Şimdi Ara

Doom Yapımcılarının Önceliği Yüksek Grafik Değil, 1080p 60 FPS Teknik Özellik Sunmak

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •     id Software'ın Doom ve Quake gibi serileri genelde hızlı oynanış yapısıyla tanınır. Dolayısıyla firma, yeni Doom oyununda da her şeyden önce akıcılığa önem veriyor.
     
        QuakeCon kapsamında konuşan oyunun kıdemli yapımcısı Marty Stratton, Doom'da yapımcı ekibin önceliğinin 1080p ve 60 FPS teknik özellik sunmak olduğunu belirtti. Stratton, "Oyun yaparken görselliğe ve performansa etki eden binlerce farklı karar vermeniz gerekiyor. Doom'u geliştirirken aklımızda her zaman olabildiğince yüksek çözünürlükte, olabildiğince akıcı bir deneyim sunmak vardı. Grafik güçlendirmeleri ise sonra geliyordu." sözlerini söyledi.
     
        Doom serisinde akıcılığın önemli olduğunu söyleyen Stratton, "Oyundaki dövüş mekanikleri ve karakter hareketlerini hissetmek için 1080p 60 fps seviyesine ulaşmamız çok önemli. Doom'un hızlı ve akıcı bir oyun olması gerekiyor." eklemelerini yaptı.
     








  • Bu oyunun grafikleri çöp olsun akıcı olmasın gene 30 fps yapsınlar genede oynarım adı yeter DOOM <3 Çocukluktan beri oynarım harika bi oyun Fps in babası <3

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • AC:Unity içinde Ubisoft konsollarda 60FPS'yi hedefliyoruz demişti, sonuç malum 20FPS, PC'de bile Ultrada sabit 60FPS oynuyamıyordun 2xGTX980 ile.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Daha iyi olur gerçekten temiz görüntü ve akıcı oynanış her türlü daha iyi.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Benim bilgisayarımda halen quake 3 ve bütün doom serisi duruyor ve halende oynarım.Yanı grafik nirvaya ulassada old gen olsada oynicam o yüzden bu tarz haberler doom un kemik kitlesini etkilemez.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: weNM

    AC:Unity içinde Ubisoft konsollarda 60FPS'yi hedefliyoruz demişti, sonuç malum 20FPS, PC'de bile Ultrada sabit 60FPS oynuyamıyordun 2xGTX980 ile.


    O Ubisoft, Bu ise Id Software. Rage'in konsollarda ne kadar akıcı olduğunu görmüştük.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yanlız bu cümleyi kuran doom 3 de gforce ile çalışacak diye önerilerle kart sattırıp gforce 2 çıktığında zor oynadığımız oyunun yapımcısı firma ha!!.
    Bilen bilir tabii...Grafik dedinmi akla eti gelmiyor id geliyor sonuçta..

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yeni doom daki fatality olayı brütal doom adlı eski doom ların modundan alıntıdır. Modu oynadığımız zaman "keşke yeni doom da bu şekilde gelse" diyorduk adamlar sesimizi duydumu ne her yaratığa fatality çekebiliyoruz. Özellikle bosslar'ı merak ediyorum.

    Firmanın seçimi güzel. Wolfenstein new order da kullanılan motor ile geliştiriliyor optimizasyon dostu olacağına inanıyorum. İşin arkasında bethasda var nede olsa.

    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • FPS'nin babasıysa FPS için yenilikler yapmasını bekliyoruz. Mesela artık silahı alırken aldığını hissedelim. Bir yere zıplarken oraya ellerimizle tutunalım da öyle çıkalım. Kalkan aldığımızda o kalkanı giyelim vs...

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Yanliz bu "Konsol"a yönelik bir konusma olmus.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Konsolda 60fps yapalım derken 720p'ye downgrade edilmiş olarak oynatmayın bize pc'de.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Akıcılık önemli ama yüksek grafik ile akıcılık neden olmuyor anlamış değilim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • halbuki 24 fps üstü gereksiz.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Umarım konsola yöneliktir yoksa sony ve microsoftu ağır sövecem

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • O görsellerle 60 fps mi vereceklermiş
  • grafikli oyunlar daha güzel oluyo :p
    ben babama soylıyım doom alsın ama korkarım of

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • PC de bir şekilde sistemi iyi olanlar 60 tutturulur ama konsollarda direk 60 ile çıkması bence de önemli. Bende biraz kötü olsun ama 60 olsun diyenlerdenim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CodeMachine

    halbuki 24 fps üstü gereksiz.


    24 fpsde bi oyunu ve +60 fpsde bi oyunu oyna gerekli mi gereksiz mi anlarsın .

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Konsolda 60 fps çalıştıracaz diye wolfenstein ve rage de olduğu gibi 2000 yılından kalma süper düşük çözünürlüklü bol bol kaplama görcez anlaşılan

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Geçende 2si1 de Mesut Çevik 1080p/60 fps tutturmak için oyun kalitesinden ödün vermesinler demişti .Orada örnek verilen Tomb Raider dı ve mesela agaçtaki dalın kırılması gerekiyorsa kırılsın 1080p/60 fps olması için onu geçiştirmeyin demişti.Bu haberde 2 . örnek oldu.Bu 1080p/60 fps nasıl bir hale getirildiyse oyunun kaplama,oynanış ve etkileşim olayını 2. plana attı.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.