Şimdi Ara

Just Cause 3'ün Haritası Ne Kadar Büyük?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Just Cause 3'ün haritası ne kadar büyük? Aşağıda yer alan videoya göre oldukça büyük olduğu anlaşılıyor. 

     

    Youtube kullanıcısı 8-bit bastard, Just Cause 3'ün haritasını baştan sona yürüyerek geçti ve haritayı baştan sona yürümek yaklaşık 9 saat sürdü. Videodan bu yürüyüşün hızlandırılmış halini izleyebilirsiniz. 








  • Fifa 15 35 saniye.
  • Yahu izlerken sıkıldım :(

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • Bir yerde okumuştum 2. oyun kadar büyük değil diyorlardı fakat harita baya büyük gibi tabi uzunluk olarak büyük.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Harbi issizmis

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • İşsize bak her oyunda hareket hızı aynı mı? Yürüme modunda gitmiş sekiz saat. Bende başka oyunda çömelerek gideyim 10 saati aşarız o zaman.
  • fallout 4 53 dk kadar ufakmı haritası
    ama harbi işsiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Patren -- 9 Aralık 2015; 1:35:34 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • arkadaş bende açık dünya oyunlarında neden yürüme var en kötü koşmak varken diyordum böyle adamlar için varmış
  • oyunda hikaye yok; gerçekçilik 0 ;hep aynı şeyleri yapıyorsun ; oyun dolu teknik hataları ama satıyor ilginç

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gamer-x

    oyunda hikaye yok; gerçekçilik 0 ;hep aynı şeyleri yapıyorsun ; oyun dolu teknik hataları ama satıyor ilginç


    just cause da gerçekçi olma iddiası yok zaten. oyun al sana bir sandbox dünyası istediğini yap diyor. ama bizim millet her şeyi ciddi istediği için bu oyunu anlaması zor. benim için gayet keyifli. potansiyel çok fazla şey var.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Bi de YÜKLEME EKRANI uzun olmasa!

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gamer-x

    oyunda hikaye yok; gerçekçilik 0 ;hep aynı şeyleri yapıyorsun ; oyun dolu teknik hataları ama satıyor ilginç


    Niye her oyun gerçekçi olmak zorunda ki?

    Chuck Norris filmleri çok mu gerçekçiydi? Ya da Gears of War çok mu gerçekçi? BF bile fantastik realitenin yanında. Oyunun amacı zaten yıkım, kaos. Amaç vurdu kırdı. Daha ne hikaye arıyorsunuz, gerçekçilik arıyorsunuz?

    Gerçekçi oyun arayan adam zaten gider Arma oynar.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • O değil de fifa 15 in 35 sn imiş... vay arkadaş hergün yeni bir bilgi..

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wayward Son

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: gamer-x

    oyunda hikaye yok; gerçekçilik 0 ;hep aynı şeyleri yapıyorsun ; oyun dolu teknik hataları ama satıyor ilginç</blockquote>

    Niye her oyun gerçekçi olmak zorunda ki?

    Chuck Norris filmleri çok mu gerçekçiydi? Ya da Gears of War çok mu gerçekçi? BF bile fantastik realitenin yanında. Oyunun amacı zaten yıkım, kaos. Amaç vurdu kırdı. Daha ne hikaye arıyorsunuz, gerçekçilik arıyorsunuz?

    Gerçekçi oyun arayan adam zaten gider Arma oynar.



    gerçekçilikden kastım anlayan anladı iş şova dökmeye gerek yok ; oyunda olsa bir dozu olması lazım.helikoptere ters asılıyen elinde bazukayla tank havaya uçurmak yada insanları kancayla köprülere ters asmak gibi über saçma işler yapmak zevkli geliyorsa buyrun oynayın

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wayward Son

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: gamer-x

    oyunda hikaye yok; gerçekçilik 0 ;hep aynı şeyleri yapıyorsun ; oyun dolu teknik hataları ama satıyor ilginç</blockquote>

    Niye her oyun gerçekçi olmak zorunda ki?

    Chuck Norris filmleri çok mu gerçekçiydi? Ya da Gears of War çok mu gerçekçi? BF bile fantastik realitenin yanında. Oyunun amacı zaten yıkım, kaos. Amaç vurdu kırdı. Daha ne hikaye arıyorsunuz, gerçekçilik arıyorsunuz?

    Gerçekçi oyun arayan adam zaten gider Arma oynar.


