Şimdi Ara

Master of Orion Erken Erişimde Bir Sonraki Aşamaya Geçti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
77
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
         Master of Orion, Erken Erişim sürecinin sonuna yaklaşırken, WG Labs bugün itibariyle oyuna bir dizi yenilik geldiğini açıkladı. Gelen yenilikler arasında daha da gelişmiş yapay zekanın yanı sıra iyileştirilmiş oyun dengeleri ve kullanıcı deneyimi unsurları bulunuyor. Geliştiriciler her gün kullanıcılardan aldıkları yorumlarla oyunu şekillendirmeye devam ettiklerini belirliyorlar.
     
        Erken Erişim sürecinin bu fazında oyun dengeleri üzerinde büyük zaman harcandı ve oyuncuların galaksiye yayılırken daha gerçekçi bir hız ve akışta ilerlemeleri hedeflendi. Gelen değişiklikler oyuncu kararlarını çok daha anlamlı ve etkin hale getirirken, oyunun gidişatına renkli dinamikler katarak yapılan seçimlerin uzun vadede kritik bir hal almasına yol açıyor.
     
        Geliştiriciler bu sürümde ırklara özel karakteristik özelliklerin yenilendiğini belirtmekte. Ayrıca gezegen kaynak sistemi ve nüfus artışı mekanikleri, Master of Orion II’den esinlenerek (ve oyunculardan gelen istek üzerine ırkların yaratıcı ve yaratıcı olmayan özellikleri de eklenerek) yeniden düzenlendi.
     
         Master of Orion’ın Koleksiyon Sürümü’nün Steam ve GoG.com’da yaz indirimleri kapsamında iki hafta boyunca %30 indirimde olduğunu hatırlatalım.
      








  • Anilarimiz depresti ama indirime ragmen hala pahali...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pahalı
  • Stellaris varken işi çok zor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wayward Son

    Stellaris varken işi çok zor.


    Stellaris Real Time, bu ise Turn Based bence farklı oyun türleri. Stellaris kapışsa kapışsa Homeworld ile kapışır ki Homeworld, Stellaris'i (şuan ki hali ile tabi) tokatlar sanırım. MoO'nun rakibi olsa olsa Endless Space olur, onda da şuan Endless Space daha önde (en azından içerik olarak, MoO'nun görsel yönü daha kuvvetli)

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Fornicras

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: Wayward Son

    Stellaris varken işi çok zor.</blockquote>

    Stellaris Real Time, bu ise Turn Based bence farklı oyun türleri. Stellaris kapışsa kapışsa Homeworld ile kapışır ki Homeworld, Stellaris'i (şuan ki hali ile tabi) tokatlar sanırım. MoO'nun rakibi olsa olsa Endless Space olur, onda da şuan Endless Space daha önde (en azından içerik olarak, MoO'nun görsel yönü daha kuvvetli)


    Homeworld 4X değil ki, direkt RTS. Bence rakip olarak göstermek yanlış. Combat ve oyun dünyası real time olarak akıyor, tek farkları bu. Homeworld'ü grand strategy klasmanına sokamayız kısaca.

    Farklı oyun türleri demişsin hocam da MOO forumlarında bile Stellaris vs. MOO tartışması sürekli yapılıyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.