Şimdi Ara

Suzuki ADRESS 14 jant scooter 113cc enjeksiyonlu ANA KONU(100km de 1.96lt tüketen yakıt cimrisi) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
191
Cevap
8
Favori
34.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat_ozen0707

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atkiuv


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat_ozen0707

    Bu haftasonu. Motoru antalya merkezde test edicem test izlenimlerimi sizlere aktarcam arkadaslar..

    Merhaba 18 yaşındayım boyum 1.84 ilk kez motosiklet alacağım otomatik vites düşünüyorum yardımcı olabilir misiniz bugün bittiğimde bana bu modeli önerdiler ama pazartesi günü gelirmiş

    hocam valla dolma tekerli 11 -12 jant scooter alma neden dersen her tumsekte altı deger yalak ve cukurlara girersin altı sürter için gider küfredersin sürekli; çogu japon scooterları kullandım 11-12 jantlıları ,yol tutusu zayıf olur viraja girerken devrilcek gibi olursun 14 jant lar daha ince ve uzun yolu daha iyi kavrıyor ve virajlarda sana güven veriyor ... honda pcx e bindim 14 jant harika geldi yol tutusu bu hafta suzuki adresi test etcem suzukide 14 jant ekonomimden bu alet daha uygun çünki 2 milyar oynuyor arada... ..14 jant hem yuksek hem yol tutusu için ideal uzun yoldada rahat edersin yol tutusundan .. suzuki adress 5690 (90 kurus civarı yakıyor km de ) ideal fiyatı test et eger diz mesafende sorun olursa honda pcx 125(7.600tl) (110 kurus civarı yakıyor km de) al derim boyun uzun oldundan. su an önerdigim bu iki model piyasasının en az yakan scooterları ve konforluları... iki motorda enjeksiyonlu az yakar seridir ve sele altında tam kask rahat alır esyalarını motorun altına koyarsın rahatca...

    Teşekkür ederim dostum mondial 125 znu nasıldır peki çin malı gerçi ama kötü diyen olmadı nedense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atkiuv kullanıcısına yanıt
    Bence suzuki veya honda al omurluk kullan enjeksiyonlu az yakar mondial falan bu aletler kadar konforlu olmaz bu aletlerle turkiye turuna cik teker patlamazsa gezer gelirsin rahatca . Mondial cabuk dokuluyor almisken saglam al kaza bela olmazsa buyuk allah gostermesin yagini falan degisirtir duzenli tamir yuzu gormezsin.. Dedigin mondial modelinin tekerleri dolma teker bu arada alti surter tumseklerde cukurlarda yol tutusu zayif olur 14 jant altinda scooter dusunme derim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_ozen0707 -- 24 Nisan 2015; 0:11:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Millet arabayla sürüneceğine alsa bunlardan keyfine baksa yok illa tıkılacaklar tenekelerin içine...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    Millet arabayla sürüneceğine alsa bunlardan keyfine baksa yok illa tıkılacaklar tenekelerin içine...

    türkiyenin iklim çoğrafyası motosiklete uygun deyil haziranda havalar anca ısınır eylül ekim gibi bozar yani millet 3 , 4ay bineceği için almıyo araba alıyo 4 mevsim biniyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asora

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    Millet arabayla sürüneceğine alsa bunlardan keyfine baksa yok illa tıkılacaklar tenekelerin içine...

    türkiyenin iklim çoğrafyası motosiklete uygun deyil haziranda havalar anca ısınır eylül ekim gibi bozar yani millet 3 , 4ay bineceği için almıyo araba alıyo 4 mevsim biniyo

    Alakası yok,gerekli ekipmanlarla yıl boyu binilebiliyor en iyi örnek benim kendim yıl boyu sürüyorum,ayrıca tatlı su motorcusu bile olsa 4-5 ay için yine alınır bunlar bahane olamaz,vergisi ucuz bakımı ucuz daha ne olsun,arabayla trafikte saatlerce rezil olmaktansa motosiklete binmek çok daha mantıklı hemde maddi yönden karlı.




