Şimdi Ara

Battalion 1944 Geliştiricileri 60FPS Deneyim Konusunda Konsolların Limitlerine Dem Vurdu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj

  •  
         2. Dünya Savaşı temalı FPS oyunu Battalion 1944, Kickstarter projesi olarak başarılı bir grafik çizmişti. Öyleki Unreal Engine 4 motoruyla geliştirilen oyun son 3 gün içerisinde beklenenden %244 daha fazla bağış topladı. Britanyalı geliştirici Bulkhead Interactive durumdan oldukça memnun gözükürken oyunla ilgili geliştirme çalışmaları devam ediyor.
     
         Geliştirici kanadından gelen açıklamaya göre ekip gece-gündüz oyun üzerinde çalışır vaziyette. Son günlerde oyuna hem hedef olarak koydukları hem de bu hedefte ilerlerken akıllarında yer eden pek çok özelliği eklediklerini belirten ekip hedeflerimizi sadece söylemekle kalmıyoruz, onları gerçeğe dönüştürüyoruz açıklamasıyla iddiasını gösterdi. Kafalarında planladıkları pek çok fikrin olduğunu belirten ekip bunların bir kısmının şu an şekillenmekte olduğunu belirtti.
     
         Konsollar ve oyunun performansı hakkında gelen bir soruyla ilgili geliştirici ekipten Joe Brammer, bunun kendi ellerinde olduğunu ancak konsollarında bir limitinin olduğunu ve bunun üzerine çıkamayacaklarını söyledi. 60FPS sözü vermiyorum ama elimizden gelenin en iyisini yapacağımızı söyleyebilirim diyerek açık kapı bıraktı. Ayrıca erken erişim sürecine yoğunlaştıklarını ve şu an oyunun Xbox One sürümüne odaklandıklarını da sözlerine ekledi.
     








  • Ama 8 cigolayt ddr5 rami vardı? Bunun 120 fps açması gerekirdi. Yapımcılar bir şey bilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dice a verin ceksin 60fps yi

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.