    Gerçekçilik aramakta haklılar çünkü oyun birçok şeyi bize gerçekçi olarak sunarken yapamadıklarıyla (yapmadıklarıyla demiyorum) oyuncunun alabileceği haz duygusuna balta vuruyor. Kaplamalar ve renk tonlamaları çok hoş iken yıkım efektleri her defasında yeniden hesaplanılacak kadar üzerinde yoğunlaşılmışken, animasyonların yavanlığı ve şehirlerin canlılıktan uzak olması yapımcının bir seçimi olarak veya oyunun kendi tarzını oluşturması olarak yorumlanması doğru değil. Paraşütle o hızda giderken duvara çarpınca hiçbirşey olmaması bir kusurdur tarz meselesi değil. Eğer bunu tarz meselesi olarak alırsak paraşütün kullanım dinamiğini otomatik olarak kısıtlandırmış oluruz. Halbuki paraşütle giderken hesaba katılacak olan şeylerin fazlalığı artsaydı oyuncuya daha çok sorumluluk binecek ve oyuna olan bağlılık, dikkat seviyesi artacaktı. Gördüğünüz gibi konuşmam gerçekçilik mi eğlence mi tartışmasından çok,' Çok kolay oyunmu yoksa daha zor oyun mu daha çok eğlendirir ? ' muhabbetine döndü. Bu noktada tavrım ve düşüncem oyunun daha ayrıntılı ve zor olması yönünde. Bunu tartışmaya açık olarak görmüyorum. Oyunlar - en azından seçime bağlı olarak - zor olabilmeli. Şuda varki bir oyunun zorlayıcı seçeneğe sahip olması için oynanabilirlikteki seçeneklerini arttırması zorunlu bir unsur..

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porsux

    quote:

    Orjinalden alıntı: Wayward Son

    <blockquote class="quote"><i>quote:</i><br><br>Orjinalden alıntı: gamer-x

    oyunda hikaye yok; gerçekçilik 0 ;hep aynı şeyleri yapıyorsun ; oyun dolu teknik hataları ama satıyor ilginç</blockquote>

    Niye her oyun gerçekçi olmak zorunda ki?

    Chuck Norris filmleri çok mu gerçekçiydi? Ya da Gears of War çok mu gerçekçi? BF bile fantastik realitenin yanında. Oyunun amacı zaten yıkım, kaos. Amaç vurdu kırdı. Daha ne hikaye arıyorsunuz, gerçekçilik arıyorsunuz?

    Gerçekçi oyun arayan adam zaten gider Arma oynar.


    Gerçekçilik aramakta haklılar çünkü oyun birçok şeyi bize gerçekçi olarak sunarken yapamadıklarıyla (yapmadıklarıyla demiyorum) oyuncunun alabileceği haz duygusuna balta vuruyor. Kaplamalar ve renk tonlamaları çok hoş iken yıkım efektleri her defasında yeniden hesaplanılacak kadar üzerinde yoğunlaşılmışken, animasyonların yavanlığı ve şehirlerin canlılıktan uzak olması yapımcının bir seçimi olarak veya oyunun kendi tarzını oluşturması olarak yorumlanması doğru değil. Paraşütle o hızda giderken duvara çarpınca hiçbirşey olmaması bir kusurdur tarz meselesi değil. Eğer bunu tarz meselesi olarak alırsak paraşütün kullanım dinamiğini otomatik olarak kısıtlandırmış oluruz. Halbuki paraşütle giderken hesaba katılacak olan şeylerin fazlalığı artsaydı oyuncuya daha çok sorumluluk binecek ve oyuna olan bağlılık, dikkat seviyesi artacaktı. Gördüğünüz gibi konuşmam gerçekçilik mi eğlence mi tartışmasından çok,' Çok kolay oyunmu yoksa daha zor oyun mu daha çok eğlendirir ? ' muhabbetine döndü. Bu noktada tavrım ve düşüncem oyunun daha ayrıntılı ve zor olması yönünde. Bunu tartışmaya açık olarak görmüyorum. Oyunlar - en azından seçime bağlı olarak - zor olabilmeli. Şuda varki bir oyunun zorlayıcı seçeneğe sahip olması için oynanabilirlikteki seçeneklerini arttırması zorunlu bir unsur..