  • giderken motorun sesini de duyabilsek biraz daha iyi olur .
  • N0thingLose kullanıcısına yanıt
    hocam aynen motor sesi falan vee yakıt tuketimini paylasırsanız seviniriz:)))
  • Sigortam.net ten sigorta fiyatı aldım en uygun axa verdi oda 418 TL :( araştırmalara devam
  • N0thingLose kullanıcısına yanıt
    Çok güzel bir şarkı süper , nostalji oldu..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • murat_ozen0707 M kullanıcısına yanıt
    İşten vakit buldukça sürüyorum ayrıca video çekmek için gerekli ekipman olmadığından telefonla bu kadar oldu. Daha güzel olması için çaba göstereceğim. Yakıt tüketimi için bekleyeceğiz depo fullendi 70 km oldu hala ağzında duruyor benzin :)
  • N0thingLose kullanıcısına yanıt
    Hocam. Motorun arka tekerde tek amasör var o cok ilginc :))??Suspansiyonlari gayet yumusak ve rahat dimi yarin antalyada test edicem hocam :) brugman efsanesi insallh kucuk cc suzukiye tanisir bu adress le :)) motordan beklentim hocam belki honda pcx 125 kadar rahat olmicak ama bende honda c100 cub var en az onun kadar rahatlik bekliyorum not , hocam 418 sigortamı olurr ya saka gibi yaaaa 40000milyarlık 2010 model mazda 3 var bizde o bile 1000-1250 tl civarı tuttu araba yaşı önemlimi sigortada ve en uygun hangileriyse paylasın hocam sigortada dert yaa :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_ozen0707 -- 25 Nisan 2015; 0:05:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motoru bugun test ettim antalya merkezde bence kesinlikle rahat bir motor neden derseniz patronumda 2013 kasa pcx var rahatlikta ayni titreme yok yalak tumseklerde yamalarda kicinda hissetmiyorsun yolu suspansuyonlari cok cok iyi. Pcx125 te gaza basinca zincirlerden ve kayistan kaynaklanmali ki gazi gec algiliyor ama bu motorda gaza bastin an hemen öne atiliyor pcx den bu bqkimdan kesinlikle cok cok iyi zinciri kayisi guzel dizayn etmisler motoraiklet oldukca seri ..scooterlardaki gec algilama bu motorda yok titreme sifir pcx le ayni konforda selesi yumusak ve genis uzunda ve diz mesafesi super boyum 181 hic bir sorun yok gonul rahatliginla alin derim acaba pcx alsammi sorusu artik bnde kesin suzuki adress aliyorum. Dedirtti kesinlikle parasini hakaden cihaz arkadaslar en kisa zamanda alcam..motora binincede o kaliteyi aldirtti hondadan sonra ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_ozen0707 -- 25 Nisan 2015; 17:28:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayi Türkçe kitapçığı verdi. Demir sigorta 390 TL dedi acente pek güven vermedi kredi kartı konusunda sanal postan tüm bilgileri alıyor, mecbur axa 418 TL ye yaptırdım..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N0thingLose -- 26 Nisan 2015; 21:02:30 >
  • Depoyu fulleyip 135 km gittim daha sonra tekrar depoyu fulledim km de 13 krş yakmış motomanın ve kitapçığın dediğine göre rodaj yapıyorum sabit gaz hiç yok sürekli devir değiltirerek kullandım daha 135 km de mükemmel bence...
     Suzuki ADRESS  14 jant scooter 113cc enjeksiyonlu ANA KONU(100km de   1.96lt tüketen  yakıt cimrisi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N0thingLose -- 26 Nisan 2015; 13:35:31 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 2.8-2.9 litre yakcak eski para ile 13bin yakiyor kmde fazla diilmi 113 cc enjeksiyonlu motora nedeen dersen pcx 130 kg 125 cc yqklasisk kmde 110 bin yqkiyor?? Fabrika verilerinde 1.96 litre diyor yani kmde 90 bin diyor. bana genede rodaj olmasina ragmen fazla geldi yakit. Rodaj suresi bitince kac km yakar 100 bine dusermi sizce y@kit km de?? Yazima eklenti yapam motorcu arkadasima sordum rodaj sonrasi 130 dan 100 e falan yakiti duser dedi 100 bin falansa super olur valla ekonomik olur bayagi :)))))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_ozen0707 -- 26 Nisan 2015; 15:21:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • N0thingLose kullanıcısına yanıt
    sigortama primini Şehir, yaş ve kaza yapma kriterleri etkilermiş istanbul ankara izmir yuksek olurmus genelde kaza yapma oranı fazla oldundan bakalım antalyada kaç cıkacak babamın üstüne kaydettircem motoru 58 yasında calıstıgım için işlemleri o yapar ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat_ozen0707 -- 26 Nisan 2015; 18:22:52 >
  • murat_ozen0707 M kullanıcısına yanıt
    Eğimli yollarda sürekli devir değiştirerek kullanım için bence km de 13 krş az bile, normal seyir halinde kullanımda bu değerin çok altına düşecektir yakıt. Herkesin bahsettiği ilk 200 km 30km hızı geçme 500 den sonra 50 yi geçme gibi değil yaptığım rodaj kitapçıkta da bahsedildiği üzere ilk 800 km yarım gazdan fazla verme ama sürekli devir değiştir diyor sabit devirde sabit gazda gitme diyor. 800 de 1600 e kadar ise motoru tam gazdan biraz az şekilde yine devirli kullan diyor. Rodaj bitip sabit devirde seyir de yakıt oldukça düşecektir. Bu şekilde kullanım için 13 krş çok ideal..

