sorduğun tüm soyguncular her zaman birbirilerini suçlarlar; "Parayı kim çaldı?". Bu durumda üreticinin mi, aracının mı yoksa üçüncü parti vergi hükümetlerinin mi joystick'ine çarptığımızı anlamak ve önlemek zordur.

    Diyeceğim o ki; VR standartlarının son kullanıcı nezdinde alması gereken yol daha çok. Bu yolu göstermesi ve üreticileri yönlendirmesi için son kullanıcıya da iş düşüyor tabi ki. Projeyi entersan, eğlencelik ve yenilikçi bulan fakat teknoloji sınırlarında dolaşmayan, onu bir parça ileri taşıyacak fikirleri olmayanlar için çok iyi ya da yeterli bir cihaz olabilir; ama bir bölüm kullanıcı için ise kullanım alanları çok kısıtlı ve yetersiz donanımla imâl edilmiş bir prototipten öteye henüz geçmemekte. Sonuçta kullanıcı ne istiyorsa, üretici onu üretiyor. Lâkin benim istediğim VR bu değil. Ama bu 1 milyon kişinin istediği şey gerçekten bu standartlardaki bir VR mıydı; aradıklarını bulabildiler mi; kullanıcının ihtiyaçları karşılandı mı; yoksa yetersiz bir ürüne çok sayıda alkış tutarak üretici piyasası yanlış mı yönlendirildi; sorulması gereken incelikli sorular bana göre bunlardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_55


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlfieLowis

    60 milyon kullanicidan sadece bu kadari mi satin almis? Gercekten yuz karasi bir aksesur satisi olmus sony icin. 10 dakika sonra kullanmadigin hevesini aldiktan sonra koseye attigin hurda icin bile cok satmis. Kumanda kirtasiye den, gozluk naburiye den yazilim kardesler dugun salonundaki arkadaslardan ha bir tek 3-5 sene de bir 10 saatlik oyun geliyor.butun mesele bu

    Konsol ile aynı fiyata satilan bir aksesuardan başka ne başarısı bekliyordun , xboz trollü... Çok bile satmış. Aklınızı peynir ekmekle büyütmekten vazgeçin artık.

    Yahu cevap verdiğin adamın ölümüne savunduğu, 60 dolardan çıkıp, tutunamayıp, sonradan 20-30 dolarlara düşüp, ancak 1 milyon oyun satabildiği bir platformun karşısında o fiyatı ile 1 milyon satış barajına yaklaşmış bir üründen memnun olmaması, olsa olsa akılsızca yapılmış bir sarkazm denemesidir, fazlası olamaz...




  • pc'ye çıkan bir oyun bu kadar satış rakamına ulaşamıyor bence pcciler sussun :D

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Çok parası olanlar haricinde bu dönemde zor alıcı bulur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.