Şimdi Ara

ICO'dan İlham Alınarak Geliştirilen Rime Hakkında Yeni Bilgiler Yakında Geliyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
111
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  •       PlayStation 4'e özel olarak duyurulan Rime, gerek atmosferi gerekse de oynanışı ile büyük dikkat çekmişti. Uzun süredir hakkında haber alamadığımız yapımın geliştirilme süreci sorgulanmaya başlamışken yapımcı ekip Tequila Works, Twitter üzerinden oyunun halen yapım aşamasında olduğunu dile getirdi.
     
           Tequila Works, Rime hakkında yeni bilgilerin yakın zamanda paylaşılacağını belirtti. Buna rağmen bilgilerin ne zaman paylaşılacağı hakkında detay verilmiş değil. ICO'dan ilham alan yapısıyla dikkat çeken Rime'ı son olarak 2014 yılının Gamescom festivalinde görmüştük.
     








  • Konsollar ps3 ve xbox 360 a kadar pc den guclu cihazlar olarak piyasaya ciktilar. Ps3 ciktigi zaman az biraz uzerinden gecince gpu olarak pc nin gerisinde kalmisti.
    Ancak simdi ki cihazlar ciktiginda zaten hali hazir da bulunan pc gpularinin cok gerisindeydiler. Neredeyse orta segmentin en altinda konumlaniyordu gpulari.
    Bunlari neden soyluyorum. Zaten konsollarin omru donanimlarindan oturu kisaliyor. Kisaldikca da oyunlar daha gec cikmaya basladi. Ters oranti var. Simdi soruyorum sizce NP yada santa monica bu nesile kac oyun sigdirabilecek ???? ND nin 4 oyunu vardi ps3 de sizce bu nesil 2 oyun dan fazlasini gorebilecek miyiz ?

    Aha alin RIME ornegini. 3 yildir gelistiriliyor. Yahu anliyorum mesela quantum break i geow u uncharted i falan uzun gelistirme surelerini de bir baska mesajimda da dedim bu oyun aaa oyun degil . Bagimsiz ile aaa oyun arasinda bisey.
    Yakinda bilgi paylasacakmis yani cikis tarihi falan degil ?
    2016 nin sonuna cikarsa sevinelim yani.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kasatka

    Konsollar ps3 ve xbox 360 a kadar pc den guclu cihazlar olarak piyasaya ciktilar. Ps3 ciktigi zaman az biraz uzerinden gecince gpu olarak pc nin gerisinde kalmisti.
    Ancak simdi ki cihazlar ciktiginda zaten hali hazir da bulunan pc gpularinin cok gerisindeydiler. Neredeyse orta segmentin en altinda konumlaniyordu gpulari.
    Bunlari neden soyluyorum. Zaten konsollarin omru donanimlarindan oturu kisaliyor. Kisaldikca da oyunlar daha gec cikmaya basladi. Ters oranti var. Simdi soruyorum sizce NP yada santa monica bu nesile kac oyun sigdirabilecek ???? ND nin 4 oyunu vardi ps3 de sizce bu nesil 2 oyun dan fazlasini gorebilecek miyiz ?

    Aha alin RIME ornegini. 3 yildir gelistiriliyor. Yahu anliyorum mesela quantum break i geow u uncharted i falan uzun gelistirme surelerini de bir baska mesajimda da dedim bu oyun aaa oyun degil . Bagimsiz ile aaa oyun arasinda bisey.
    Yakinda bilgi paylasacakmis yani cikis tarihi falan degil ?
    2016 nin sonuna cikarsa sevinelim yani.


    Yapımcı stüdyo çalışan sayısı bakımından büyük değil, tüm problem bundan kaynaklanıyor. Duyduğum kadarıyla oyunun yavaş gelişimi konusunda sony de şikayetçiymiş, neyse artık oyun iyi olsun ve bu yıl artık (2016) çıksın bana yeter. Yoksa hani sorarlar 3 yıldır sen ne yapıyordun diye. internette birşeyler paylaşsalar tamam diyeceğiz de stüdyonun kendisinden de ses yok.

    AAA oyunlar içinse diyeceğim eskiden oyun geliştirmek daha kolaydı teknik yönden, artık hem günümüz standartlarını yakalayacak iyi ve büyük oyun yapmak çok zor iş. Hele bir de açık dünya olacaksa, İyi birşey ya çok zaman ya da daha çok eleman gerektiriyor.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.