    Ayırca Suzuki'nin global sitesinde bu motorun yakıt tüketimi 2.04 LT bizim Suzuki Türkiye nedense 1.96 LT demiş..
    http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/products/address/#fueleconomy



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi N0thingLose -- 26 Nisan 2015; 21:23:35 >




  • N0thingLose kullanıcısına yanıt
    Benim tahminim.zaten 100 bin Yakar kmde :) 130 dusecektir biraz zaman lazim tabi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asora

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    Millet arabayla sürüneceğine alsa bunlardan keyfine baksa yok illa tıkılacaklar tenekelerin içine...

    türkiyenin iklim çoğrafyası motosiklete uygun deyil haziranda havalar anca ısınır eylül ekim gibi bozar yani millet 3 , 4ay bineceği için almıyo araba alıyo 4 mevsim biniyo

    Alakası yok,gerekli ekipmanlarla yıl boyu binilebiliyor en iyi örnek benim kendim yıl boyu sürüyorum,ayrıca tatlı su motorcusu bile olsa 4-5 ay için yine alınır bunlar bahane olamaz,vergisi ucuz bakımı ucuz daha ne olsun,arabayla trafikte saatlerce rezil olmaktansa motosiklete binmek çok daha mantıklı hemde maddi yönden karlı.

    Bende sizin gibi düşünüyordum ta ki kaza geçirene kadar. Bence insanların motora yönelmemelerindeki sebep kaportanın kendi vücutları olması. Ben tam donanımlı olduğum halde(kask,eldiven,mont,alt pantolon,bot) orta şeritte karanlıkta aniden yola fırlayan bir yaya ya sıyırarak çarptım dengeyi kaybedip düştüm ayak bileğim kırıldı 3 ayın sonunda seke seke yürümeye başladım ameliyat felan baya zor bir süreçti. Şimdi gece binmemeye kötü havada kullanmamaya karar verdim. Ama hiç binmeyenleride artık anlayabiliyorum. Hiç bir maddi kazanç (vergisi,yakıtı,bakımı v.s.) bana yaşadığım acıları zorlukları unutturamaz artık. Çoğunlukla artık arabamı kullanıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengizkhaan -- 28 Nisan 2015; 14:57:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengizkhaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: Asora

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    Millet arabayla sürüneceğine alsa bunlardan keyfine baksa yok illa tıkılacaklar tenekelerin içine...

    türkiyenin iklim çoğrafyası motosiklete uygun deyil haziranda havalar anca ısınır eylül ekim gibi bozar yani millet 3 , 4ay bineceği için almıyo araba alıyo 4 mevsim biniyo

    Alakası yok,gerekli ekipmanlarla yıl boyu binilebiliyor en iyi örnek benim kendim yıl boyu sürüyorum,ayrıca tatlı su motorcusu bile olsa 4-5 ay için yine alınır bunlar bahane olamaz,vergisi ucuz bakımı ucuz daha ne olsun,arabayla trafikte saatlerce rezil olmaktansa motosiklete binmek çok daha mantıklı hemde maddi yönden karlı.