    Konuşmanın ilk bölümü teknik detaylar. Yani birçok "gerçekçi" diyebileceğimiz açık dünya oyunu var. Ancak çoğunda da şehirler cidden cansız. E animasyonlar Fallout'ta bile kötü. Teknik detaydır bu. Muhteşem animasyonlar + capcanlı bir dünya yapsalar bile abzürdlüğü sizi rahatsız edecekti.

    İkincisine gelirsek, Just Cause serisi hiçbir zaman senin saydığın konulara dikkat etmedi ki. Paraşütün ivmesi, ağırlığı vs. hiç umursamadılar. Ve millet böyle sevdi, kafa rahat, bam güm dağıt. Serinin de 3. oyunu çıktığına göre bence oyunun bu yapısını eleştirmek yerine direkt oynamayın. "COD neden gerçekçi değil?" demekle aynı şey bu. Veya gerçekçi (!) denilen BF'de de senin eleştirdiğin olayların kralı gerçekleşiyor. Uçaktan atlayıp helikopter vurup tekrar uçağa dönüyoruz.

    Ciddiyet sahibi (görece) bir Just Cause istiyorsanız orada bir yerlerde Far Cry duruyor. Ha bir de yeni Ghost Recon geliyor. Just Cause bu, her zaman buydu. Değiştirmesinler hiç, zira muadili yok.




  • Ben de Witcher 3 haritasını ferrariyle dolaşayım 5dk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Wayward Son kullanıcısına yanıt
    Zaten bir serinin sevilmeden 3 oyununun çıkması zordur. Sevildiğini kabul ediyorum hatta bende seviyorum ama yeni bir oyun yapılıyorsa ve bu yeni oyun yıllar sonra çıkıyorsa, herkesin sevdiği şeylerin aynen ortada durması ve üzerine çok fazla birşeyin eklenmemesi, risk alınmaması, cesur olmamak.. bunları kabul etmek içime sinmiyor. Önceki yorumda paraşüt örneğinden gidersek, bahsettiğiniz özellikler oyuna eklenseydi eğer oyunun genel 'eğlence odaklı' yapısı bozulurmuydu ? Bence bozulmazdı aksine oyuncuların benimseme ihtimalide yüksek olurdu (eğer saçma bir şekilde yapılmazsa). Cod serisi ile bir tutmuyorum. O artık Allah'a kalmış deyim yerindeyse. Battlefield örneğine ise birebir katılıyor ve Just Cause'taki durumla benzeştiriyorum. Dediğiniz gibi araca binme - inme animasyonları olsaydı, videoda görülen fantastik şeyler yaşanmayacaktı. Ama şundan eminim ki oyuncular başka şeyler gene bulurlardı. Bu durum Battlefield'a araçlara binme animasyonu eklenmemesi gerektiğini göstermez. Oyun hataları, hesaba katılmamış şeyler her zaman illaki olacak ama bu yapımcıları yeni deneyimler üretmekten alıkoymamalı. 'Oyuncular bu seriyi böyle sevdi biz burdan yürürüz' mantığı nezdimde kolaya kaçmaktan başka birşey değil. Genel yapı elbet korunmalıdır ama yukarda dediğim gibi Just Cause'a bahsettiğim eklentilerin yapılması onu Arma serisine çevirmez. Sadece daha ayrınılı bir oyun yapardı. Şu haliyle seneler önce çıkmış Just Cause 2 den büyük bir farkını göremiyorum. Anlatmak istediğim şey özetinde şu ; Just Cause'u değiştirmesinler ama geliştirsinler. Bu geliştirmeleride oyuncuların mücadele hissine yönelik gerçekçi geliştirmelerle yapmalılar.


    Daha güzel bir örnek vereyim. Gta serisine bakalım. 2. oyununu hatırlıyorum, çok eğlenceli olduğunu. Eğer yapımcılar o zamandan bu mantıkla gitselerdi şu anda gta 5, Hotline Miami 'nin gelişmiş versiyonu gibi birşey olacaktı (Hotline Miami 'yi kesinlikle küçümsemiyorum çok eğlenceli bir oyundur) Ama yapımcısı gerçekten cesur bir firma olduğu için seri yıllar içerisinde muazzam bir yapıya büründü. Şuna dikkat edelim, neredeyse herşey değişmesine rağmen hala Gta 2 'deki muziplik, ortalığı birbirine katma, terör estirme yani kısaca oyunun temelinde olan şeyler duruyor..




  • Ağır işsizmiş

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Hızlandırılmış videoyu bile x2 hızlandırarak izleyen bir tek ben miyim ? :D
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.