    Bende sizin gibi düşünüyordum ta ki kaza geçirene kadar. Bence insanların motora yönelmemelerindeki sebep kaportanın kendi vücutları olması. Ben tam donanımlı olduğum halde(kask,eldiven,mont,alt pantolon,bot) orta şeritte karanlıkta aniden yola fırlayan bir yaya ya sıyırarak çarptım dengeyi kaybedip düştüm ayak bileğim kırıldı 3 ayın sonunda seke seke yürümeye başladım ameliyat felan baya zor bir süreçti. Şimdi gece binmemeye kötü havada kullanmamaya karar verdim. Ama hiç binmeyenleride artık anlayabiliyorum. Hiç bir maddi kazanç (vergisi,yakıtı,bakımı v.s.) bana yaşadığım acıları zorlukları unutturamaz artık. Çoğunlukla artık arabamı kullanıyorum.

    Bence kaza sizi yıldırmamalı unutmayın ki otomobil ile de büyük kazalar atlatabilirsiniz hatta bırakın otomobili,motosikleti,herhangi bir motorlu taşıtı,yürürken bile çok kötü durumlar hasıl olabilir.Benim düşüncem şu şekilde bir kaza olay vs.herneyse olacağı varsa ne yaparsanız yapın olur mesela karanlıkta yayayı sıyırdım demişsiniz aynı şekilde otomobil ile görmeyip o yayayı öldürebilirdiniz mahkemeden aklandını diyelim,vicdan azabı ömür boyu yakanızı bırakmayacaktır,yani demem şu ki bu tür olayları genel bir yargıya bağlamak doğru değil.

    Evet motosiklette dışarıda olmak dezavantaj ama şöylede bir avantajı var millet bunu genelde es geçiyor önünüzde koca bir a sütunu,görüş açısı dar bir cam,görüşe engel hiç bir şey yok yani herşey göz önünde durum böyle olunca kazadan kaçmakta otomobile göre çok daha kolay oluyor.

    Ben olaya sadece maddi kazanç olarak bakmıyorum öyle olsaydı eğer otomobil parasında yakıtında racing motosiklet kullanmazdım.

    Zaman en kıymetli hazinedir ve siz otomobil ile bunu trafiğe takılarak fazlaca ziyan ediyorsunuz,ayrıca ben fıtratım gereği biraz asabi bir insanım dur kalk dur kalk belli bir noktadan sonra insan sinir küpüne dönüyor ve ufak bişeyde karşıdaki boğazlayacak seviyelere geliyor olaya tek yönlü bakmayın evrensel düşünün,otomobilinde bu zararları var,otomobil ve trafik yüzünden sinir küpüne dönmüşken birilerine zarar verirsem yine belaya girmiş oluyorum.

    Vel hasıl kelam gerekli ekipman ve EĞİTİM ile motosiklet çokta tehlikeli değildir.Belki eğitim eksiğiniz vardır bilemiyorum anlattığınız kaza hepimizin başına gelebilir ama bir kere oluncada motosiklete küsmek bence doğru değil,kendim neredeyse 10 yıldır binlerce kmyi motosiklet üzerinde geçirdim ve Allaha şükür hiç bir kötü kazam olmadı haa bu demek değil ben kazmam demiyorum hepimiz insanız ama motosikletede küsmek bence anlamsız,araba kazasında yakınlarınızı kaybetseniz arabayı bırakmanız,uçak kazasında birilerini kaybetseniz uçağı bırakmanız gerek.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.